Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-30
Zbuczyn: Wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego w Krzesku - Królowa Niwa
Numer ogłoszenia: 166405 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego w Krzesku - Królowa Niwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostarczenie i ułożenie nawierzchni poliuretanowej typu natrysk w kolorze zielonym, gr. nawierzchni 13mm +ew 1 mm (łączna grubość 14mm), z wykonaniem linii boisk (piłka ręczna, siatkowa, tenis, koszykówka ) o wymiarach 22 m x 42 m - oraz pokryciem obrzeża matą gumowo-poliuretanową do poziomu 10 cm poniżej wierzchu obrzeża i wykonaniem natrysku na ułożonej macie (uwaga: powierzchnia obrzeża i zakładu nie została uwzględniona w bilansie podanej powierzchni boiska przez Zamawiającego) długość obrzeży 128 mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla każdego zadania.: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, i ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b. szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2.- ), c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( wg załącznika nr 3), e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej ni 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , e uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej ni 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej ni 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a tak e zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4., j. dokumenty stwierdzające, e osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik robót - uprawnienia branż y drogowej lub konstrukcyjno - budowlane, będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), k. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( w tym zaplecza laboratoryjnego) - wg załącznika nr 5. l. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - wg załącznika nr 6, m. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a tak że zakresu wykonywanych przez nich czynności, o. kopia dokumentu wadialnego, p. Aprobaty lub rekomendacji technicznej ITB lub certyfikatu na zgodność wyniku badań nawierzchni z normą PN-EN 14877:2008 lub deklaracji zgodności nawierzchni z normą PN-EN 14877:2008 wraz z wynikami badań uprawnionego laboratorium. r.. Atestów PZH na wszystkie elementy nawierzchni..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbuczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn ul. jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI ZBUCZYN
- Budowa studni głębinowych na potrzeby komunalnego ujęcia wód podziemnych w miejscowości Tarcze
- Budowa drogi dla pieszych
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Grodzisk
więcej: przetargi ZBUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" wraz z budową skateparku oraz bullodromu w Mieroszowie
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" oraz budowa skateparku w Milanowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.