Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-25
Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
Numer ogłoszenia: 166361 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=217
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Warneńczyka 31, w obrębie G-28 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 634/49 o pow. 0,0081 ha, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczna ( Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Warneńczyka 49 i 49 a , w obrębie G-28 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 643/37 o pow. 39 m2 oraz nr 643/36 o pow. 38 m2, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczna ( Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Weselnej 20 i 20 a , w obrębie W-13 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 379/45 o pow. 0,0033 ha, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczna ( Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) Zadanie nr 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Kraszewskiego 12 , w obrębie G-15 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 29/11 o pow. 88 m2, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczna ( Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) Zadanie nr 5 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości w celu zbycia działki nr 12/6 o pow. 1,2621 ha położonej w Tuszynie obręb 16. Zadanie nr 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa , w trybie przepisów ustawy z dnia 29.07.2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości ( Dz.U. z 2005r. nr 175 , poz. 1459 ) dla nieruchomości położonych w Koluszkach , obręb 4: - działka nr ew. 415/1 o pow. 415 m 2. Zadanie nr 7 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, celem sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz jej użytkownika wieczystego w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami. - działka nr ew. 47 o pow. 2,8373 ha, położona w obrębie 12 miasto Rzgów. Zadanie nr 8 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami: 1. Gmina Brójce, obręb 9 - Pałczew, działki nr 211/1, 211/2, 211/3, 211/4, 211/5, 211/6, 211/7, 211/8, 211/9, 211/10, 211/11, 211/12, 211/13, 211/14, 211/15, 211/16, 222/5, 223/1, 253/2, 253/3, 253/4, 253/5, 253/6, 253/7, 253/8, 253/9, 253/10, 253/11, 253/12, 253/13, 253/14, 253/15, 254/2 i nr 254/3 o pow. łącznej 255 567 m2. Zadanie nr 9 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego niżej opisanych nieruchomości Skarbu Państwa zgodnie z art. 77 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami: 1. Gmina Brójce, obręb 12 - Wardzyn, działka nr ew. 958 o pow. 7,9542 ha..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości nadanych w trybie ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j z 2004r. Dz. U. nr 261, poz. 2603 ze zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (związanej z przedmiotem zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w oparciu o załączone do oferty dokumenty według formuły (spełnia - nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Kserokopię uprawnień zawodowych, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - o ile sposób reprezentowania nie wynika z innych załączonych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W stosunku do treści oferty w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2. W stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, będących konsekwencją zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zmian w ogłoszeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=217
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi; 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, IX piętro, pokój 912 - od pn. do pt. w godz. 9:00-15:00. Spec. wraz z zał. przekazywana będzie wyłącznie w formie elektronicznej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3, pn.-pt. godz. 8:00 - 16:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Bieżące utrzymanie zalicznikowych instalacji i urządzeń niskiego napięcia zlokalizowanych w rejonie obiektów inżynierskich na terenie miasta Łodzi
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla obiektu ACSD PŁ "Zatoka Sportu" w Łodzi przy Al. Politechniki 10 w latach 2025/2026
- Dostawa kolumn adsorpcyjnych do układów pozaustrojowych dla OIT wraz z użyczeniem.
- Sukcesywna dostawa części komputerowych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zwiększenie efektywności energetycznej Domu Kultury Widok - fili Miejskiej Strefy Kultury w Łodzi
- Dostawa królików, drobiu, ziaren i płatków w 2025
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- "Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości w roku 2025"
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2025
- "Wycena nieruchomości niezabudowanych - umowa całoroczna"
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Stare Babice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.