Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Goleniów: Wymiana windy towarowej na bazie istniejącego szybu w budynku głównym
Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 166254 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Nowogardzka 2, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 46 64 301, faks 91 46 64 315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: So z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana windy towarowej na bazie istniejącego szybu w budynku głównym Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany 1 szt. dźwigu towarowego w budynku głównym Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie przy ul. Nowogardzkiej 2.(Pion kuchnia-oddział dziecięcy - oddział chirurgiczny). Szczegółowo określone w rozdziale nr 3 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert wykonali lub wykonywali minimum 3 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia. Przez zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia polegające na instalacji lub wymianie dźwigu lub dźwigów o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto każda.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty- dokumentach i oświadczeniach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują : osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub że posiadają kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z ograniczeniami: do wykonywania lotnisk, dróg, wiaduktów, pasów startowych, mostów oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. W stosunku do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jedn.: Dz. U z 2013 r. poz. 932), uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty- dokumentach i oświadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty- dokumentach i oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgoleniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Sp. z o.o.
72-100 Goleniów ul. Nowogardzka 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Sp. z o.o. 72-100 Goleniów ul. Nowogardzka 2 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach - etap II.
- Słoneczne Mysłowice - montaż instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej na terenie miasta Mysłowice.
- Budowa obiektu magazynowego wraz z instalacjami przy willi "Jadwiga" w Ojcowie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.