Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Żagań: BUDOWA PARKINGU PRZY ULICY KONOPNICKIEJ W ŻAGANIU
Numer ogłoszenia: 166465 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, fax 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU PRZY ULICY KONOPNICKIEJ W ŻAGANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA PARKINGU PRZY ULICY KONOPNICKIEJ W ŻAGANIU. 1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: Wykonanie 49 miejsc postojowych w tym 5 miejsc dla osób niepełnosprawnych przy ulicy Konopnickiej w Żaganiu. W szczególności należy wykonać następujące prace : - rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. 4 cm- 37m2 - rozebranie krawężników kamiennych - ok. 125m - rozebranie obrzeży trawnikowych - ok. 44m - rozebranie chodników z płyt betonowych - 38 m2 - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi - ok. 352 m3 - plantowanie skarp i korony - ok. 150 m2 - ułożenie krawężników betonowych wystających 15x30cm- ok. 145m - ułożenie krawężników betonowych najazdowych 20x30cm- ok. 125m - ułożenie obrzeży - ok. 146m - nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej o gr.8cm ok. - 568 m2 - chodniki z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm - ok. 159 m2 - ułożenie ścieków z elementów betonowych - ok. 125m - pionowe znaki drogowe i słupki - po 4 sztuki. 2. Wykonawca powinien uwzględnić również / na etapie składania oferty/ : - koszt dokumentacji organizacji ruchu - koszt obsługi geodezyjnej /w tym między innymi mapy i obmiar powykonawczy/. 3. Wykonawca na etapie sporządzania oferty jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej wraz z przedmiarem robót oraz cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, wykazem stawek i narzutów. 4. Niniejszy przedmiot zamówienia należało będzie wykonać zgodnie z : - warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, - dokumentacją projektową pn. Parking dla samochodów osobowych w ciągu ulicy Konopnickiej w Żaganiu opracowaną przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko, zawierającą zmianę w zakresie typu kostki poprzez zastąpienie kostki typu ROMA kostką brukową betonową o grubości 8 cm. Dokumentacja projektowa będzie dostępna dla Wykonawców dopiero na etapie zaproszenia do składania ofert. 5. Zamawiający określa, że Wykonawca nie będzie mógł powierzyć części zamówienia dotyczącej robót budowlanych związanych z ułożeniem nawierzchni parkingu z kostki betonowej brukowej o grubości 8 cM i ułożeniem chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, Podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania doświadczenia zawodowego, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienie rozumie się wykonanie nie mniej niż 560 m2 nawierzchni parkingu /jednorazowo/ z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm. 3.Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykazaną przez Wykonawcę robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego określoną w punkcie 2. 4. W przypadku niespełnienia warunku określonego w punkcie 2 dotyczącego doświadczenia zawodowego Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w postępowaniu- zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu -5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów za doświadczenie zawodowe. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z następującymi oświadczeniami oraz dokumentami : a) oświadczeniem- zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych i oświadczeniem zgodnie z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d ) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowych robót / w zakresie robót drogowych/. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.lit. b, c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana wykonawcom zaproszonym do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 26,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa toru specjalnego - skatepark w Kałuszynie
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.