To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-14
Gliwice: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych
Numer ogłoszenia: 166606 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141358 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3399803, faks 032 2704017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będą odrębnie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będa odrębnie. Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ), stanowiącym integralną część SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą jest objęty stawką 22% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W ofercie należy ująć albo występujące pojedynczo zadanie albo grupę zadań, z oznaczeniem numeracji, pod którą figurują w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. Jedno zadanie może wykonywać jedna osoba. Wykonawca oferujący realizację zadania z udziałem osób zatrudnionych przez siebie powinien w ofercie dotyczącej grupy zadań wpisać również ilość osób, które będą je wykonywać. Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą może następować tylko w walucie polskiej. Wynagrodzenie za przedmiot umowy zamawiający uiści w walucie polskiej. Zamawiający finansuje zamówienie w 100% i dysponuje środkami finansowymi na realizację całości tego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez wykonawcę). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p. c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p. h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 (EA)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MUZYCZAK MARLENA, ul. Gen. Ziętka 2a/9, 44-196 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6271,20
Oferta z najniższą ceną: 6271,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6271,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 (EA)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Woźniak Małgorzata, ul. Aleja Piastów 1a/2, 44-193 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6260,80
Oferta z najniższą ceną: 6260,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6260,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 (RP)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piontek Ewa, ul. Raciborska 55 Bargłówka, 44-153 Sośnicowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8008,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7882,16
Oferta z najniższą ceną: 7882,16 / Oferta z najwyższą ceną: 7882,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali 2,3,5,9 w budynku przy ul. Daszyńskiego 97 oraz lokalu nr 2 przy ul. Daszyńskiego 95 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy dolomitu prażonego
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 zadania.
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Małomice oraz Gmina Niegosławice
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.