Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Brzozów: Projekt budowlany zadania p.n. Remont i przebudowa budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Starej Wsi.
Numer ogłoszenia: 166290 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, fax 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany zadania p.n. Remont i przebudowa budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Starej Wsi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa : Opracowanie projektu budowlanego architektoniczno -konstrukcyjnego, projektów budowlanych -wykonawczych branżowych instalacji wewnętrznych, projektów budowlano-wykonawczych branżowych przyłączy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich wraz z jednokrotną aktualizacją dla przedsięwzięcia inwestycyjnego p.n. Remont i przebudowa budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Starej Wsi. Opracowanie projektu budowlanego architektoniczno - konstrukcyjnego remontu i przebudowy budynku dawnej Szkoły Podstawowej w Starej Wsi zgodnie z posiadaną koncepcją architektoniczno - konstrukcyjną, wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim. Opracowanie projektów budowlanych podstawowych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich wewnętrznych instalacji: · wodociągowej · p/pożarowej · kanalizacyjnej · centralnego ogrzewania · wentylacji mechanicznej · oświetleniowej · gniazd wtykowych · multimedialnych · teletechnicznej · gazowej · technologii kuchni Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich przyłączy: · wodociągowego · kanalizacyjnego · gazowego przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne na powyższe projekty wykonać równolegle w wersji pisemnej i elektronicznej. (w PDF lub Word)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał sam, lub w ramach zespołu projektowego, lub konsorcjum co najmniej jedną usługę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający za porównywalne uważać będzie zamówienie, których przedmiotem było zaprojektowanie co najmniej jednego obiektu dydaktycznego, lub usługowego, lub przemysłowego, lub administracyjnego, lub budownictwa wielorodzinnego o powierzchni użytkowej co najmniej 1000,00 m 2 dla każdego opracowania. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zał. nr 1 - formularz ofertowy zał. nr 2 - oświadczenie z art. 22 ust 1 pzp zał. nr 4 - wykaz wykonanych usług zał. nr 5 - wykaz osób Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do wykonania zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla robót budowlanych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Termin realizacji - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Brzozów ul.Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Brzozów ul.Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zakresie zadania "Nadbudowa części budynku szpitalnego- Pawilonu K Szpitala Specj. w Brzozowie Podkarp, Ośrodka Onkolog. im. Ks. B. M."
- Dostawa produktu leczniczego Ropeginterferonum alfa-2b (92)
- Remont zabytkowego budynku w Brzozowie.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia budynków mieszkalnych w instalację gazową wraz z częściami wspólnymi, wewn. instalacją w lokalach tj. CO,CW i inne na terenie 5 nieruchomości
- Modernizacja budynku filii bibliotecznej w Ciecierzynie
- Budowa oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowych Ręczajach
- Modernizacja budynku filii bibliotecznej w Ciecierzynie
- Wykonanie dokumentacji technicznych: Część 1 - projektu rozbiórki komórek lokatorskich ul. Pęcickiej 23, Część 2 - inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku ul. Słowiańskiej 15A.
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.