Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Elbląg: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i sprzętu medycznego wielorazowego użytku w 23 pakietach dla potrzeb W.Sz.Z w Elblągu
Numer ogłoszenia: 16636 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i sprzętu medycznego wielorazowego użytku w 23 pakietach dla potrzeb W.Sz.Z w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i sprzętu medycznego wielorazowego użytku w 24 pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - CPV 33.14.00.00 - Materiały medyczne , którego asortyment, szczegółowy opis oraz ilości zostały przedstawione w Załącznikach od nr 1 do 24 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą: 1.1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadanie wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.1.4. sytuację ekonomiczna i finansową 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1 Wykonawca załączy do oferty oryginał oświadczenia o spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 26 do siwz. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca. 3. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, jeżeli Wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później w dniu upływu terminu składania ofert, nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkowa, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca także wykaże, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ponadto Wykonawca wykaże, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji lub nie ogłoszono jego upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł on układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu a układ ten nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 6.1 siwz. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1.1. oryginał oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 27 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert; 1.4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wykonawca składa w doniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 3.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 - 1.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w ktorym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, maja miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w doniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis punktu 4 stosuje się odpowiednio. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedni do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 8.1. Próbek bezpłatnych w ilości po 1 szt. dla: - pakiet nr 2 - pakiet nr 17 - pakiet nr 19 8.2 Opisów zaoferowanego przedmiotu zamówienia, z którego jednoznacznie wynika, że zaoferowane wyroby spełniają wymagane parametry - dotyczy pakietu nr : 5, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 17, 18, 19. 8.3. dot. pakietu nr 24 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia należy dostarczyć próbki w minimalnej ilości : 5 par M i 5 par L oraz katalog/folder reklamowy. Zamawiający wymaga załączenie do oferty wyników testów na przenikanie cytostatyków potwierdzających spełnianie parametrów - minimalne wymogi graniczne - określonych w załączniku nr 43. Jednocześnie dla potwierdzenia zasadności oznakowania rękawic, stanowiących produkty ochrony osobistej, zgodnie z Dyrektywą 89 i wymaganiami Normą EN-374 w poz. 1 i 2 znakiem CE - wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających spełnienie co najmniej minimalnych normowych wymogów wobec badanego wyrobów, produkowanych pod kontrolą jednostki notyfikowanej tj. certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną oraz Deklaracji Zgodności wystawionej przez producenta zgodnie z tym certyfikatem potwierdzającej spełnianie wymogów normy EN 374 oraz EN 455 ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych lok. 072, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dren do odsysania pola operacyjnego CH 21-24 o dł. min 2,1m + 10cm; z łącznikami lejek-lejek umożliwiającymi połączenie do ssaka oraz wymianę rączki w trakcie zabiegu.Sterylny 100 szt. 2.Dren do odsysania pola operacyjnego CH 21-24 o dł. min 3 m + 10cm; z łącznikami lejek-lejek umożliwiającymi połączenie do ssaka oraz wymianę rączki w trakcie zabiegu. Sterylny 40 szt. 3.Dren do odsysania pola operacyjnego CH 21-24 o dł. od 3 do 4 m ; z przeciwzagięciowymi łącznikami, umożliwiającymi dopasowanie średnicy do ssaka przez docięcie oraz wymianę rączki w trakcie zabiegu, sterylny 60 szt. 4.Końcówka do odsysania pola operacyjnego dł. ok. 20-25cm (śr. wew. 2 mm -2,6mm), (śr. zew. do 4 mm ); zagięta z otworem centralnym i min. dwoma otworami bocznymi, kompatybilna z drenem o dł 3,5 m; bez rewizji tzn. nie posiadające mandrynu. Sterylna 20 szt. 5. Końcówka do odsysania pola operacyjnego dł. 20 - 25cm (śr. wew. 2 mm +- 0,2mm ),( śr. zew. do 6 mm ); Kompatybilna z drenem o dł 2,10 m; bez rewizji, sterylna. 50 szt. 6.Końcówka do odsysania pola operacyjnego dł. ok. 10-16cm (średnica wew. 2mm +- 0,2mm) , (śr. zew. do 5,3mm), zagięta z otworem centralnym z możliwością dowolnego dogięcia , kompatybilna z drenem o dł. 3,5m i 5 m, bez rewizji, sterylna 100 szt. 7.Końcówka do odsysania pola operacyjnego dł. ok. 10-16cm (średnica wew. 2mm +- 0,2mm) , (śr. zew. do 5,3mm), zagięta z otworem centralnym i min. dwoma otworami bocznymi z możliwością dowolnego dogięcia , kompatybilna z drenem o dł. 3,5m i 5 m, bez rewizji, sterylna 100 szt. 8.Końcówka do odsysania pola operacyjnego dł. ok. 10-16cm (średnica wew. 2mm +- 0,2mm) , (śr. zew. do 6mm), kompatybilna z drenem o dł. 2,10m i 5 m, bez rewizji, sterylna 100 szt. 9.Łącznik do drenów zakończony schodkowo, zabezpieczające przez rozłączeniem , niesterylne o średnicy 4-8mm - 14,3 mm 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne sterylne 395 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwne oznaczniki chirurgiczne 1300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aparat do przetacznia krwi pompą perystaltyczną Volumat Agilia firmy Fresenius Vial 600 szt. 2.Aparat do przetacznia płynów infuzyjnych pompą perystaltyczną Volumat Agilia firmy Fresenius Vial 1200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny cewnik poliuretanowy 23 G , długość 20cm, objętość wypełnienia 0,10ml, szybkość przepływu 139 ml/h 25 szt. 2.Sterylny cewnik poliuretanowy 27 G , długość 20cm, objętość wypełnienia 0,06ml, szybkość przepływu 5mlh 3 szt. 3.Sterylny cewnik poliuretanowy dwuświatłowy dopępowinowy , średnica 4F, długość 20cm, objętość wypełnienia: dystalny 0,20ml , proksymalny 0,17ml, szybkość przepływu - dystalny 167mlh , proksymalny 521 ml/h 3 szt. 4. Sterylny łącznik dwuświatłowy z portem do wielokrotnej iniekcji o min. 7 dniowym terminie jałowości 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka tracheostomijna sterylna 7 pozycji, 43 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa końcówka do odsysania typ Frazier 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjki do mycia pacjenta, nasączone środkiem myjącym o naturalnym PH, 168000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy kości czaszki,sterylne 3 pozycje w ilości 36 szt. łacznie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka chirurgiczna -do operacyjnego leczenia przepuklin ; 5 pozycji, w ilości 820 szt. łącznie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stenty do jelita grubego, sterylne, wykonane z nitinolu lub materiału równoważnego dostosowane do wprowadzania przez kanał roboczy aparatu o średnicy 3,7mm i długości min. 170 cm dostosowane do prowadnika 0,035, średnica po rozprężeniu 25-28mm szt 10 2.Stenty do jelita grubego, sterylne, wykonane z nitinolu lub materiału równoważnego dostosowane do wprowadzania przez kanał roboczy aparatu o średnicy 3,7mm i długości min. 170cm dostosowane do prowadnika 0,035, średnica po rozprężeniu 28-32mm szt 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik na próbki biologiczne z PS z zakrętką 15-20ml 500 szt. 2. Pojemnik na próbki histopatologiczne z pokrywką i zakrętką 20-30ml 100 szt. 3. Pojemnik na próbki histopatologiczne z pokrywką i zakrętką 50ml 700 szt. 4. Pojemnik na próbki histopatologiczne z pokrywką i zakrętką 100ml 600 szt. 5. Pojemnik na próbki histopatologiczne z pokrywką i zakrętką 250ml 1 050 szt. 6. Pojemnik na próbki histopatologiczne z pokrywką i zakrętką 500ml 650 szt. 7. Pojemnik na próbki histopatologiczne z pokrywką i zakrętką 1000ml 550 szt. 8. Pojemnik na próbki histopatologiczne z pokrywką i zakrętką 2000ml 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewód do pensety bipolarnej kompatybilny z diatermią chirurgiczną ES 350 wtyk dwu bolcowy 29 mm długość 5 m 15 szt. 2. Przewód do pensety bipolarnej kompatybilny z diatermią chirurgiczną ICC 300 wtyk jednobolcowy długość przewodu 4 mm 25 szt. 3. Elektroda szpatułkowa 2,35x19 mm izolowana długości minimum 13 cm kompatybilna z uchwytem monopolarnym 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do iniekcji śródkostnych jednorazowego uzytku, sterylny umożliwiający natychmiastowy dostęp naczyniowy do kości gąbczastej oraz szybką i bezpieczna infuzję leków, płynów, krwi. 1.1 wersja dla dorosłych 30 kpl. 1.2. wersja pediatryczna 30 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat infuzyjny do chemioterapii posiadający jedną igłę biorczą infuzyjną oraz drugą funkcję typu luer-lock, z workiem ochronnym na butelkę 4 000 szt. 2. Aparat infuzyjny do chemioterpaii posiadający możliwość dokładnej kontroli przepływu wlewu światłoczuły typu luer, z workiem ochronnym na butelkę 4 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła podpajęczynówkowa, ostrze Quincke, do znieczuleń zewnątrzoponowych o rozm. 20G x 150 mm 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Infusor do podawania cytostatyków: - nominalna szybkośc przepływu 5mlh; - maksymalna objętość 300 ml. 1 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna nosowo-tchawicza polarna północna (wygięta do góry), 120 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka tracheostomijna z cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu, 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet drenów steryjnych jednorazowego użytku ssąco-płuczących do aspiratora ultradźwiękowego Sonaca 300 firmy Soring 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do ssaka pompy laparoskopowej firmy Stryker (zestaw laparoskopowy 1088 HD LapSet):.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych dla dzieci z bocznym zaciskiem. Taśma mocująca wykonana z miękkiej pianki w kolorze biało-różowym. Pianka zabezpieczająca pod uchwytem chroniąca usta pacjenta. 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laryngoskop światłowodowy z łyżkami jednorazowego użytku: 1.1. Uchwyt typ cienki, neonatologiczny 12 szt. 1.2. Łyżki do laryngoskopu jednorazowego uzytku, sterylne, tyl Millera nr 00, 0, 1 - (ilość w poszczególnych rozmiarach wg. bieżących potrzeb Zamawiającego) 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ękawiczki diagnostyczne, nitrylowe, sterylne, pakowane parami, bezpudrowe i bezlateksowe, jednorazowego użytku, zgodne z EN-455 , EN-374 lub ASTM F1670 i F1671 oraz muszą posiadające badania wg ASTM F379 na przenikalność cytostatyków 4000 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
- Opracowanie dokumentacji technologicznej i wykonawczej oraz wymiana łożyska głównego na podporze mostu dolnego w ciągu ulic Studzienna - Orla w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.