eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinzakup materiałów do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Lublin: zakup materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 166250 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 531-42-02, fax (081) 744 14 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup materiałów do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów do sterylizacji, podzielony na 2 pakiety

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Złożą wszystkie, wymagane w SIWZ dokumenty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i zaświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 4.Oświadczenie że Wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu na terenie Polski, tj. zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności CE zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych 6.W Pakiecie 1 poz.1 i 2 kartę charakterystyki papieru i folii użytych do produkcji oraz oświadczenie o zgodności z normami PN/EN 868-3, PN/EN 868-5 wydane przez producenta (nie dystrybutora) 7.W Pakiecie 2 poz.1 i 2 kartę charakterystyki wydaną przez producenta (nie dystrybutora) potwierdzającą parametry wytrzymałościowe i zgodność z normą PN/EN 868-2 8.W Pakiecie 2 poz.3 potwierdzenie zgodności z normą EN 867-4 przez niezależną organizację notyfikowaną 9.W Pakiecie 2 poz. 4 potwierdzenie zgodności parametrów i klasy przez niezależną organizację notyfikowaną. 10.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji i działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki. 11.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Spital Kolejowy SP ZOZ w Lublinie 20-468 Lublin, ul. Kruczkowskiego 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Okręgowy Spital Kolejowy SP ZOZ w Lublinie 20-468 Lublin, ul. Kruczkowskiego 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet obejmuje 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet obejmuje 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.