Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Rokiciny: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny.
Numer ogłoszenia: 166281 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu niezbędnych do prowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. Wymagany okres gwarancji 12 miesięcy. Miejsce dostawy: 1) Szkoła Podstawowa w Łaznowie 2) Szkoła Podstawowa w Jankowie 3) Szkoła Podstawowa w Rokicinach W zależności od wykonywanego zadania. Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych oraz przygotuje protokół odbioru przedmiotu zamówienia odpowiedni dla każdego zadania z podziałem na poszczególne szkoły i wyszczególnieniem konkretnych pozycji pomocy dydaktycznych i sprzętu. Zamawiający informuje również, że w przetargu podano przykładowe nazwy pomocy dydaktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania pomocy o innych nazwach, ale o takiej samej tematyce i przeznaczeniu. 2.1 Zadanie 1 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Rokicinach na zajęcia dla uczniów z wadami postawy. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.2 Zadanie 2 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.3 Zadanie 3 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie i Rokicinach na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.4 Zadanie 4 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dyslekcją. Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 48.90.00.00-7, 30.21.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20 000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien udokumentować realizację co najmniej 1 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20 000,00 zł wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy zostały prawidłowo wykonane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art.22.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy, 2.Formularz cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokicinach
ul. Tomaszowska 9
97-221 Rokiciny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Rokiciny w ramach Programu Opreacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Rokicinach na zajęcia dla uczniów z wadami postawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 37.52.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie i Rokicinach na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 48.90.00.00-7, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu dla SP w Jankowie, Łaznowie i Rokicinach na zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dyslekcją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz pomocy podany jest w formularzu cenowym ( zał. nr 6) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.