Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Szamotuły: System radiografii pośredniej II
Numer ogłoszenia: 166526 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System radiografii pośredniej II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu radiografii pośrednej, którego szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek na własny koszt i ryzyko zapewnić : - wykonanie testów akceptacyjnych dla nowo instalowanych urządzeń przeprowadzone po ich montażu, - transport do siedziby Zamawiającego,rozładunek, montaż i uruchomienie systemu, - dostarczenie dokumentacji technicznej dotyczącej działania i obsługi systemu - przeszkolenie personelu w zakresie używania - 14 osób, - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim na uruchamiany system, - sprawowanie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 8 800,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniężnej - wpłata przelewem na konto Zamawiającego nr : 27907200020450000920000003 w BS Duszniki Oddział Szamotuły - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach o których mowa w art..45.6.5.PZP Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art..46,ust.1,2 ,3,4 PZP. Wykonawca traci wadium na zasadach określonych w art..46 ust.5 wspomnianej ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ustawy PZP , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu : 2.1.W zakresie warunku wskazanego w pkt.I.1.1. I I.1.4.ocena warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń ,o których mowa w pkt.3. 2.2.W zakresie warunku wskazanego w pkt.I.1.2.ocena warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,o których mowa w pkt.4. 2.3.W zakresie warunku wskazanego w pkt.I.1.3.ocena warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,o których mowa w pkt.5.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnościlub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art..24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień publicznych,zwanej dalej ustawą,zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów ,które należy załączyć do oferty: 3.1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonania zamówienia,oraz oświadczenie że nie podlega wykluczeniu na podstawie art..24.ustawy PZP. 3.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnościgospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZakładuUbezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu - wystawionych nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art..24 ust.1.pkt.4-8 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art..24.ust.1.pkt.9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów : 3.6.1. o których mowa w pkt.3.2;3.3.;3.5,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że : a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków,opłat,składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.6.2. o których mowa w pkt.3.3,składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby,której dokumenty dotyczą,w zakresie określonym w art..24 ust.1.pkt.4-8 ustawy. 3.6.3.Dokumenty , o których mowa w pkt.3.6.1.a i c,oraz w pkt.3.6.2.,powinny być wystawione nie wcześniej6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,o których mowa w pkt.3.1.;3.2.;3.3.;3.4.;zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.7.Pełnomocnictwo do złożenia oferty,o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności,co do wykonywania którychpełnomocnik jest upoważniony.Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału,kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem,sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu,lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 4.W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujepotencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następującychoświadczeń i dokumentów , które należy załączyć do oferty: 4.1.Oświadczenie Wykonawcy,potwierdzające że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.2.Wykaz wykonanych co najmniej jednej (w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) dostawy odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3.. 4.3.W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia wymogi jakościowe w zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda oświadczenia i dokumentów,które należy dołączyć do oferty : 4.3.1.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia,że oferowany przedmiot zamówienia,posiadaodpowiednią jakość i właściwości użytkowe oraz spełnia wymagania określone w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U.nr 93/2004 poz.896 z 20.04.2004r.). 4.3.2.Dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań dotyczące tego rodzaju sprzętu medycznego,obowiązujące zarówno wPolsce jak i w Unii Europejskiej - tj.dokumenty przewidziane w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U.nr 93/2004 poz.896 z 20.04.2004r.) 5.W celu potwierdzenia ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów,które należy dołączyć do oferty: 5.1.Oświadczenie Wykonawcy,potwierdzające że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2.Dowód wniesienia wadium w wysokości : 8 800,00 zł 5.3.Polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że Wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące szkody wynikłe w trakcierealizacji przedmiotu zamówienia oraz spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia na wartość minimum : 5.3.a/ubezpieczenie OC deliktowe 140 000,00 zł. 5.3.b/ubezpieczenie OC kontraktowe 300 000,00zł. Ubezpieczenie będzie wymagane od Wykonawcy przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Forma składanych dokumentów. 6.1.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy,gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres gwarancji bezwarunkowej - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szamotuły ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 09:45, miejsce: SPZOZ Szamotuły ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły ekretariat Dyrektora SPZOZ Szamotuły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Przebudowa ulicy Aroniowej w Kępie (dokończenie)"
- "Obsługa komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w 2025r."
- Usługi kompleksowego sprzątania w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Szamotułach przy ul. Wojska Polskiego 4, w Szamotułach
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
- TP/6/2024 Dostawa worków foliowych do odpadów segregowanych na rok 2025
więcej: przetargi w Szamotułach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.