To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Gdynia: Zakup i dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego.
Numer ogłoszenia: 166376 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117632 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz podległych 16 Biur Powiatowych mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2. 3. Szczegółowy wykaz artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego przedstawia Tabela Nr 1 na stronach 3, 4, 5, 6 i 7 SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na każde wezwanie Zamawiającego, na kosz i ryzyko Wykonawcy (adresy, gdzie będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2 na stronie 7 SIWZ). 5. Jakość dostarczanego przedmiotu umowy nie może być gorsza niż określona w Tabeli Nr 1. 6. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy, w godzinach od 8:15 do 16:15. 7. Przedmiot umowy będzie dostarczany sukcesywnie, częściami, w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego zamówienia za pośrednictwem faksu. 8. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się składanie artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego w pełni równoważnych do wymaganych, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, należy dołączyć do oferty próbki, w ilości po 1 sztuce. 10. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 11. Stosownie do potrzeb Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych wskazanych w Tabeli Nr 1 (Załączniku Nr 1 do umowy), w ramach kwoty wynagrodzenia określonej w §2 ust. 1 umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w jednostkach miar. Każda zmiana jednostki miary będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 121237.11 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAMFIX-PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova i Ireneusz Wiśniewski Spółka Jawna, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 121237.11
- Oferta z najniższą ceną: 121237.11 oferta z najwyższą ceną: 137761.28
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na Oddział Neurologii w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Usługa mineralizacji pasów ppoż. wokół budynków oraz wzdłuż linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.