To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-06
Stary Sącz: SA.2710.9.2015.TB.Dostawa wraz z montażem klimatyzacji w biurze
Nadleśnictwa Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 166524 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118956 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SA.2710.9.2015.TB.Dostawa wraz z montażem klimatyzacji w biurze Nadleśnictwa Stary Sącz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Dostawa - wraz z montażem - klimatyzacji w biurze Nadleśnictwa Stary Sącz. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ - na który składa się: a) Projekt wykonawczy instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku administracyjnym PGL LP Nadleśnictwa Stary Sącz. b) Szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku administracyjnym PGL LP Nadleśnictwa Stary Sącz. c) Przedmiar robót. 3) Załącznik nr 6 do SIWZ, w tym przedmiar robót, należy potraktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania wartości przedmiotu zamówienia. 4) Na warunkach określonych w pkt. 10 oraz pkt. 12 niniejszego SIWZ, Zamawiający dopuszcza ewentualne odstępstwa (tak ilościowe jak i wystąpienie nowych pozycji kosztorysowych) kosztorysu ofertowego Wykonawcy od rozmiaru dostaw (wraz z montażem) określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 6 do SIWZ (w tym przedmiaru robót). 5) Zamawiający dopuszcza przekroczenie rozmiaru dostaw (wraz z montażem) określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 6 do SIWZ (w tym przedmiaru robót) oraz kosztorysu ofertowego wykonawcy załączonego do oferty - w zakresie uzgodnionym (w trybie określonym w pkt. 4 SIWZ) w trakcie realizacji zadania - pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty umownego wynagrodzenia. 6) W przypadku realizacji, przez Wykonawcę, innych dostaw wraz z montażem, niż wykazane w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty oraz wymienionych powyżej w SIWZ Wykonawcy przedmiotu zamówienia nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. 7) W związku z powyższym przekroczenia zakresu dostaw, wraz z montażem, wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją przedmiotu zamówienia. 8) W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu przedmiotu zamówienia uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 9) Równocześnie ustala się że pomniejszenie wynagrodzenia nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia będą: a) faktycznie nie wykonany, obustronnie uzgodniony zakres przedmiotu zamówienia, b) ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty. 10) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja procesu dostaw i montaż przedmiotu zamówienia; b) organizacja placu budowy (montażu), w tym jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej; d) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych; e) zabezpieczenie przedmiotów wyposażenia zamawiającego znajdującego się w obiekcie w którym dokonywana będzie dostawa wraz z montażem przed utratą wartości na wskutek uszkodzenia, zabrudzenia itp. przyczyn powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia; f) przywrócenie (uzupełnienie ubytków, odmalowanie) pomieszczeń w których wykonywane będą prace do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia; g) uprzątnięcie zanieczyszczeń (sprzątanie) powstałych w pomieszczeniach zamawiającego w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia - w tym: 1.) sprzątanie każdorazowo - codziennie po zakończeniu robót - w trakcie godzin przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia tj. określonych w pkt. 4. SIWZ dotyczącym terminu realizacji zamówienia; 2.) gruntowne sprzątanie całego obiektu, wraz z myciem okien, po zakończeniu realizacji zamówienia - przed upływem terminu wykonania zamówienia; h) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego realizacji przedmiotu zamówienia; i) przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy; j) przedłożenie pozostałej dokumentacji związanej z wykonaną robotą budowlaną, w tym dokumentacji dotyczącej wbudowanych materiałów -tj. min.: 1.) certyfikatów zgodności z Polską Normą (lub europejskich certyfikatów jakości) lub aprobat technicznych, atestów i (lub) raportów z badań potwierdzających spełnienie wymogów określonych w załączniku nr 6 do SIWZ; 2.) deklaracji ilości i jakości dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia; 11) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013 poz. 1409 z późniejszymi zmianami). b) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami )..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMAR B.CHLEBICKI, M.WRÓBEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TERMAR B.CHLEBICKI, M.WRÓBEL SPÓŁKA JAWNA
- FIRMA TERMAR B.CHLEBICKI, M.WRÓBEL, Spółka jawna., ul. Wyspiańskiego 18D, 35-111 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127241,80
Oferta z najniższą ceną: 127241,80 / Oferta z najwyższą ceną: 180662,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
- Zagospodarowanie rekreacyjne Miejskiej Góry w Starym Sączu
- Remont drogi gminnej nr 294160K ul. Powstańców Chochołowskich w km od 0+008 do 0+224,25 w m. Stary Sącz, gmina Stary Sącz
- Budowa parkingu przy ul. Lipskiej w Starym Sącz
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stary Sącz
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- "Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki - Rozbudowa strażnicy"
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Przebudowa kotłowni zasilającej budynek mieszkalny przy ul. Karpińskiego 3-9 w Żaganiu
- Budowa publicznego żłobka z oddziałami przedszkolnymi przy ul. Zygmuntowskiej w Markach
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.