eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicejest wymiana okien i zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z ociepleniem elewacji budynku klatki schodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Katowice: jest wymiana okien i zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z ociepleniem elewacji budynku klatki schodowej
Numer ogłoszenia: 166491 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach, ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, fax 032 6091618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jest wymiana okien i zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z ociepleniem elewacji budynku klatki schodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian fundamentowych wraz z ociepleniem elewacji budynku klatki schodowej (CPV 45300000-0, 45320000-6) w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach ul. Brynowska 27 polegający na: - wymianie okien stalowych na okna PCV w ilości 12 sztuk - wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych klatki schodowej w ilości 213,82 m2 - wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej murów fundamentowych w ilości 39,29 m3 - demontażu i ponownym montażu obróbek blacharskich szczelin dylatacyjnych, rynien i rur spustowych - wymianie obróbek blacharskich ogniomurków z uwzględnieniem grubości docieplenia - wykonaniu opaski wokół budynku klatki schodowej i przy ścianie szczytowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : 1. Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówien

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium: 1.500 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset zł )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych , jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o analizę dokumentów i oświadczenia dołączonych do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikami do SIWZ, że: a) po zapoznaniu się z warunkami zawartymi w umowie akceptuje je bez zastrzeżeń b) po zapoznaniu się z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń c) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi d) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień e) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia f) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia g) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy h) oświadczenie osoby, która będzie kierowała robotami budowlanymi o podjęciu obowiązków kierowania robotami Lista wymaganych dokumentów Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta musi zawierać : a) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 10 do specyfikacji c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) koncesje, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I SIWZ pkt. c) i e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . g) W przypadku Wykonawcy - działającego jako spółka cywilna lub konsorcjum wymaga się załączenia umowy spółki lub odpowiednio umowy konsorcjum przed zawarciem umowy . W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo udzielone winno być pod rygorem nieważności na piśmie i dołączone do oferty. h) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki. i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wymianę okien, ocieplanie i tynkowanie elewacji o wartości co najmniej 80.000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, ze te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ j) aktualny dokument potwierdzający, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym na nim terminem ważności k) Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ l) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności m) dokument potwierdzający wniesienie wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.wiw.gov.pl/index.php?cnt=10

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w formie papierowej - można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lok. nr 24, lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pok . 50. Termin składania ofert upływa dnia 04.10.2007 r. o godz. 10.00 Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.10.2007 r. o godz. 10.15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.