To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Bochnia: Zarządzanie Halą Targową i Placem Rolnym na Placu Gazaris w Bochni.
Numer ogłoszenia: 166517 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149307 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 61 49 100, faks 014 611 83 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Halą Targową i Placem Rolnym na Placu Gazaris w Bochni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje bieżące administrowanie nieruchomością położoną przy ul. Gazaris 10 w Bochni 2.Do obowiązków Zarządcy należeć będzie utrzymywanie nieruchomości w stanie niepogorszonym ponad granice normalnego zużycia, a także: 1) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Hali Targowej (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, koszty konserwatora urządzeń elektrycznych, klimatyzacyjnych i wodno - kanalizacyjnych, koszty związane z ochroną obiektu, koszty energii elektrycznej, wody i gazu zgodnie z zapisami Regulaminu Targowisk Hali Targowej na Placu Gazaris w Bochni § 10 ust 2,3,4 i 5) od 115 punktów handlowych zlokalizowanych w Hali Targowej. Przez utrzymanie czystości na Hali Targowej należy rozumieć czynności, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 17, 18 i 20 umowy, 2) pobór opłat za świadczenia dodatkowe na Placu Rolnym (tj. za utrzymanie czystości, wywóz nieczystości, zużycie wody) od 60 stanowisk rolnych, 16 stanowisk tzw. samochodowych i 40 stanowisk sprzedaży odręcznej, 3) utrzymanie czystości na Placu Rolnym w rozumieniu czynności, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 18 umowy, 4) zapewnienie dostaw energii elektrycznej, gazu, wody, odprowadzania ścieków, wywozu odpadów komunalnych, sprzątania nieruchomości, całodobowej ochrony obiektu poprzez zawarcie stosownych umów z ich dostawcami, a także nadzór nad realizacją umów, 5) przeprowadzenie rozeznania cenowego na wybór odbiorcy odpadów komunalnych, firmy sprzątającej i ochroniarskiej i przedstawienie go do weryfikacji Właścicielowi, który dokona ostatecznego wyboru odbiorcy odpadów komunalnych, firmy sprzątającej i ochroniarskiej, 6) ponoszenie kosztów opłat z tytułu dostawy mediów, odbioru nieczystości, sprzątania i ochrony obiektu, które podlegały będą rozliczeniu zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 8. 7) zapewnienie sprzątania i wywozu śmieci z częstotliwością gwarantującą utrzymanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego Hali Targowej i Placu Rolnego; 8) odprowadzanie raz w miesiącu do budżetu Gminy Miasta Bochnia pobranych od najemców, dzierżawców i użytkowników Hali Targowej i Placu Rolnego opłat za świadczenia dodatkowe wraz z zestawieniem osób, od których pobrano opłatę i wysokości opłaty, oraz rozliczeniem kosztów poniesionych przez Zarządcę za poprzedni miesiąc kalendarzowy w terminie do 20-go dnia każdego miesiąca. 9) dokonywanie pisemnego rozliczenia opłat za świadczenia dodatkowe poprzez sporządzenie imiennego, zbiorczego zestawienia pobranych i należnych kwot z tytułu opłaty za świadczenia dodatkowe pobieranych w ciągu 12 miesięcy wraz z wyszczególnieniem osób, w stosunku, do których w związku z brakiem lub częściowym brakiem uiszczenia opłaty za świadczenia dodatkowe toczą się postępowania egzekucyjne i na jakim są etapie 10) prowadzenie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń technicznych oraz dokonywanie niezbędnych napraw i remontów niezwłocznie po ich zaistnieniu, przy założeniu, że naprawa lub remont, którego łączna wartość (materiały i usługa) przekroczy 300 zł netto, może zostać wykonana dopiero po zaakceptowaniu przez Właściciela przedłożonego przez Zarządcę zakresu rzeczowo - finansowego naprawy lub remontu i przeprowadzeniu rozeznania cenowego w oparciu o zarządzenie Burmistrza Miasta Bochnia Nr 288/2008 z dnia 18 września 2008 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych na rzecz Gminy Miasta Bochnia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro. Rozliczenie naprawy lub remontu następować będzie na podstawie przedłożonej Właścicielowi faktury, a odbiór jej nastąpi wyłącznie przez pracownika Właściciela (Urzędu Miasta Bochnia). W przypadku gdy wartość szacunkowa zamówienia w zakresie dokonywania niezbędnych napraw i remontów przekroczy wartość 14 000 euro, Zarządca zobowiązany jest stosować przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) 11) niezwłocznie usuwanie nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia. awarii, które zagrażają życiu lub zdrowiu ludzi bądź mogą narazić Właściciela na znaczną szkodę, 12) zapewnienie dozoru w godzinach funkcjonowania Hali, 13) kontrola i egzekwowanie obowiązków wynikających z umów najmu i dzierżawy oraz regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni wprowadzonego uchwałą Rady Miejskiej w Bochni Nr XIV/146/03 z dnia 30.10.2003 r. zmienionego uchwałami Nr XXIX/280/05 z dnia 24.02.2005 r., Nr XVII/176/08 z 27.02.2008 r., Nr VI/49/11 z dnia 31.03.2011 r. z zastosowaniem odpowiednich przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, którego koszty ponosił będzie Zarządzający, w stosunku do osób nie płacących lub opóźniających się w zapłacie opłat za świadczenia dodatkowe; 14) ewidencjonowanie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu najemców, dzierżawców i użytkowników; 15) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie istniejącej dokumentacji technicznej; 16) przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek okresowych przeglądów Hali Targowej i Placu Rolnego a także urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne - zgodnie z wymogami prawa budowlanego; 17) zapewnienie należytego porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń w Hali Targowej, służących ogółowi najemców lub dzierżawców lokali; 18) sprzątanie chodników oraz wewnętrznych dróg dojazdowych do Hali Targowej i Placu Rolnego z błota, śniegu, lodu, oraz innych zanieczyszczeń, a także nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów; 19) przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania Regulaminu Targowisk Hali Targowej i Placu Rolnego na Placu Gazaris w Bochni; 20) odśnieżanie dachu Hali Targowej z nadmiaru śniegu przy uwzględnieniu zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także nadzór nad realizacją zawartych w tym zakresie umów; 21) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOCHEŃSKIE ZAKŁADY USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BOCHEŃSKIE ZAKŁADY USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kazimierza Wielkiego 2,, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48708,00
Oferta z najniższą ceną: 48708,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48708,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie i zarządzanie cmentarzami na terenie Gminy Drezdenko
- Zarządzanie portem morskim w Tolkmicku i przystanią rybacką w Suchaczu
- Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych "Balaton" i "Chechło" w Trzebini.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.