Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Przeworsk: Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez PCPR w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR
Numer ogłoszenia: 166540 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 16 649 09 10, faks 16 649 09 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.przeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez PCPR w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt.Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w podziale na VII części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich VII CZĘŚCI zamówienia. 1.W ramach organizacji i przeprowadzenia kursów oraz szkoleń przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację, nadzór metodyczny i organizacyjny nad realizacją kursów i szkoleń. Wykonawca zapewni, że programy szkoleń i kursów zawodowych i ich przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Kursy i szkolenia Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz = 45 min.) oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego programem szkoleń. 3.Szkolenia i kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownych dokumentów: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216 ). 4.Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych 8 godzin dziennie- zapis ten nie dotyczy CZĘŚCI I zamówienia. 5.Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników. 6. Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP. 7. Wykonawca zapewnia wyżywienie: obiad składający się z 2 dań, serwis kawowy, na który składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka. 8.Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. 10.Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium przez Wykonawców zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi szkoleniowe o podobnym przedmiocie zamówienia o wartości 40.000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, w przypadku ubiegania się o każdą z części zamówienia, zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ, iż dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w przygotowaniu i prowadzeniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w postaci zrealizowania co najmniej jednego szkolenia zgodnego z przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem Części zamówienia, na które ubiegający się składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty programu szkoleń, osobno dla każdej części zamówienia zgodnie z Zał. Nr 7 do SIWZ w zakresie umożliwiającym skonfrontowanie danych z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ. 2.Formularz Oferty sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1 do SIWZ; 3.Formularz cenowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1.1 do SIWZ; 4. Parafowany projekt umowy Zał. Nr 8 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.przeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku
ul. Krakowska 11
37-200 Przeworsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku ul. Krakowska 11 37-200 Przeworsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji społecznych dla I grupy - w formie wyjazdowej (instrument aktywizacji społecznej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program warsztatów powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu: komunikacja interpersonalna; powstawanie konfliktów i sposoby ich rozwiązywania; asertywność w życiu i pracy zawodowej, wzmacnianie poczucia własnej wartości, umiejętności społeczne. Miejsce szkolenia: Ośrodek Szkoleniowy w maksymalnej odległości do 150 km od siedziby zamawiającego. Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia. Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni szkoleniowe. Liczba osób biorących udział w treningu: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych (młodzież w wieku 18 -25 lat). Liczba certyfikatów: 10. Liczba godzin dydaktycznych: 20 h. Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 11, w tym 10 uczestników szkolenia i 1 pracownik socjalny, zatrudniony w projekcie. Realizacja: w terminie16.08.- 20.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie wyjazdowe. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zapewnienie atrakcyjnego ośrodka szkoleniowego, o standardzie co najmniej 2 - gwiazdkowym, z zakwaterowaniem i wyżywieniem oraz salami dydaktycznymi - maksymalna odległość 150 km od siedziby zamawiającego. Zakwaterowanie z zapleczem socjalnym i sanitarnym dla 11 osób, w tym 1 opiekun grupy, 7 kobiet i 3 mężczyzn. Pokoje z łazienkami w układzie: 1 pokój - 1 osobowy, pozostałe 2 lub 3 i 4 osobowe. Zapewnienie wyżywienia: I dzień szkolenia - obiad, serwis kawowy, kolacja; II dzień szkolenia: śniadanie, serwis kawowy, obiad, serwis kawowy, kolacja; III dzień szkolenia: śniadanie, serwis kawowy, obiad. Na serwis kawowy składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka. Wykonawca poniesie koszty opłaty klimatycznej oraz zapewni przejazd wszystkich uczestników (bus) na trasie Przeworsk - miejsce szkolenia - Przeworsk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening pracy w formie stacjonarnej dla II grup (instrument aktywizacji społecznej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program warsztatów powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu: rynek pracy, wartości płynące z posiadania pracy, rozwój zawodowy, plusy i minusy bezrobocia, bilans posiadanych zasobów - określenie mocnych i słabych stron, sprecyzowanie zainteresowań; umiejętności i metody poszukiwania pracy, analiza ofert i ogłoszeń o pracę; przygotowanie i opracowanie podstawowych dokumentów aplikacyjnych - życiorys zawodowy CV, list motywacyjny, podanie o pracę; prezentacja, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, błędy popełniane w trakcie spotkań z pracodawcą i ich unikanie.Miejsce szkolenia: Przeworsk. Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 cykle szkoleń po 3 dni szkoleniowe dla każdej z II grup, łącznie 6 dni. Liczba grup szkoleniowych: II grupy, w tym I grupa 10 - osobowa, II grupa 20 - osobowa. Liczba osób biorących udział w warsztatach: 30 osób. Liczba certyfikatów: 30. Liczba godzin dydaktycznych: 20 h dla każdej grupy szkoleniowej, łącznie 40 h. Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 30, w tym: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych - młodzież w wieku 18 - 25 lat (I grupa) i 20 osób niepełnosprawnych, kobiety w wieku 20 - 50 lat i mężczyźni do 55 r.ż. (II grupa). Realizacja: - w okresie 23.08. - 27.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne I grupa - 10 osobowa. - w okresie 01.11.- 15.11. 2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne II grupa - 20 osobowa, Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Miejsce szkolenia: Przeworsk. Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 cykle szkoleń po 3 dni szkoleniowe dla każdej z II grup, łącznie 6 dni. Liczba grup szkoleniowych: II grupy, w tym I grupa 10 - osobowa, II grupa 20 - osobowa. Liczba osób biorących udział w warsztatach: 30 osób. Liczba certyfikatów: 30. Liczba godzin dydaktycznych: 20 h dla każdej grupy szkoleniowej, łącznie 40 h. Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 30, w tym: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych - młodzież w wieku 18 - 25 lat (I grupa) i 20 osób niepełnosprawnych, kobiety w wieku 20 - 50 lat i mężczyźni do 55 r.ż. (II grupa). Realizacja: - w okresie 23.08. - 27.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne I grupa - 10 osobowa. - w okresie 01.11.- 15.11. 2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne II grupa - 20 osobowa, Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - kelner - barman (instrument aktywizacji edukacyjnej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu przygotowania sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej oraz bufetu do pracy, kompleksowej obsługi konsumenta na sali konsumpcyjnej i przy barze, obsługiwania uczestników przyjęć okolicznościowych, udzielania konsumentowi informacji dotyczących potraw i napojów, doradzania konsumentowi w zakresie wyboru potraw i napojów, sporządzania i wykańczania potraw w obecności konsumenta, sporządzania napojów mieszanych bezalkoholowych i alkoholowych, przygotowywania naczyń oraz szkła, obsługiwania uczestników przyjęć okolicznościowych, układania karty menu oraz win i wódek, posługiwania się maszynami, urządzeniami i drobnym sprzętem, niezbędnym przy wykonywaniu czynności zawodowych z zastosowaniem zasad bhp i p.poż. w pracy, dokonywania rozliczeń materiałowych, technologicznych i finansowych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kelner -barman. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 6. Liczba certyfikatów - 6. Liczba godzin: 120 h. Realizacja 01.07. - 12.08.2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - pielęgnacja kończyn górnych (instrument aktywizacji edukacyjnej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu dermatologicznych schorzeń dłoni, manicure tradycyjnego i biologicznego, metod przedłużania paznokci, zdobnictwa paznokci. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: manicurzystka, modelistka. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 5. Liczba certyfikatów - 5. Liczba godzin - 158 h. Realizacja 01.07. -12.08.2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - spawacz metodą TIG (instrument aktywizacji edukacyjnej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu zdobycie przez uczestnika kursu umiejętności spawania łukowego elektrodą wolframową (metoda TIG) w zakresie wykonywania spoin pachwinowych złączy blach i rur oraz uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN EN 287 -1 lub PN EN 287 - 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: Spawacz metodą TIG. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 1. Liczba certyfikatów - 1. Liczba godzin - 112 h. Realizacja 01.07. -12.08.2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - operator koparko-ładowarki (instrument aktywizacji edukacyjnej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia: musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu użytkowania eksploatacyjnego, dokumentacji technicznej, bezpieczeństwa i higieny pracy, silników spalinowych, budowy koparko - ładowarki, technologii robót, elementów hydrauliki, podstaw elektrotechniki oraz zajęcia praktyczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: operator koparko-ładowarki. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 3. Liczba certyfikatów - 3. Liczba godzin - 176 h. Realizacja: 01.09. - 30.10. 2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: nie ma..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i obsługą komputera (instrument aktywizacji edukacyjnej)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu przepisów prawnych obowiązujących w sprzedaży, dokumentacji księgowej, profesjonalnej obsługi klienta, techniki sprzedaży, negocjacji handlowych, marketingu sprzedaży, znaków pieniężnych, obsługi komputera z systemem operacyjnym MS Windows, edytora tekstowego MS Word, sprzedaży internetowej, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, obsługi programów wspomagających sprzedaż, obsługi kas fiskalnych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: sprzedawca. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie: 15. Liczba certyfikatów: 15. Liczba godzin: 160 h. Realizacja: 01.09. - 30.10 2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i robót elektrycznych związanych bezpośrednio z montażem agregatu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.