eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-31

Hrubieszów: ORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 16639 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA SZKOLEŃ SKIEROWANYCH DO MIESZKAŃCÓW PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania. Szkolenia będą realizowane od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2014 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w częściach - 4 części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ odpowiednio do każdej z części. Część nr 1 zamówienia - organizacja 5 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ) 1.Operator koparko - ładowarki 2.Operator równiarki 3.Operator średniego sprzętu drogowego: przecinarki do nawierzchni drogowych, zagęszczarki i ubijaki, ręczne narzędzia udarowe 4.Magazynier z obsługą programu magazynowego i wózka jezdniowego 5.Pilarz - drwal uprawniający do wykonywania zawodu drwal-operator pilarki Część nr 2 zamówienia - organizacja 3 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ) 1.Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 2. Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną 3. Prawo jazdy kat. C, C+E Część nr 3 zamówienia - organizacja 6 szkoleń zawodowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ) 1. Hydraulik monter instalacji wodno-kanalizacyjnej ze specjalnością montaż i serwis instalacji solarnych 2. Hydraulik monter instalacji wodno-kanalizacyjnej ze specjalnością montaż i serwis kotłów na biomasę 3. Spawacz (spawanie metodą elektryczną (111) oraz metodą MAG (135) w osłonie CO2). Zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-17 oraz normą EN-PN 287-1 4. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie z egzaminem czeladniczym. Kurs będzie obejmował takie zagadnienia jak: roboty tynkarskie, montaż płyt gipsowo-kartonowych, sufity podwieszane, osadzenie i obróbka stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie, docieplenie ścian, roboty okładzinowe, roboty podłogowe 5. Montaż rusztowań budowlanych 6. Blacharz-dekarz UWAGA: Szkolenia zawodowe objęte zamówieniami częściowymi (od 1 do 3) skierowane są do osób bezrobotnych, rolników, właścicieli gospodarstw agroturystycznych zamieszkałych na terenie gmin podregionu Gotania - podnoszące kwalifikacje zawodowe w poszczególnych sekcjach sektora turystycznego oraz w sektorze innych usług. Z uwagi na grupę docelową szkolenia zawodowe będą się odbywać 3-4 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, max po 6 godzin zegarowych. Część nr 4 zamówienia - organizacja 6 szkoleń tematycznych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ) 1. NGO liderem w podregionie Gotania, sztuka innowacyjnego działania w organizacji z zastosowaniem szwajcarskiego modelu najlepszych praktyk w swojej działalności i promocji podregionu z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - członkowie NGO z terenu Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 2. Szkolenia animatorów kultury /m.in.: nauka tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych/ z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania Osoby bezrobotne i zatrudnione w instytucjach kultury na terenie Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00, min. 3 godz. zegarowe 3. AutoCAD - I i II stopień - dla bezrobotnych i pracujących zainteresowanych mieszkańców Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 4. Obrzędowość i życie Gotów - zainteresowani mieszkańcy Gotanii - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 5. Język angielski z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania - dla pracowników samorządowych z terenu Gotanii. Poziom podstawowy - metoda Callana- w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe 6. Przyjazne sekretariaty w Gotanii z elementami udzielania pierwszej pomocy bezpieczna Gotania i językiem angielskim na poziomie podstawowym - pracownicy sekretariatów partnerów projektu i ich instytucji kultury - w godz. 16:00 - 20:00 min. 3 godz. zegarowe UWAGA: Szkolenia tematyczne objęte zamówieniem nr 4 skierowane są do zainteresowanych mieszkańców Gotanii, różnych grup wiekowych i społecznych (bezrobotnych i pracujących, członków NGO, lokalnych przedsiębiorców, rolników, Kół Gospodyń Wiejskich, właścicieli gospodarstw agroturystycznych - poszerzające i upowszechniające wiedzę na temat koncepcji produktu turystycznego (realizacja szkoleń promujących dawne zawody, rzemiosło, promujących dziedzictwo regionu oraz przedstawiających historię obszaru/podregionu Gotania). Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.56.20.00-1, 80.53.32.00-1, 80.50.00.00-9, 80.58.00.00-3, 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zgodnie z załącznikiem nr 7 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 1), - zgodnie z załącznikiem nr 8 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 2), - zgodnie z załącznikiem nr 9 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 3), - zgodnie z załącznikiem nr 10 pkt III do SIWZ (dotyczy części nr 4), Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 4. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 2) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 8. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 6 wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie Biuro Projektu SPPW ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów(sekretariat) ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja 5 szkoleń zawodowych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 5 szkoleń zawodowych. 1. OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III 2. OPERATOR RÓWNIARKI 3. OPERATOR ŚREDNIEGO SPRZĘTU DROGOWEGO: PRZECINARKI DO NAWIERZCHNI DROGOWYCH, ZAGĘSZCZARKI I UBIJAKI, RĘCZNYCH NARZĘDZI UDAROWYCH 4. MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ PROGRAMU MAGAZYNOWEGO I WÓZKA JEZDNIOWEGO 5. PILARZ - DRWAL Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja 3 szkoleń zawodowych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 3 szkoleń zawodowych. 1. PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Z PRAWEM JAZDY KAT. B 2. PRAWO JAZDY KAT. C Z KWALIFIKACJĄ WSTĘPNĄ PRZYŚPIESZONĄ 3. PRAWO JAZDY KAT. C, CE Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja 6 szkoleń zawodowych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 6 szkoleń zawodowych. 1. HYDRAULIK-MONTER INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ ZE SPECJALNOŚCIĄ MONTAŻ I SERWIS INSTALACJI SOLARNYCH 2. HYDRAULIK-MONTER INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ ZE SPECJALNOŚCIĄ MONTAŻ I SERWIS KOTŁÓW NA BIOMASĘ 3. SPAWACZ - SPAWANIE METODĄ ELEKTRYCZNĄ (111)I MAG (135) W OSŁONIE CO2 4. TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE Z EGZAMINEM CZELADNICZYM 5. MONTAŻ RUSZTOWAŃ BUDOWLANYCH 6. BLACHARZ - DEKARZ Z EGZAMINEM CZELADNICZYM Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja 6 szkoleń tematycznych w ramach zamówienia Organizacja szkoleń skierowanych do mieszkańców podregionu Gotania w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 6 szkoleń tematycznych . 1. NGO LIDEREM W PODREGIONIE GOTANIA, SZTUKA INNOWACYJNEGO DZIAŁANIA W ORGANIZACJI Z ZASTOSOWANIEM SZWAJCARSKIEGO MODELU NAJLEPSZYCH PRAKTYK W SWOJEJ DZIAŁALNOŚCI I PROMOCJI PODREGIONU Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA 2. ANIMATOR KULTURY Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA 3. AUTO CAD 1 I 2 4. OBRZĘDOWOŚĆ I ŻYCIE GOTÓW 5. JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA 6. PRZYJAZNE SEKRETARIATY W GOTANII Z ELEMENTAMI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY BEZPIECZNA GOTANIA I JĘZYKIEM ANGIELSKIM - NA POZIOMIE PODSTAWOWYM Zakres merytoryczny poszczególnych szkoleń oraz informacje dotyczące liczby uczestników, liczby grup, minimalnej liczby godzin, miejsca szkolenia, częstotliwości określone zostały w załączniku Nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.58.00.00-3, 80.53.32.00-1, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.