Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Brzeszcze: Wymiana okien i drzwi w placówkach oświatowych Gminy Brzeszcze
Numer ogłoszenia: 166386 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach , ul. Kosynierów 20, 36-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 2111593, faks 032 2111593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gze.brzeszcze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi w placówkach oświatowych Gminy Brzeszcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) Opis przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wymiana okien i drzwi w placówkach oświatowych Gminy Brzeszcze zwanego dalej zamówieniem. Okna będą wymieniane w Szkole Podstawowej nr 2 w Brzeszczach, Szkole Podstawowej w Jawiszowicach, w Szkole Podstawowej w Skidziniu, w Przedszkolu nr 1 filia Bór. Drzwi będą wymieniane w Szkole Podstawowej w Skidziniu, Szkole Podstawowej w Przecieszynie i w Szkole Podstawowej w Zasolu. 2 Dokładnych obmiarów wykonawca musi dokonać w miejscu wykonania robót. 3 Zamawiający razem z Wykonawcą określą harmonogram wymiany okien w poszczególnych placówkach. 4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45421100-5 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) przedmiar robót - zał. nr 5 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków. 2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypisy z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki lub uchwałę wspólników regulującą sposób reprezentacji spółki (jeżeli w ten sposób został określony) - do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej dołączyć pełnomocnictwo jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji, zgodnie z punktem 8.5 SIWZ b) oświadczenie wykonawcy, na lub zgodnie z zał. nr 3, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na lub zgodnie z zał. nr 4; - wymagane minimum: wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie (przebudowie, budowie, modernizacji) obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto, złożonej przez wykonawcę na realizację przedmiotowego zamówienia. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dla wykonawców składających wspólną ofertę, np. w konsorcjum, powyższy warunek oznacza, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać żądaną robotę, spełniającą w pełnej rozciągłości wymagany warunek co do zakresu i wartości zamówienia, 2 Pozostałe warunki udziału w postępowaniu: a) udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, b) złożenie wypełnionego druku ,,formularz oferty, na lub zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, w tym m.in. złożenie oświadczenia o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom c) złożenie kosztorysu ofertowego, sporządzonego w formie uproszczonej, wyliczonego zgodnie z opisem określonym w pkt. 15 SIWZ, 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregoś z w/w warunków określonych w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gze.brzeszcze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach
ul. Kosynierów 20, 32-620 Brzeszcze
tel. (032) 211 15 93.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach ul. Kosynierów 20, 32-620 Brzeszcze tel. (032) 211 15 93.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dróg w Jawiszowicach: nr 510571K (ul. Biała) i 510579K (ul. Hubala)
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie dostawy i wydawania gotowego gorącego posiłku dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 5 w Brzeszczach 2024-2025
- Dowóz i odwóz uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Brzeszczach na terenie gminy Brzeszcze w roku szkolnym 2024/2025
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Goleszów
- Termomodernizacja budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Żwirki i Wigury 2.
- SVA/U/4620-85/2024: Budowa kotłowni olejowej wraz z modernizacją instalacji c.o. w budynku nr 60 na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski.
- Remont sanitariatów w budynku nr 1 w KW 4064 w Mrzeżynie
- Zakup i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo gaśniczego OSP w Sosnówce realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.