eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawyKPZ.381.4.2015).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Opole: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.4.2015).
Numer ogłoszenia: 166276 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101372 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4423524, 4423520, faks 77 4423517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.4.2015)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie obiektów PMWSZ w Opolu, polegające na: a) wykonaniu remontu szaf wnękowych w pokojach mieszkalnych Domu Studenta. Zadanie to polega na wykonaniu remontu szaf wnękowych w pokojach mieszkalnych Domu Studenta PMWSZ w Opolu. Zadanie to obejmuje demontaż oraz montaż nowych szaf wnękowychoraz drobnych prac malarsko tynkarskich dopasowania szaf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 1) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zdjęć poglądowych; - Opisowego zakresu robót; b) wykonaniu remontu pokoi 516, 616 i 716 w Domu Studenta. Zadanie to polega na wykonaniuremontu pokoi mieszkalnych 516, 616 i 716 w Domu Studenta w budynku 8-kondygnacyjnym. Roboty budowlane mają celu poprawę warunków użytkowych i dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 2) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót. c) wykonaniu remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym. Zadanie to polega na wykonaniu remontu (wymiany) okien w budynku 2-kondygnacyjnym. Roboty budowlane mają celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. c stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 3) dokumentacja składająca się z: -Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót. 2.1. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umowy, będących: a) Dla zadania z pkt. 1. lit a) w załączniku nr 9a do SIWZ; b) Dla zadania z pkt. 4.1. lit b) w załączniku nr 9b do SIWZ; c) Dla zadania z pkt. 4.1. lit c) w załączniku nr 9c do SIWZ; 2.1.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Prowadzenia w czerwcu ciężkich i głośnych robót budowlanych poza godzinami zajęć studentów, c) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, d) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, e)Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie, f) Wykonawca zainstaluje licznik energii elektrycznej celem rozliczenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby budowy; obciążenie nastąpi na podstawie faktycznego zużycia wskazań licznika oraz taryf: za energię i dystrybucję energii, g) Dla zadania z pkt. 1. lit. a) - dostosowania materiałów (pod względem faktury i koloru okleiny, okuć, podziału wewnętrznego) do już zamontowanych szaf wnękowych, h) Dla zadania z pkt. 1. lit. b) - wykonawca przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego, 3 oprawy oświetleniowe (różnych producentów) możliwe do wbudowania oraz kolorystykę farb emulsyjnych. 2.1.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W tym celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować zeSpecjalistą ds. utrzymania infrastruktury technicznej i inwestycji PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 108, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 2.1.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcylicząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie remontu szaf wnękowych w pokojach mieszkalnych Domu Studenta.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMANDOR OPOLE S.A., ul. Kępska 7, 45-129 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60699,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85510,30

  • Oferta z najniższą ceną: 69509,76 / Oferta z najwyższą ceną: 85510,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.