Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16636 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Łódź: "Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu
nauczycieli branży mechatronicznej, mechanicznej i elektronicznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla uczniów z jednoczesnym przygotowaniem ich do zawodowych egzaminów kwalifikacyjnych w ramach Projektu "Fabryka robotów fabryką wiedzy i umiejętności". Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Fabryka robotów fabryką wiedzy i umiejętności" RPLD.11.03.01-10-0032/16-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, krajowy numer identyfikacyjny
47139038700000, ul.
ul. Kopcińskiego
29,
90142
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 783 378, e-mail
oluna@poczta.fm, faks
426 780 798.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wckp.lodz.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://bip.wckp.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
drogą pocztową lub osobiście
Adres:
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu
nauczycieli branży mechatronicznej, mechanicznej i elektronicznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych dla uczniów z jednoczesnym przygotowaniem ich do zawodowych egzaminów kwalifikacyjnych w ramach Projektu "Fabryka robotów fabryką wiedzy i umiejętności". Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2"
Numer referencyjny: FR/2/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu nauczycieli branży mechatronicznej, mechanicznej i elektronicznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz na przeprowadzeniu przez trenerów specjalistycznych zajęć dla uczniów z jednoczesnym przygotowaniem ich do zawodowych egzaminów kwalifikacyjnych.
II.5) Główny kod CPV: 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/10/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu - dla wszystkich części zamówienia, w zakresie posiadania zdolności technicznej,
Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu - dla wszystkich części zamówienia, w zakresie posiadania zdolności zawodowej.
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usługi:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedstawić wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
W celu wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio liczną i kompetentną kadrą dydaktyczną tj. osobami, które będą odpowiedzialne za prowadzenie szkoleń/zajęć w danym Module, spełniającymi wszystkie niżej wymienione warunki przewidziane przez Zamawiającego dla danego modułu według poniższego wyszczególnienia:
- co najmniej 2 osoby do prowadzenia szkoleń w ramach realizacji części 1 zamówienia (odpowiednio Moduł N1 i N2) spełniające wszystkie warunki opisane w SIWZ w pkt 6.5.1 i w pkt 6.5.2
- co najmniej 4 osoby do prowadzenia szkoleń w ramach realizacji część 2 zamówienia (odpowiednio Moduł A, B, C i D) spełniające wszystkie warunki opisane w SIWZ w pkt 6.5.3, 6.5.4, 6.5.5 i w pkt 6.5.6.
6.5.1 CZĘŚĆ 1 MODUŁ N1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać ze dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz posiadającą co najmniej:
- wykształcenie wyższe zawodowe o specjalności elektronicznej, mechatronicznej, lub automatyki przemysłowej,
- umiejętność obsługi urządzeń do montażu układów elektronicznych.
6.5.2 CZĘŚĆ 1 MODUŁ N2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać ze dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz posiadającą co najmniej:
- wykształcenie wyższe zawodowe o specjalności elektronicznej, mechatronicznej, lub automatyki przemysłowej,
- umiejętność programowania manipulatora montażowego,
- umiejętność programowania w środowisku Arduino,
- umiejętność programowania w środowisku Sketch.
6.5.3 CZĘŚĆ 2 MODUŁ A) Wykonawca zobowiązany jest wykazać ze dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz posiadającą co najmniej:
- przygotowanie pedagogiczne dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczniów
- wykształcenie wyższe zawodowe o specjalności elektrycznej,
- min. 10 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej z uczniami,
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E,
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru E i D,
- doświadczenie potwierdzające prowadzenie zajęć z uczniami mającymi na celu przygotowanie uczniów do egzaminów kwalifikacyjnych na stanowisko eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji.
6.5.4 CZĘŚĆ 2 MODUŁ B) Wykonawca zobowiązany jest wykazać ze dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz posiadającą co najmniej:
- przygotowanie pedagogiczne dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczniów,
- wykształcenie wyższe zawodowe o specjalności mechanicznej, mechatronicznej, informatycznej, automatyki przemysłowej,
- min. 5 letnie, udokumentowane doświadczenie potwierdzające prowadzenie zajęć z uczniami w zakresie programowania tokarek i frezarek sterowanych numerycznie,
- potwierdzoną świadectwem autoryzacji nadanym przez firmę EMCO umiejętność obsługi tokarki Concept Turn 250 i frezarki Concept Mill 250 z układami sterowania numerycznego: SINUMERIK, FANUC,
- umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych z zastosowaniem systemu MTS ISO extended w wersji 8.0, potwierdzoną świadectwem autoryzacji nadanym przez firmę MTS uprawniającym do prowadzenia zajęć dydaktycznych
z zastosowaniem systemu MTS ISO extended w wersji 8.0,
- znajomość systemu informatycznego do przeprowadzania egzaminów zewnętrznych potwierdzoną świadectwem autoryzacji nadanym przez firmę MTS.
- umiejętność projektowania i przygotowanie modeli 3D do druku,
- umiejętność obsługi urządzeń do pomiaru modeli 3D metodami dotykowymi
i bezdotykowym,
- umiejętność obsługi drukarek 3D.
6.5.5 CZĘŚĆ 2 MODUŁ C) Wykonawca zobowiązany jest wykazać ze dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz posiadającą co najmniej:
- przygotowanie pedagogiczne dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczniów,
- wykształcenie wyższe zawodowe o specjalności elektronicznej, mechatronicznej, automatyki przemysłowej,
- min. 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej z uczniami,
- umiejętność obsługi urządzeń do montażu układów elektronicznych
- umiejętność programowania manipulatora montażowego
- umiejętność programowania w środowisku Arduino,
- umiejętność programowania w środowisku Sketch,
- certyfikat potwierdzający kompetencje do prowadzenia zajęć z uczniami minimum jednego programu spośród: FluidSim, Tina, RobLab wystawionych przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora wyżej wymienionych programów.
6.5.6 CZĘŚĆ 2 MODUŁ D) Wykonawca zobowiązany jest wykazać ze dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz posiadającą co najmniej:
- przygotowanie pedagogiczne dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczniów,
- wykształcenie wyższe zawodowe o specjalności ekonomicznej,
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych w obszarze zarządzania, nadzorowania i obsługiwania procesów produkcyjnych i logistycznych
z wykorzystaniem systemów informatycznych:
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych w obszarze zakładania
i prowadzenia działalności gospodarczej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, c) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usługi: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedstawić wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przygotowaniu nauczycieli kształcenia zawodowego w branży mechatronicznej, mechanicznej i elektronicznej do wykorzystania zakupionego nowoczesnego sprzętu (doposażenie pracowni mechatronicznej w ŁCDNiKP) przy prowadzeniu zajęć edukacyjnych z uczącymi się. Przeprowadzenie szkoleń obejmuje 2 bloki tematyczne (moduły):
Moduł N1 - Montaż i obsługa SMD oraz oprogramowania wspierającego,
Moduł N2 -Projektowanie i symulacja pracy obwodów elektronicznych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80210000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100.00 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu przez trenerów specjalistycznych zajęć dla uczących się, jednoczesnym przygotowaniem ich do zawodowych egzaminów kwalifikacyjnych. Wykonanie usługi szkoleniowej przewiduje prowadzenie zajęć przez trenerów
w 4 blokach tematycznych (modułach):
Moduł A - Przygotowanie uczniów do egzaminów kwalifikacyjnych na stanowisko eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji.
Moduł B - Nowoczesne metody wytwarzania.
Moduł C - Projektowanie, montaż i programowanie układów elektronicznych i elektrycznych.
Moduł D - Zarządzanie i nadzorowanie produkcji, samozatrudnienie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80210000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 70.00 |
Kwalifikacje zawodowe osoby (trenera)MODUŁ B | 20.00 |
Kwalifikacje zawodowe osoby (trenera) MODUŁ C | 10.00 |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.