eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZAPROJEKTOWANIE, ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W POZNANIU O WEJŚCIE DLA PIESZYCH I PODJAZD SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW TRANSPORTU SANITARNEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ UKŁADU DROGOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Poznań: ZAPROJEKTOWANIE, ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W POZNANIU O WEJŚCIE DLA PIESZYCH I PODJAZD SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW TRANSPORTU SANITARNEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ UKŁADU DROGOWEGO
Numer ogłoszenia: 166243 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE, ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W POZNANIU O WEJŚCIE DLA PIESZYCH I PODJAZD SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW TRANSPORTU SANITARNEGO WRAZ Z PRZEBUDOWĄ UKŁADU DROGOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie projektu Dokumentacja projektowa budowlana w następujących branżach: projekt zagospodarowania terenu, architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie niezbędnych uzgodnień wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę, przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzje o pozwoleniu na budowę, uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, oraz złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - w administracyjnie ustalonym terminie. Po uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, przekazanie jej Zamawiającemu i przystąpienie do realizacji pzedmiotu zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a.wykonania badań gruntowo-wodnych; b.inwentaryzacji istniejących budynków oraz terenu objętego inwestycją; c.uzgodnienia projektu budowlanego z Zamawiającym; d.uzyskania ewentualnych pozwoleń, zgłoszeń i uzgodnień w imieniu Zamawiającego, e.uzgodnienia ppoż., bhp i Sanepid; f.wykonania projektu budowlanego i uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę ; g.wykonania projektów wykonawczych w następujących branżach: projekt zagospodarowania terenu, architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej. 2)Wykonanie robót budowlanych Wykonanie robót budowlanych w tym: a.wykonania konstrukcji zadaszonego budynku z bramami: wjazdową i wyjazdową uruchamianymi zdalnie, automatycznie; b.wykonania ścian osłonowych-ślusarka aluminiowa; c.wykonania instalacji oświetlenia wewnętrznego wraz z zasilaniem energetycznym również napędu i sterowania bram wjazdowych, d.przebudowa układu drogowego wraz z usunięciem ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną; e.przeróbki istniejącego zadaszenia wejścia do Oddziału Ratunkowego; f.wykonania odwodnienia terenu; g.wykonania pozostałych instalacji przewidzianych projektem. h.zgłoszeniu zakończenia robót i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji na użytkowanie obiektu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego 3.Przedmiot zamówienia został również opisany w załącznikach do niniejszej SIWZ: 1)Szkic obiektu z zaznaczonymi wymaganymi szerokościami i wysokościami obiektu i bram wjazdowo-wyjazdowych, 2)Zgoda Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na dysponowanie gruntem na cele budowlane; 3)Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji w celu publicznego dla: Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu o wejście dla pieszych i podjazd specjalistycznych Śródków transportu sanitarnego wraz z przebudową układu drogowego. 4.Wykonawca zobowiązuje się wykonać projekt wchodzący w sklad przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami najnowszej wiedzy technicznej oraz wymaganiom określonym w aktualnie obowiązujących przepisach prawnych, a w szczególności: -Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), -Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U z 2004 roku Nr 202, poz.2072 z póżn. zm.). -Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 237, poz. 1420). 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z ww. opisem i na zasadach określonych we wzorze umowy. UWAGA: 1. W przypadku uznania przez Wykonawcę konieczności wykonania robót nie objętych ww. opisem a niezbędnych dla realizacji zamówienia Wykonawca powinien w ofercie ująć powyższe prace. 2. Zamawiający posiada aktualną mapę zasadniczą dla celów projektowych. 3. Organizacja robót winna zapewnić możliwość dowozu pacjenta do Izby Przyjęć Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje lokalną w dniu 09.08.2012 r. o godz. 10.00 w Siedzibie Zamawiającego przy wejściu do Izby Przyjęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 87a Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA: Warunki określonew rozdziale III. 4.1.:Wykaz robót budowlanych i usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat(dla usług) i pięć lat (dla robót budowlanych) przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi i roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg. poniższych warunków: - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 projekty budowlano- wykonawcze w zakresie budowy ilub rozbudowy ilub przebudowy obiektów szpitalnych, na podstawie których uzyskana została prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowęrozbudowęprzebudowę obiektu i wartości dokumentacji nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto każda.- załącznik nr 2 do SIWZ - wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy/rozbudowy/przebudowy obiektów szpitalnych, których wartość robót wyniosła nie mniej niż 1 500 000,00zł brutto każda. załącznik nr 2 do SIWZ Wykaz osób Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. poniższych warunków - załącznik nr 3 do SIWZ: projektant posiadający uprawnienia w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, projektant posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń, projektant posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, projektant posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroinstalacyjnych bez ograniczeń, projektant posiadający uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń, kierownik budowy - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), w tym pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego zadania związanego z budową, rozbudową lub przebudową obiektu szpitalnego o wartości zadania 1.500.000,00 zł brutto, kierownik robót sanitarnych - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej jednego zadania związanego z budową, rozbudową lub przebudową obiektu szpitalnego o wartości zadania 1.500.000,00 zł brutto, kierownik robót elektrycznych - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych przy realizacji co najmniej jednego zadania związanego z budową, rozbudową lub przebudową obiektu szpitalnego o wartości zadania 1.500.000,00 zł brutto, kierownik robót drogowych - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, posiadająca co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej jednego zadania związanego z budową, rozbudową lub przebudową obiektu szpitalnego o wartości zadania 1.500.000,00 zł brutto. Informacja banku lub kasy Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert w wysokości minimum 1.000.000,00 PLN. Opłacona polisa Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia kwotę minimum 1.000.000,00 PLN..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.