eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Usługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 166255 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku w podziale na 3 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 druki dla CED zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 2 Zadanie nr 2 druk notes KULTURA zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 2a Zadanie nr 3 druk naklejek, pocztówek MP Brazylia zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 2b.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (podmioty te występujące wspólnie zwane są dalej konsorcjami). W przypadku, o którym mowa w ust. 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zobowiązani są dołączyć do oferty pełnomocnictwo, dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo - poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę. Konsorcjum dołącza w/w pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 4) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym 5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności., w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ. mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-650 Warszawa, w recepcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: druki dla CED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRUKI CED 1) Broszura KULTURA Format: A5 Rodzaj papieru: okładka - kreda 300g, środek - satyna 120g Uszlachetnienie okładki: folia mat 1+1, lakier wybiórczy 1+0 Druk: offsetowy Zadruk: okładka 4+4, środek 4+4 Szycie: zeszytowe po długim boku Ilość stron: 4+16 Pakowanie: po 25 szt. Termin wykonania: do 1 września 2016 nakład: 300 szt. 2) Ulotka Praktyczne porady dla wnioskodawców KULTURA Format: A5 Rodzaj papieru: kreda 280g Uszlachetnienie: folia mat Druk: offsetowy Zadruk: 4+4 Szycie: zeszytowe po długim boku Ilość stron: 8 Pakowanie: po 25 szt. Termin wykonania: 1 września 2016 r. nakład: 300 szt. 3) Wizytówki 1 wzór - 400 szt. format 90x50mmm, druk 4+4 papier kreda matowa 350g/m2 wykończenie: folia matowa 1+1 pakowane w pudełka po 100 szt. Termin wykonania: do 26 września 2016 nakład: 400 szt. 4) Pocztówki komponentu MEDIA Wymiary: 11,5 x 16,5 cm w układzie horyzontalnym Papier: biały karton 350g/m2 Druk: offsetowy, 4+4 Uszlachetnienie: soft touch 1+0 Wymagany proof kolorów (wydruk próbny) przed rozpoczęciem produkcji. Termin wykonania: 23 listopada 2016 łączny nakład: 600 szt.- 3 różne wersje graficzne po 200 szt. 5) Zaproszenia na Welcome Reception EFA + koperty DL z logotypem ZAPROSZENIA: Format: 2xDL składany do DL po dłuższym boku (bigowanie po długim boku) Papier: Olin Regular high white (Producent Antalis), 300g/m2 Uszlachetnienie: hotstamping folią holograficzną 1+0, Druk offsetowy, zadruk: 4+4 Wymagany proof (wydruk próbny) i próbka folii holograficznej przed rozpoczęciem produkcji. KOPERTY Z LOGOTYPEM: Format: DL Papier: biały, kreda mat 120g/m2 Druk jednostronny, monochromatyczny (PANTONE Refelex Blue C) Samoklejące z paskiem do odrywania HK Nakład: po 800 szt. Termin wykonania: do 7 listopada 2016 6) Kartka świąteczna CED + koperty z logotypem KARTKI: Format: A5 składane do A6 po dłuższym boku (bigowanie po długim boku) Papier: Kreda mat 300g m2 Uszlachetnienie: folia mat 1+1 Druk offsetowy, zadruk : 4+4 KOPERTY Z LOGOTYPEM: Format: B6 Papier: biały, kreda mat 120g m2 Samoklejące z paskiem do odrywania HK Nakład: po 300 szt. Termin wykonania: do 23 listopada 2016 7) Broszury dla producentów filmowych Format A5, 4 strony (bigowane po dłuższym boku) Papier: kreda mat. 250 g/m2 Druk: 4+4 Wykończenie: folia matowa 1+1; lakier UV wybiórczy 1+0 Termin wykonania: do 19 września 2016 Nakład: 600 szt. (pakowane po 50 szt.) Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM: Creative Europe Desk Polska, Al. Ujazdowskie 41 III p. - możliwość skorzystania z windy, Warszawa Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości sztuk pozycji będących przedmiotem zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej oraz ilości sztuk przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zamówienia nie może być większe niż 20% przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie będzie proporcjonalnie pomniejszone. ZADANIE NR 1 druki dla CED Cena 50% Jakość 50% Kryterium cena (C) 50 pkt. będzie obliczana wg. wzoru: Xc = Cn :Cof x 100pkt x 50% Gdzie: Xc - wartość punktowa ceny Cn - najniższa proponowana cena Cof - cena oferty ocenianej Kryterium oceniające, jakość (J) (50 pkt) będzie oceniana na podstawie jakości projektów referencyjnych: 1) projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej poz. 1 2) projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej poz. 5 3) projekt referencyjny zawierający zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej poz. 6 Ocenie podlegać będzie: - jakość druku na podstawie palety barwnej- max. 17 pkt. - jakość opraw (szycie zeszytowe, bigowanie, klejenie) - max. 16 pkt. - jakość wykończenia (folia matowa, lakier wybiórczy) - max. 17 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy wymaganych projektów referencyjnych (przykładów realizacji), otrzyma proporcjonalnie mniejszą liczbę pkt., w kryterium, jakość. Co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: druk notes KULTURA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notes KULTURA Format: A5 Rodzaj: na spirali po długim boku z gumką (czarną lub fioletową - kolor i odcień po akceptacji) Druk: offsetowy Okładka: tektura 920g, oklejana brązowym papierem ekologicznym w ciepłym odcieniu np. SH Recycling Okładka góra i dół zadruk 4+0 Środek: papier (najchętniej recyklingowy) 100g, z własnym zadrukiem 1+1 Wkładka - pierwsza kartka notesu: kreda mat 150g, zadruk 4+4 Ilość kartek: 60 Pakowanie: pojedynczo Termin wykonania: 12 września 2016 r. nakład: 200 szt. Realizacja oznacza wykonanie i dostarczenie nakładu (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM: Creative Europe Desk Polska, Al. Ujazdowskie 41 (III p. - możliwość skorzystania z windy), Warszawa Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości sztuk pozycji będących przedmiotem zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej oraz ilości sztuk przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zamówienia nie może być większe niż 20% przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie będzie proporcjonalnie pomniejszone. ZADANIE NR 2 - druk notes KULTURA Cena 50% Jakość 50% 1.Kryterium cena (C) (50pkt) będzie obliczana wg. wzoru: Xc = Cn : Cof x 100pkt x 50% Gdzie: Xc - wartość punktowa ceny Cn - najniższa proponowana cena Cof - cena oferty ocenianej 2. Kryterium oceniające, jakość (J) (50pkt) będzie oceniana na podstawie jakości projektu referencyjnego zawierającego zbliżone wymagania określone w specyfikacji technicznej załącznik nr 2a Ocenie podlegać będzie: - jakość druku na podstawie palety barwnej- max. 15 pkt. - jakość opraw (spirala, mocowanie gumki, okładka) - max. 20 pkt. - jakość papieru (ekologiczny) - max. 15 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy wymaganego projektu referencyjnego (przykładu realizacji), otrzyma proporcjonalnie mniejszą liczbę pkt., w kryterium, jakość. Co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: druk naklejek, pocztówek MP Brazylia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naklejka MP Brazylia format: okrągły, średnica 8 cm kolorystyka 4+0 materiał folia samoprzylepna nakład 500 szt. każda naklejka w pojedynczym użytku Projekt graficzny w załączeniu do SIWZ - załącznik do zadania numer 3_projekt naklejka MP Brazylia 2. Pocztówka MP Brazylia format 148x105 mm ilość kolorów: zadruk kolorowy dwustronny papier Munken Lynx 300 g nakład 300 szt. Projekt graficzny w załączeniu do SIWZ - załącznik do zadania numer 3_projekt pocztówka MP Brazylia Termin wykonania do 09 września 2016 r. do Instytutu Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa ZADANIE NR 3 druk naklejek, pocztówek MP Brazylia Cena 40% Jakość 60% Kryterium cena (C) 40 pkt. będzie obliczana wg. wzoru: Xc = Cn : Cof x 100pkt x 40% Gdzie: Xc - wartość punktowa ceny Cn - najniższa proponowana cena Cof - cena oferty ocenianej Kryterium oceniające, jakość (J) (60 pkt) będzie oceniana na podstawie jakości projektów referencyjnych Naklejka MP Brazylia - pozycja nr 1 i Pocztówka MP Brazylia - pozycja nr 2 Ocenie podlegać będzie: 1. jakość druku na podstawie palety barwnej- max. 30 pkt. 2. jakość wykończenia (folia, wycięte do pojedynczego użytku (w przypadku naklejek), rodzaj papieru wg oferty) - max. 30 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy wymaganych projektów referencyjnych (przykładów realizacji), otrzyma proporcjonalnie mniejszą liczbę pkt., w kryterium, jakość. Co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.