Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Hrubieszów: ORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 16639 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania. Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2014 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w częściach - 4 części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ odpowiednio do każdej z części. Część nr 1 zamówienia - organizacja 5 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ) 1.Operator koparko - ładowarki 2.Operator równiarki 3.Operator średniego sprzętu drogowego: przecinarki do nawierzchni drogowych, zagęszczarki i ubijaki, ręczne narzędzia udarowe 4.Magazynier z obsługą programu magazynowego i wózka jezdniowego 5.Pilarz - drwal uprawniający do wykonywania zawodu drwal-operator pilarki Część nr 2 zamówienia - organizacja 3 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ) 1.Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 2. Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną 3. Prawo jazdy kat. C, C+E Część nr 3 zamówienia - organizacja 6 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ) 1. Hydraulik monter instalacji wodno-kanalizacyjnej ze specjalnością montaż i serwis instalacji solarnych 2. Hydraulik monter instalacji wodno-kanalizacyjnej ze specjalnością montaż i serwis kotłów na biomasę 3. Spawacz (spawanie metodą elektryczną (111) oraz metodą MAG (135) w osłonie CO2). Zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-17 oraz normą EN-PN 287-1 4. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie z egzaminem czeladniczym. Kurs będzie obejmował takie zagadnienia jak: roboty tynkarskie, montaż płyt gipsowo-kartonowych, sufity podwieszane, osadzenie i obróbka stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie, docieplenie ścian, roboty okładzinowe, roboty podłogowe 5. Montaż rusztowań budowlanych 6. Blacharz-dekarz UWAGA: Szkolenia zawodowe objęte zamówieniami częściowymi (od 1 do 3) skierowane są do osób bezrobotnych, rolników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych zamieszkałych na terenie gmin podregionu Gotania - podnoszące kwalifikacje zawodowe w poszczególnych sekcjach sektora turystycznego oraz w sektorze innych usług. Z uwagi na grupę docelową szkolenia zawodowe będą się odbywać 3-4 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, max po 6 godzin zegarowych. Część nr 4 zamówienia - organizacja 6 szkoleń tematycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ) 1. NGO liderem w podregionie Gotania, sztuka innowacyjnego działania w organizacji z zastosowaniem szwajcarskiego modelu najlepszych praktyk w swojej działalności i promocji podregionu z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - członkowie NGO z terenu Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 2. Szkolenia animatorów kultury /m.in.: nauka tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych/ z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania Osoby bezrobotne i zatrudnione w instytucjach kultury na terenie Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00, min. 3 godz. zegarowe 3. AutoCAD - I i II stopień - dla bezrobotnych i pracujących zainteresowanych mieszkańców Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 4. Obrzędowość i życie Gotów - zainteresowani mieszkańcy Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 5. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii. Poziom podstawowy - metoda Callana- w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 6. Przyjazne sekretariaty w Gotanii z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania i językiem angielskim na poziomie podstawowym - pracownicy sekretariatów partnerów projektu i ich instytucji kultury - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem nr 4 skierowane są do zainteresowanych mieszkańców Gotanii, różnych grup wiekowych i społecznych (bezrobotnych i pracujących, członków NGO, lokalnych przedsiębiorców, rolników, Kół Gospodyń Wiejskich, właścicieli gospodarstw agroturystycznych - poszerzające i upowszechniające wiedzę na temat koncepcji produktu turystycznego (realizacja szkoleń promujących dawne zawody, rzemiosło, promujących dziedzictwo regionu oraz przedstawiających historię obszaru/podregionu Gotania). Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.56.20.00-1, 80.53.32.00-1, 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3, 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 4. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 2) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 8. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 6 wymaga podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie
Biuro Projektu SPPW
ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1
22-500 Hrubieszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów(sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja 5 szkoleń zawodowych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 5 szkoleń zawodowych. 1. OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III 2. OPERATOR RÓWNIARKI 3. OPERATOR ŚREDNIEGO SPRZĘTU DROGOWEGO: PRZECINARKI DO NAWIERZCHNI DROGOWYCH, ZAGĘSZCZARKI I UBIJAKI, RĘCZNYCH NARZĘDZI UDAROWYCH 4. MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ PROGRAMU MAGAZYNOWEGO I WÓZKA JEZDNIOWEGO 5. PILARZ - DRWAL Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja 3 szkoleń zawodowych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 3 szkoleń zawodowych. 1. PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Z PRAWEM JAZDY KAT. B 2. PRAWO JAZDY KAT. C Z KWALIFIKACJĄ WSTĘPNĄ PRZYŚPIESZONĄ 3. PRAWO JAZDY KAT. C, CE Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja 6 szkoleń zawodowych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 6 szkoleń zawodowych. 1. HYDRAULIK-MONTER INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ ZE SPECJALNOŚCIĄ MONTAŻ I SERWIS INSTALACJI SOLARNYCH 2. HYDRAULIK-MONTER INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ ZE SPECJALNOŚCIĄ MONTAŻ I SERWIS KOTŁÓW NA BIOMASĘ 3. SPAWACZ - SPAWANIE METODĄ ELEKTRYCZNĄ (111)I MAG (135) W OSŁONIE CO2 4. TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE Z EGZAMINEM CZELADNICZYM 5. MONTAŻ RUSZTOWAŃ BUDOWLANYCH 6. BLACHARZ - DEKARZ Z EGZAMINEM CZELADNICZYM Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja 6 szkoleń tematycznych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 6 szkoleń tematycznych . 1. NGO LIDEREM W PODREGIONIE GOTANIA, SZTUKA INNOWACYJNEGO DZIAŁANIA W ORGANIZACJI Z ZASTOSOWANIEM SZWAJCARSKIEGO MODELU NAJLEPSZYCH PRAKTYK W SWOJEJ DZIAŁALNOŚCI I PROMOCJI PODREGIONU Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA 2. ANIMATOR KULTURY Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA 3. AUTO CAD 1 I 2 4. OBRZĘDOWOŚĆ I ŻYCIE GOTÓW 5. JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA 6. PRZYJAZNE SEKRETARIATY W GOTANII Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA I JĘZYKIEM ANGIELSKIM - NA POZIOMIE PODSTAWOWYM Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.58.00.00-3, 80.53.32.00-1, 80.56.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.