eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWykonanie modernizacji kotłowni gazowej na gazową kondensacyjną w budynku Zgromadzenia Sióstr Św. Józefa, w Tarnowie, przy ul. Mościckiego 34

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Tarnów: Wykonanie modernizacji kotłowni gazowej na gazową kondensacyjną w budynku Zgromadzenia Sióstr Św. Józefa, w Tarnowie, przy ul. Mościckiego 34
Numer ogłoszenia: 166615 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa - Prowincja Tarnowska, ul. Mościckiego 34, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6221137, fax 014 6221137.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zgromadzenie Sióstr.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji kotłowni gazowej na gazową kondensacyjną w budynku Zgromadzenia Sióstr Św. Józefa, w Tarnowie, przy ul. Mościckiego 34.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja kotłowni gazowej na gazową kondensacyjną w budynku Zgromadzenia Sióstr, przy zachowaniu ciągłości dostawy zimnej i ciepłej wody, obejmuje : 1)roboty budowlane, 2)modernizację kotłowni gazowej - wymianę kotłów na gazowe kotły kondensacyjne o mocy 200 kW - szt 1 i 150 kW - szt 1, o ich sprawności co najmniej 107 %, z wymiennikami członowymi ze stopu aluminiowo-krzemowego o wysokiej odporności na korozję i właściwościach somoczyszczących, z palnikami modulacyjnymi oraz wymianę - zabudowę nowych podgrzewaczy ciepłej wody o pojemności 1 000 dm3 - szt 2, 3)modernizację instalacji: wodociągowej, wewnętrznej gazu i elektrycznej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000 zł. 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Prawem zamówień publicznych. Przepis art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych brzmi: Art. 45. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 13 1240 1910 1111 0000 0898 2261 z dopiskiem - wadium. Wadium musi, pod rygorem wykluczenia wykonawcy, znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w ust. 1 oryginał dokumentu wadium musi, pod rygorem wykluczenia wykonawcy, być dołączony do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w sposób trwały kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Beneficjentem takich dokumentów jest Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa - Prowincja Tarnowska, 33-100 Tarnów, ul. Mościckiego 34, woj. Małopolskie, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dla realizacji opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali samodzielnie co najmniej trzy usługi odpowiadające opisanemu przez zamawiającego przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 250 tys. każda. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)oferowane urządzenia odpowiadają parametrom użytkowym i jakościowym opisanym przez zamawiającego w przedmiocie zamówienia. III.2.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2.1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów niżej wymienionych, według formuły: spełnia - nie spełnia. III.2.2.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3.1. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W celu: 1)potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do wniosku: a)oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 PZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do wniosku: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlano-instalacyjnych; wykazane roboty budowlano - instalacyjne muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, b)wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających wymagane przepisami prawa uprawnienia, w tym budowlane, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)oświadczenia, że Wykonawca wykona modernizację kotłowni gazowej na gazową kondensacyjną w budynku Zgromadzenia Sióstr, przy zachowaniu ciągłości dostawy zimnej i ciepłej wody. 3)potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do wniosku rachunku zysków i strat albo - w przypadku, gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzania - inne dokumenty określające przychody ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych lub polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. 4) potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do wniosku wskazania producenta kotłów kondensacyjnych i podgrzewaczy wody, które Wykonawca zamierza zaoferować do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kart katalogowych dla tych kotłów i podgrzewaczy. III.2.3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. III.2.3.3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą poświadczenia z zachowaniem obowiązujących zasad wykonywania poświadczeń dokumentów z oryginałem. III.2.3.4. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 PZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz wykazy: wykonanych robót budowlanych i osób posiadających wymagane uprawnienia oraz oświadczenie wynikające z punktu III.2.3.1.2 c, powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. III.2.3.5. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Warunki serwisu i gwarancji - 25
    • 3. Jakość rozwiązań techniczno-organizacujnych - 10
    • 4. Termin wykonania - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa - Prowincja Tarnowska, 33-100 Tarnów, ul. Mościckiego 34, woj. Małopolskie, z dopiskiem na kopercie - Przetarg na wykonanie modernizacji kotłowni gazowej..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.