To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Dębnica Kaszubska: Budowa Dróg Leśnych w Nadleśnictwie Leśny Dwór w 2014r.
Numer ogłoszenia: 166284 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112972 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leśny Dwór, Łysomiczki 2, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 8131329, 8131250, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej- Nadleśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Dróg Leśnych w Nadleśnictwie Leśny Dwór w 2014r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Droga nr 130-B Zakres robót obejmuje budowę drogi leśnej w oddziale 589, 590, 591 Całkowita długość drogi wynosi 718 mb. Przyjęto następujące parametry budowy drogi konstrukcja: prędkość projektowa 30 km/h, szerokość korony drogi 5,0 m, szerokość jezdni 3,5 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0 %, promienie wyokrąglone łuki na zjazdach 6,0-11,0 m, mijanki dł. 23,0 m i szer. 3,0m, nośność 10 t i nacisk osi 5 t., trwałość konstrukcji: 10 lat, długość zjazdów 15 m Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na wykonaniu koryta, wyprofilowaniu poboczy, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni oraz ułożeniu warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni I - DROGA LEŚNA Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB (100 x 75 x 12,5cm) - śladowo , zagęszczony grunt rodzimy do wypełnienia płyt i przestrzeni między płytami, warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr 12 cm, geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni II - MIJANKI I ZJAZDY (POZA OBRĘBEM SKRZYŻOWANIA) Warstwa górna: mieszanka kruszyw łamanych (0/31,5) gr. 12,5 cm, warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr. 12 cm, geowłóknina szer. 3m (mijanki) lub innej, wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni III - SKRZYŻOWANIA Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB (100 x 75 x 12,5cm), warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr. 12 cm, geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Część II Droga nr 172-B Zakres robót obejmuje budowę drogi leśnej w oddziale 18, 20 Całkowita długość drogi wynosi 1220,50 mb. Przyjęto następujące parametry budowy drogi konstrukcja: prędkość projektowa 30 km/h, szerokość korony drogi 5,0 m, szerokość jezdni 3,5 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0 %, promienie wyokrąglone łuki na zjazdach 6,0-11,0 m, mijanki dł. 23,0 m i szer. 3,0m, nośność 10 t i nacisk osi 5 t. Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na wykonaniu koryta, wyprofilowaniu poboczy, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni oraz ułożeniu warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni - DROGA , MIJANKI Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm śladowo zagęszczony grunt rodzimy do wypełnienia płyt i przestrzeni między płytami, warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych 12cm, geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi. Konstrukcja nawierzchni - ZJAZDY Warstwa górna: mieszanka kruszyw łamanych 0/31,5 gr. 12,5 cm, warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr. 12 cm, geowłóknina szer. 3,0 m mijanki lub innej, wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi. Konstrukcja nawierzchni - skrzyżowania Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm, Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych 12 cm, geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi. Część III Droga nr 47-P Zakres robót obejmuje budowę drogi leśnej w oddziale 78, 79, 107, 108, 132, 133, 134, 156, 157, 178, 179 Całkowita długość drogi wynosi 3433 mb. Przyjęto następujące parametry budowy drogi konstrukcja: prędkość projektowa 30 km/h, szerokość korony drogi 5,0 m, szerokość jezdni 3,5 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0 %, promienie wyokrąglone łuki na zjazdach 6,0-11,0 m, mijanki dł. 23,0 m i szer. 3,0m, nośność 10 t i nacisk osi 5 t. trwałość konstrukcji: 10 lat, długość zjazdów 15 m Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na wykonaniu koryta, wyprofilowaniupoboczy, podłużnym i poprzecznym wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni oraz ułożeniu warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni I - DROGA LEŚNA Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm - śladowo, zagęszczony grunt rodzimy do wypełnienia płyt i przestrzeni między płytami, warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr 12 cm, geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni II - DROGA LEŚNA W KM 2,680 - 2,870 Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm - śladowo, zagęszczony grunt rodzimy do wypełnienia płyt i przestrzeni między płytami, Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr 12 cm, geokrata szer. 3,5 m, h=10cm wg załączonej specyfikacji technicznej, geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni II - MIJANKI I ZJAZDY POZA OBRĘBEM SKRZYŻOWANIA Warstwa górna: mieszanka kruszyw łamanych 0/31,5 gr. 12,5 cm, warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr. 12 cm, geowłóknina szer. 3m mijanki lub innej, wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni III - SKRZYŻOWANIA I PLACE MANEWROWE Warstwa górna: płyty żelbetonowe typu IOMB 100 x 75 x 12,5cm, warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych gr. 12 cm, geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej, warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Droga nr 130-B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Produkcja i Eksploatacja Kruszywa FORMELLA, Niepoczołowice 3A, 84-223 Linia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 340091,37
Oferta z najniższą ceną: 340091,37 / Oferta z najwyższą ceną: 428938,24
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Droga nr 172-B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DUO sp.zo.o., ul. Rzemieślnicza 1, 83-322 Stężyca, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 466893,03
Oferta z najniższą ceną: 466893,03 / Oferta z najwyższą ceną: 707057,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Droga nr 47-P
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Roboty Ziemne i Drogowe Piotr Zielonka, Grzmiąca 13, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1274887,77
Oferta z najniższą ceną: 1274887,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1867500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
- "Poprawa gospodarki wodnej poprzez budowę zbiorników retencyjnych w miejscowości Jabłoń oraz Paszenki"
- "Przebudowa drogi gminnej 560036S ul. Ogrodowej na odcinku od skrzyżowania z DW494 ul. Wręczycka do skrzyżowania z DP 2048S ul. Główna w miejscowości Kalej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.