Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Wałcz: Dostawa materiałów homostatycznych
Numer ogłoszenia: 16652 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502809, fax 067 2502861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 13643787@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów homostatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów homostatycznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). 5. Złożą ofertę, której treść odpowiada treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177) sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 4.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania dla oferowanych wyrobów tj. - dopuszczenia do obrotu i stosowania wydane przez organ do tego uprawniony. Wskazane jest, aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu , oraz muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą i z dołączonym oświadczeniem sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 5.Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) załącznik nr 1 do wzoru umowy 6.Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty w celu potwierdzenia i dokonania oceny zgodności oferowanych produktów z wymogami specyfikacji , zobowiązany jest dołączyć do oferty bezzwrotną próbkę każdego rodzaju oferowanego produktu.(próbka- pozycja pierwsza z każdego pakietu, umożliwiająca przetestowanie go w warunkach szpitalnych. Próbki wymagane są ze względu na sprawdzenie ofert pod względem zgodności z SIWZ. 7.Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w ofercie,kart katalogowych materiałów szewnych zaoferowanych w ofercie, zawierającego wszystkie wyszczególnione w ofercie kody, oznaczone dodatkowo wskazaniem w jakim pakiecie i w której pozycji się znajdują. Brak w katalogu jakiegoś kodu lub nie oznakowanie go spowoduje odrzucenie oferty. 8.Zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 9.Jeżeli Wykonawca nie jest producentem oferowanego asortymentu, wymagane jest upoważnienie producenta do sprzedaży danego asortymentu lub umowa dystrybucyjna 10.Wykażą się realizacją min. 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każdej nie mniejszej niż 50% ceny oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Należy załączyć dokumentację potwierdzającą, że dostawy te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.107sw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , bud. nr 4, pokój 36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa baterii do min narzutowych i zapalników ZN-97.1.
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2025 r.)
- Konserwacja i przeglądy sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Wałczu - powtórzone zadania
- Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 4 638 684,00 zł na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
- Dostawa komputerów i oprogramowania
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- NZ.262.1.2024 Zakupy narzędzi dla szpitalnych bloków operacyjnych
- Dostawa zestawów narzędzi nawigowanych w obrębie kręgosłupa (3 zestawy) i w obrębie głowy (2 zestawy) (DFP.271.204.2024.LS)
- Dostawa narzędzi do diatermii Erbe dla potrzeb Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii.
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.