To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Opole: Zakup i dostawa sprzętu medycznego podzielonego na pakiety
Numer ogłoszenia: 166550 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137594 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej MSWiA, ul. Krakowska 44, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4011100, faks 077 4011121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego podzielonego na pakiety.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 - Ultrasonograf przenośny - cpv: 33.10.00.00-1 Pakiet nr 2 - Defibrylator szt. 2 - cpv: 33.18.21.00-0 Pakiet nr 3 - Kardiomonitor - cpv: 33.12.32.10-3 Pakiet nr 4 - Szyna balansująca - cpv: 33.19.00.00-8 Pakiet nr 5 - Stół uniwersalny do badań - cpv: 33.19.22.10-4 Pakiet nr 6 - Fotel ginekologiczny - cpv: 33.19.22.10-7 Pakiet nr 7 - Urządzenie do podciśnieniowej terapii ran - cpv: 33.19.00.00-8 Pakiet nr 8 - Holter EKG - cpv: 33.12.32.00-0 Pakiet nr 9 - Holter RR - cpv: 33.12.32.10-3 Pakiet nr 10 - Wózek do transportu chorych 3 szt. - cpv: 33.19.30.00-9 Pakiet nr 11 - Stół zabiegowy - cpv: 33.19.22.00-4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.22.10 - Stoły do badania 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ultrasonograf przenośny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMS - EUROMED MEDICAL SOLUTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EMS - EUROMED MEDICAL SOLUTION SP. Z O.O.
- Euromed Medical Solution Sp. z o.o., ul. Szczęsna 2, 60-587 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27777,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32151,85
Oferta z najniższą ceną: 32151,85 / Oferta z najwyższą ceną: 32151,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Defibrylator 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiaMediTek Spółka z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29629,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33796,00
Oferta z najniższą ceną: 33796,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33796,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kardiomonitor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiaMediTek Spółka z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3703,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4333,00
Oferta z najniższą ceną: 4333,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4333,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Stół uniwersalny do badań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4350,00
Oferta z najniższą ceną: 4350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Holter EKG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miro Sp. z o.o., ul. Floriańska 6 lok. 9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16574,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18425,93
Oferta z najniższą ceną: 18425,93 / Oferta z najwyższą ceną: 18425,93
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Holter RR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miro Sp. z o.o., ul. Floriańska 6 lok. 9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7037,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7777,78
Oferta z najniższą ceną: 7777,78 / Oferta z najwyższą ceną: 7777,78
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Wózek do transportu chorych 3 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Proma Reha s.r.o, Mirosław Czech Milasystem, ul. K.I. Gałczyńskiego 9, 45-523 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12855,00
Oferta z najniższą ceną: 12855,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12855,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Stół zabiegowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowe Żywiec Medical Trading Sp. z o.o., ul. Leśnianka 64, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.