Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Goczałkowice-Zdrój: Zakup wraz z dostawą ciekłej mieszanki Tlenowo-Azotowej na potrzeby kriokomory w Uzdrowisku Goczałkowice-Zdrój - ZP-16D/2008
Numer ogłoszenia: 166336 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny, ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4491389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gozdroj.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą ciekłej mieszanki Tlenowo-Azotowej na potrzeby kriokomory w Uzdrowisku Goczałkowice-Zdrój - ZP-16D/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ciekłej mieszanki Tlenowo - Azotowej na potrzeby kriokomory w Uzdrowisku Goczałkowice-Zdrój, określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz - Formularz cenowy do niniejszej specyfikacji. 1.Skład mieszanki: ciekłe powietrze (mieszanka tlenowo-azotowa) o składzie: 19 - 20 % tlenu 81 - 80 % azotu 2.Przeznaczenie: - zasilanie komory leczniczej niskich temperatur (kriokomory) 3.Odbiornik: - zbiornik kriogeniczny o pojemności 5m3 i ciśnieniu 6 bar (własność Zamawiającego) usytuowany na terenie Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój, dojazd od strony ulicy Uzdrowiskowej. 4.Zapotrzebowanie: - dostawy średnio dwa razy w miesiącu, w zależności od zapotrzebowania - zapotrzebowanie w ciągu 12 miesięcy na mieszankę: 72 000 kg - liczba dostaw: 24
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.00.00 - Gazy Kod CPV wg słownika 2008: 24.10.00.00 - Gazy Oryginalny kod CPV: 24.11.13.00 - Ciekłe powietrze i sprężone powietrze Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.30.00 - Ciekłe powietrze i sprężone powietrze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a)uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, b)przedłożenie wymaganych dokumentów, c)przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej omyłek rachunkowych, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1.wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz); 2.wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz); 3.oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz); 4.aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie, 8.w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie V, ppkt. od 3 do 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 9.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w tym mieszanki tlenowo-azotowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Wymaga się co najmniej 2 zrealizowanych zamówień na dostawę mieszanki tlenowo-azotowej, każde z ostatnich 3 lat (załącznik nr 4). Wykaz dostaw winien zawierać: nazwę i adres Zamawiającego zlecającego dostawę, wartość brutto zamówienia, przedmiot wykonanych dostaw (zakres), datę (rok) wykonania dostaw, 10.referencje, minimum 2, od Zamawiających dla których były realizowane dostawy potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: nazwę i adres Zamawiającego zlecającego dostawę, przedmiot wykonywanych dostaw (lokalizacja, zakres),nazwę i adres Zamawiającego zlecającego dostawę, ocenę wykonania dostaw dokonaną przez Zamawiającego, datę (rok) wykonania dostaw: 11.zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 do siwz) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, bezwzględnie ma zastosowanie § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wszystkie oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty w kolejności określonej jak wyżej. Każdy z wymaganych dokumentów może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez składającego dokument Wykonawcę wraz z aktualną datą. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W szczególności Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do określenia, które z załączonych przez niego do oferty dokumentów (informacji) nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. W związku z tym Wykonawca powinien zamieścić o nich informację w załączniku do oferty. Zamawiający uzna, iż tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią jedynie te dokumenty, które zostały określone przez Wykonawcę. Dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i zostaną zastrzeżone przez Wykonawcę, winny być w ofercie oznaczone, ułożone i spięte oddzielnie. Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dotyczącego udostępnienia informacji, następstwem zaś stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie. Brak dokumentów lub złożenie dokumentów wymienionych w pkt. V specyfikacji w niewłaściwej formie (np. nieprawidłowo poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/?zm=186
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Uzdrowisku Goczałkowice-Zdrój w pokoju nr 11, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Wojewódzki Ośrodek Reumatologiczno-Rehabilitacyjny, ul. Uzdrowiskowa 54 43-230 Goczałkowice-Zdrój POKÓJ NR 9 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.