eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączAD-II.272.5.2011 Zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-15

Nowy Sącz: AD-II.272.5.2011 Zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 166501 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD-II.272.5.2011 Zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej materiałów eksploatacyjnych do drukarek: I termin: dostawa pierwszej partii materiałów eksploatacyjnych do drukarek - 10 dni od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. II termin: dostawa drugiej partii materiałów eksploatacyjnych do drukarek do dnia 9 września 2011 r. L.p. Przedmiot zamówienia. Razem szt. w I terminie. Razem szt. w II terminie. Razem szt. całość zamówienia (1) Toner do drukarki Lexmark E120/E120n I - 15 II- 10 razem -25 (2) Toner do drukarki OKI B430D I - 10 II - 10 razem-20 (3) Bęben światłoczuły do drukarki OKI B430D I-7 II-0 razem -7 (4) Toner do drukarki Samsung SCX-4824FN I- 10 II-5 razem-15 (5) Toner do drukarki HP 4250n I -3 II- 0 razem - 3 (6) Toner do drukarki HP 5100 I- 3 II - 0 razem - 3 (7) Toner do drukarki HP 1020 I- 26 II- 20 razem- 46 (8) Toner do drukarki HP 1150 I- 4 II- 0 razem- 4 (9) Toner do drukarki HP 1300 I- 4 II- 0 razem- 4 (10) Toner do drukarki HP P1505n I- 3 II- 0 razem -3 (11) Toner do drukarki HP P2055dn I- 3 II- 0 razem -3 (12) Toner do drukarki HP CP 5225 Black I- 1 II- 0 razem -1 (13) Toner do drukarki HP CP 5225 Yellow I -1 II- 0 razem -1 (14) Toner do drukarki HP CP 5225 Cyan I- 1 II- 0 razem -1 (15) Toner do drukarki HP CP 5225 Magenta I- 1 II-0 razem -1 (16) Toner do Faxu Panasonic KX-FA83E I- 2 II -3 razem -5 (17) Toner do Faxu Canon L-100 I- 3 II -5 razm -8 (18) Toner do drukarki Lexmark X204n I - 5 II- 5 razem -10 (19) Bęben światłoczuły do drukarki Lexmark X204n I - 3 II - 0 razem - 3 (20) Toner do drukarki Lexmark E260 I - 5 II - 5 razem -10 (21) Toner do kserokopiarki A0 OCE 7056 I - 4 II - 0 razem - 4 (22) Toner do kserokopiarki A0 OCE TDS 450 I - 3 II - 0 razem - 3 (23) Atrament do plotera A0 OCE TCS 300 Black I - 1 II - 0 razem - 1 (24) Atrament do plotera A0 OCE TCS 300 Yellow I - 1 II - 0 razem - 1 (25) Atrament do plotera A0 OCE TCS 300 Cyan I - 1 II - 0 razem - 1 (26) Atrament do plotera A0 OCE TCS 300 Magenta I - 1 II - 0 razem - 1 Uwaga: przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca dostarczy szczegółowa kalkulację ceny dostawy z uwzględnieniem rozbicia dostawy na dwie partie. Zamawiający wymaga aby: dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek były fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane; wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych do drukarek (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) były fabrycznie nowe, nieregenerowane; dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek były materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń; dostarczane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję producenta; Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki (urządzenia), gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku zastosowania tuszu, tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (urządzenia) włączając w to wymianę bębna czy głowicy, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu danego sprzętu; dostarczane materiały muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia; Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywanie się druku) odpowiadające wyrobom producenta urządzenia; Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek (urządzeń), Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wadliwego produktu; dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności; za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Wydział Administracyjny, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna pok. 113 ul. Jagiellońska 33 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.