eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraBudowa integracyjnej strefy aktywnej rekreacji dla dzieci przy ul. Targowej w Górze, wchodzącej w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I.,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Góra: Budowa integracyjnej strefy aktywnej rekreacji dla dzieci przy ul. Targowej w Górze, wchodzącej w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I.,,
Numer ogłoszenia: 166563 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa integracyjnej strefy aktywnej rekreacji dla dzieci przy ul. Targowej w Górze, wchodzącej w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I.,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty dotyczą następujących działów: - roboty rozbiórkowe, - murowanie, - chodniki i nawierzchnie, - uprządkowanie drzew i krzewów, - materiały z montażem, opisane dokładnie w dokumentacji projektowej, STWi ORB oraz przedmiarach robót, uzupełniających dokumentację a stanowiących załącznik do SIWZ. 3.3. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw handlowych lub wskazania na poszczególne normy należy uznać, iż towarzyszą im sformułowania lub równoważny. W załączeniu do SIWZ oświadczenie projektanta. W przypadku rozwiązań równoważnych należy załączyć do oferty szczegółowe wyjaśnienie odchyleń. Dostarczone wyjaśnienie musi jednoznacznie określać, że po wprowadzeniu zmian Zamawiający otrzyma produkt równej albo lepszej jakości. Opisane przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważne będą konsultowane z projektantem w celu sprawdzenia zgodności z SIWZ. 3.4. E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy dołączyć do oferty cenowej wizualizację (wyciąg z folderu itp.) oferowanych urządzeń w kolejności zgodnej z przedmiarem robót. Wizualizacja urządzenia musi pokazywać jego konstrukcję i wymiary. Należy także podać nazwę producenta urządzenia oraz nr certyfikatu upoważniającego producenta do oznaczenia tego wyrobu znakiem bezpieczeństwa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono wadium w wysokości ( 5 000,00 złotych), słownie : pięć tysięcy złotych. 2. Zasady i formy wnoszenia wadium opisano w w.w. przepisach ustawy Pzp. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli gotówkowa, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego , a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 21.10. 2009 r. przed godz. 12.00. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA O / GÓRA 44 8669 0001 0123 2529 2000 0003. z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na: (jakiego postępowania dotyczy) . 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 9. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 12. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym właściwe uprawnienia wraz z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, - w badanym okresie wykonali w sposób należyty przynajmniej 2 roboty budowlane, polegające na budowie obiektów rekreacyjnych/ sportowych wraz z montażem urządzeń, Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie właściwych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składają wszyscy . - dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada właściwe uprawnienia wraz z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokument składają oni wspólnie i warunek spełniają wspólnie. - wykaz wykonanych robót budowlanych robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składają wspólnie , warunek spełniają wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowany do dofinansowania przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.