eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach- środków farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych - środków dezynfekcyjnych - jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego - wyrobów jednorazowych do diagnostyki laboratoryjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Kielce: Dostawa do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach: - środków farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych - środków dezynfekcyjnych - jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego - wyrobów jednorazowych do diagnostyki laboratoryjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.
Numer ogłoszenia: 166436 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Kielcach , ul. Karola Olszewskiego 2A, 25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3479701, faks 041 3479702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach: - środków farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych - środków dezynfekcyjnych - jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego - wyrobów jednorazowych do diagnostyki laboratoryjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość progowa zamówienia: poniżej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - 14 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach: Grupa 1 - środków farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych Grupa 2 - środków dezynfekcyjnych Grupa 3 - jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego Grupa 4 - wyrobów jednorazowych do diagnostyki laboratoryjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry) określony jest w pkt 3 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy, które będzie zrealizowane z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4, 33.63.16.00-8, 38.00.00.00-5, 33.12.41.30-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.Oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ. b.Zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z 06.09.2001 r. - Prawo Farmaceutyczne /Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533 z późn. zm./ - dot. grupy 1. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o w/w oświadczenie złożone przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.Oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ. b.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń wykonywanych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem potwierdzeń, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania w w/w wykazie lub złożenia poświadczeń wraz z informacją o dostawach niewykonanych lub wykonanych należycie - załącznik nr 3. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o w/w oświadczenie i dokumenty zawarte w ofercie i w załącznikach do oferty złożone przez Wykonawcę, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o w/w oświadczenie złożone przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o w/w oświadczenie złożone przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o w/w oświadczenie złożone przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    a.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży oświadczenie, że przedłoży na każde żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia określony w grupach 1, 2 ujęty jest w Rejestrze Ministra Zdrowia oraz dopuszczony jest do stosowania przez publiczne zakłady opieki zdrowotnej na terenie RP w formie oryginału - załącznik nr 7 do SIWZ. b.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy zawarte w grupie 3 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży oświadczenie, że przedłoży na każde żądanie Zamawiającego zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia - deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi, certyfikaty jednostki notyfikującej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego /o ile są wymagane/ i zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania /o ile są wymagane/ na zasadach określonych w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych /Dz.U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn. zm./ w formie oryginału - załącznik nr 8 do SIWZ. c.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy zawarte w grupie 4 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia - deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi, certyfikaty jednostki notyfikującej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego /o ile są wymagane/ i zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania /o ile są wymagane/ na zasadach określonych w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych /Dz.U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z późn. zm./ w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.Oświadczenie o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia - na spełnienie wymogu określonego w pkt 15 lit. b SIWZ - załącznik nr 9 do SIWZ. b.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1, 2, 3 i 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, poprzedzonego sporządzeniem protokołu konieczności przez strony umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:a.zmiany numeru katalogowego produktu b.zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów produkt zamienny c.zmiany w przepisach podatku VAT lub innych przepisach podatkowych mających wpływ na cenę brutto, d.zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: braku dostępności przedmiotu zamówienia na rynku,wycofania przedmiotu zamówienia z rynku,działania siły wyższej, zmiany zasad finansowania zamówienia. 3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. 4.Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. 5.Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOMP w Kielcach, 25-663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego 2A - Sekcja Finansowo - Księgowa, pokój nr 101, parter. Cena SIWZ: 10 zł brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat WOMP w Kielcach, ul. Karola Olszewskiego 2A - pokój nr 201 I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.05.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w pkt 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w pkt 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w pkt 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyrobów jednorazowych do diagnostyki laboratoryjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów jednorazowych do diagnostyki laboratoryjnej oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w pkt 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.