eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleAdaptacja pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 w Opolu ul. Wróblewskiego 7 dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Opole: Adaptacja pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 w Opolu ul. Wróblewskiego 7 dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli
Numer ogłoszenia: 166404 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511922, fax 077 4549844, 4511802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 w Opolu ul. Wróblewskiego 7 dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj i zakres prac: Wykonanie remontu części pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej nr 10 przystosowując je do potrzeb Miejskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli. Zakres prac przewiduje roboty w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna, a obejmuje roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, posadzkarskie, wymianę stolarki okiennej, drzwiowej, instalacji elektrycznej, wodno kanalizacyjnej oraz ocieplenie ściany szczytowej budynku. a.)prace przy budowie sanitariatu pomieszczenie nr 15 winny być prowadzone w okresie ferii zimowych b.)roboty zakłócające prowadzenie zajęć lekcyjnych w szkole winny być prowadzone po zajęciach lekcyjnych lub w dni wolne od nauki 3.Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Wszystkie wskazane z nazwy urządzenia, materiały, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 5.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty zgodnie z § 9 wzoru umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane w zakresie robót remontowo-budowlanych w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, o łącznej wartości 400 000zł; dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w zakresie robót budowlanych c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a potwierdzeniem tego będzie złożenie a potwierdzeniem tego będzie złożenie stosownego oświadczenia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a potwierdzeniem tego będzie złożenie stosownego oświadczenia. 2.Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty opisane w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. 3.Warunki przedstawione przez Wykonawców będą oceniane przez Zamawiającego metodą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawcy składają następujące dokumenty: A. W celu potwierdzenia prawa wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ. Do oświadczenia należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), poprzez zawiązanie konsorcjum, w celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wyżej wymienione oświadczenie wraz z wymienionymi dokumentami. B. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia załączników zawierających następujące dokumenty: 1)Wykazu zawierającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane w zakresie robót remontowo-budowlanych w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, o łącznej wartości 400 000zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców - Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie. Z dokumentów powinno jednoznacznie wynikać jaki zakres robót (roboty budowlane, elektryczne, sanitarne) obejmowała dana robota budowlana. 2)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien wskazać: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w zakresie robót budowlanych oraz będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia poprzez zawiązanie konsorcjum wymogi art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), poprzez zawiązanie konsorcjum, każdy z podmiotów składa w/w dokument. Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składana oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 2.Ponadto wykonawcy składają: - W zakresie oceny zgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy składają formularz OFERTA PRZETARGOWA Załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, 45 - 018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 118.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, 45 - 018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 117 B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.