Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Płock: Kompleksowa usługa w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów wielkogabarytowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin Drobin, Gąbin, Słupno, Stara Biała, Staroźreby w systemie zbiórki objazdowej oraz w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin: Słupno, Stara Biała, Staroźreby w systemie zbiórki objazdowej.
Numer ogłoszenia: 166438 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Płockiego , ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 03 00, faks 24 366 03 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów wielkogabarytowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin Drobin, Gąbin, Słupno, Stara Biała, Staroźreby w systemie zbiórki objazdowej oraz w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin: Słupno, Stara Biała, Staroźreby w systemie zbiórki objazdowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów wielkogabarytowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin Drobin, Gąbin, Słupno, Staroźreby, Stara Biała w systemie zbiórki objazdowej oraz w zakresie odbioru, segregacji, transportu i odzysku lub unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych występujących w strumieniu odpadów komunalnych na terenie gmin: Słupno, Stara Biała, Staroźreby w systemie zbiórki objazdowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj.:a)Posiadają aktualne zezwolenie udzielone w formie decyzji właściwych organów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2010 r, Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami); b)Posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z ustawą o porządku i czystości w gminach z 13 września 1996 r. (Dz.U.2012 nr 0, poz. 391); c)Posiadają umowę podpisaną z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru i ostatecznego unieszkodliwiania odpadów wielkogabarytowych oraz dysponują dokumentami, że zebrane odpady do utylizacji, składowania lub odzysku będą przekazane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na działalność w tym zakresie.; d)Posiadają umowę podpisaną z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru i ostatecznego unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych oraz dysponują dokumentami, że zebrane odpady do utylizacji, składowania lub odzysku będą przekazane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na działalność w tym zakresie. UWAGA: Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dokumentów opisanych powyżej (w Rozdziale V SIWZ pkt. 1 ppkt. a, b, c, d) przed podpisaniem umowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem oraz obszarem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za realizację całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny tj. a.Dysponują przystosowanymi do selektywnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych środkami transportu.; b.Dysponują przystosowanymi do selektywnej zbiórki odpadów niebezpiecznych środkami transportu, które spełniają warunki ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewodzie drogowym towarów niebezpiecznych Dz.U. 2011 nr 227 poz. 1367).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, iż osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia- Załącznik Nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są zabezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN. W przypadku, gdy kliku Wykonawców składa ofertę wspólną, warunek ten będzie uznany za spełniany, jeżeli Wykonawcy przedłożą dokumenty potwierdzające, że łącznie są ubezpieczeni na wskazaną kwotę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, informacje o podwykonawcach, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgrp.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://zgrp.bip.org.pl/?tree=przetarg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa urządzenia klasy UTM oraz systemu analizy z licencjami na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Przebudowa placu wewnętrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w Płocku wraz z wykonaniem nowej hydroizolacji ścian piwnic.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminy-Miasto Płock
- Dostawa deduplikatora wraz z montażem i konfiguracją współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
- Usługa transportu ścieków z terenu Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Zakładu Przetwarzania Odpadów i Zakładu Składowania Odpadów
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.