eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWykonanie remontu ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń w Domu Studenta Nr 2 zlokalizowanym przy ul. Wspólnej 11-13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Elbląg: Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń w Domu Studenta Nr 2 zlokalizowanym przy ul. Wspólnej 11-13
Numer ogłoszenia: 166619 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139859 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 629 0 505, faks 55 629 0 510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń w Domu Studenta Nr 2 zlokalizowanym przy ul. Wspólnej 11-13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń w Domu Studenta Nr 2 zlokalizowanym przy ul. Wspólnej 11-13. 1) Zakres remontu obejmuje m.in. prace polegające na: a) malowaniu, b) wymianie, uzupełnieniu płytek (gres, ceramiczne, itp.), c) wymianie wykładzin z tworzyw sztucznych, itd. w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych Domu Studenta Nr 2 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. 2) Szczegółowy zakres prac określa Przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 3) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną posesji i w obiekcie Domu Studenta Nr 2 PWSZ w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym). 4) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas robót. W szczególności dotyczy to wyposażenia pomieszczeń, mebli oraz urządzeń biurowych. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu robót w miejsce docelowego przeznaczenia. 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 6) Na wszelkie zainstalowane produkty, okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji równy jest okresowi gwarancji udzielonej przez producenta tych produktów. 7) Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO PRZEMYSŁÓWKA 03 Antoni Klecha, ul. Żytnia 1, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182226,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 162000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.