Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Gdańsk: Usługę sprzątania i czyszczenia budynku Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza 58
Numer ogłoszenia: 166629 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 107751 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę sprzątania i czyszczenia budynku Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza 58.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zagadnienia ogólne. I.Ogólna charakterystyka Przedmiotu Zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, utrzymania w czystości budynku przy ul. Wita Stwosza 58 w Gdańsku. 2.Wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w budynku:Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza 58 w Gdańsku. 3.Miejsca podlegające sprzątaniu: a)sale wykładowe, ćwiczeń, gabinety i pokoje biurowe, szatnie; b)sale komputerowe oraz pozostałe gdzie indziej nie wymienione; c)korytarze, klatki schodowe; schody; winda d)toalety, łazienki; e)otoczenie obiektu zgodnie z przedstawionym w załączniku nr A do SIWZ obszarem. Sprzątanie w budynku musi odbywać się w godzinach uzgodnionych ze Specjalistą Kierującym Administracją Obiektów. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania całej powierzchni budynków w należytej czystości. Czas realizacji usługi: Godziny prac realizacji usług, przedstawia tabela nr 1 (w SIWZ). Wykonawca dołoży starań do zaangażowania osób, które na stałe będą wykonywały usługę sprzątania w w/w pomieszczeniach. Wymaganą, minimalną liczbę osób stanowiących serwis dzienny i obsługę szatni - przedstawia tabela nr 2 (w SIWZ). II. Podział na zakresy prac. ZAKRES I Prace wykonywane codziennie: 1.Czyszczenie mebli, parapetów i sprzętów znajdujących się w pomieszczeniach; 2.Odkurzanie powierzchni podłóg, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (w tym usuwanie plam z wykładzin dywanowych); 3.Wycieranie na wilgotno odpowiednimi środkami twardych powierzchni podłóg, w tym mycie i froterowanie tarketu; 4.Kompleksowe sprzątanie toalet (mycie posadzki, mycie glazury i luster, mycie ścianek kabin, utrzymanie czystości urządzeń wentylacyjnych, czyszczenie urządzeń sanitarnych), dezynfekcja urządzeń sanitarnych, dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych glazurą, stosowanie na bieżąco środków zapachowych; 5.Uzupełnianie płynów do mycia rąk, ręczników papierowych, papieru toaletowego; 6.Opróżnianie pojemników na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce, wymiana i uzupełnianie wkładów foliowych; 7.Mycie drzwi, przeszkleń drzwi, schodów i posadzki; 8.Odkurzanie poręczy i barierek; 9.Wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi; 10.Opróżnianie i mycie popielniczek (wewnątrz i na zewnątrz budynku); 11.Mycie windy; 12.Skuteczne zamiatanie chodników, ulic oraz otoczenia śmietnika; 13.Oczyszczanie z papierów i innych nieczystości terenów zielonych i utwardzonych oraz składowanie tych nieczystości w pojemnikach na śmieci; 14.Opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce; 15.Utrzymywanie terenów zielonych, przycinanie, podlewanie, pielenie, usuwanie nieczystości; 16.Składanie informacji o zakresie wykonywanych prac u Specjalisty Kierującego Administracją Obiektu oraz powiadamianie go o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych, uszkodzeniach drzwi, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, wyciekach wody i innych awariach. Prace wykonywane raz w tygodniu: 1.Ścieranie kurzu z górnych powierzchni mebli; 2.Mycie i odtłuszczanie pozostałego sprzętu biurowego; 3.Gruntowne mycie drzwi i glazury; 4.Mycie wszystkich wyłączników i punktów świetlnych dostępnych z podłogi; 5.Mycie barierek i poręczy; 6.Mycie kaloryferów; 7.Odkurzanie mebli tapicerskich; 8.Czyszczenie parapetów, lamp i innych elementów wyposażenia pomieszczeń; 9.Czyszczenie wycieraczek (chodników wejściowych)* Prace wykonywane raz na miesiąc: 1.Pastowanie podłóg i froterowanie w salach, gabinetach, pokojach i holach pastami antypoślizgowymi. 2.Czyszczenie parapetów zewnętrznych. ---------------- * 2 sztuki wycieraczek Coral - Brash wym. 560x80 cm Serwis dzienny w godzinach pracy uczelni: 1.Sprzątanie toalet, czyszczenie urządzeń sanitarnych, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w toaletach, opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych oraz wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych - według zaistniałych potrzeb bieżących; 2.Skuteczne usuwanie zabrudzeń powstałych na skutek eksploatacji pomieszczeń oraz wyposażenia; 3.Podjęcie przez wykonawcę prac interwencyjnych na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego (ustne, telefoniczne, pisemne); 4.W serwisie dziennym mogą występować prace na wysokościach powyżej 1,5 m. ZAKRES II Prace wykonywane na zlecenie (przewidywane jeden raz w roku): 1.Akrylizacja powierzchni typu tarket; 2.Efektywne pranie wykładzin; 3.Mycie dwustronne okien. Zamawiający przypomina, iż wymagane jest dołączenie do oferty wykazu stawek dla niniejszego zakresu do Wyceny Prac - załącznik nr 2 do SIWZ. ZAKRES III Prace wykonywane w ramach akcji zima w wyznaczonych obszarach, zgodnie z załącznikiem nr A do SIWZ. Prace wykonywane będą w zależności od panujących warunków atmosferycznych (w okresie październik - kwiecień). Usługa płatna ryczałtowo za 4 miesiące bez względu na faktyczną ilość miesięcy zimowych. 1.Skuteczne usuwanie śniegu i gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i dróg; 2.Skuteczne posypywanie chodników, ciągów komunikacyjnych i dróg piaskiem w sposób przeciwdziałający poślizgom; 3.Właściwe utrzymywanie stanu kratek ściekowych i hydrantów w pełnej sprawności poprzez posypywanie chlorkiem sodu lub innym środkiem. ZAKRES IV Utrzymywanie i obsługa szatni w budynku (w okresie od początku października do końca maja); 1.Obsługa szatni w budynku w okresie od poniedziałku do piątku w godz. od 6:45 do 20:00; 2.Obsługa szatni w budynku przez sobotę w godz. od 6.45 do 20:00 oraz niedzielę w godz. od 6:45 do 20:00. Szczegółową ilość powierzchni podlegających sprzątaniu przedstawiono w Załączniku nr Ba i Bb do SIWZ. Dokumentacja dodatkowa do opisu przedmiotu zamówienia: 1)Mapka - obszar do sprzątania - załącznik nr A do SIWZ; 2)Powierzchnie do sprzątania - załącznik nr Ba i Bb do SIWZ; 3)Karta odbioru usług - załącznik nr C do SIWZ; 4)Wykaz rodzajów preparatów, sposobu konserwacji oraz sposobu czyszczenia posadzek i wykładzin budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlecany przez Zamawiającego - załącznik nr D do SIWZ; 5)Wykaz niezbędnych preparatów i środków czystości, jakie planuje wykorzystać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr E do SIWZ. W/w załączniki będą stanowić część składową umowy. załącznik nr D do SIWZ oraz załącznik nr E do SIWZ należy wypełnić i wraz z kartami charakterystyk dołączyć do składanej oferty jako jej część składową z uwzględnieniem treści załącznika nr D do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 450000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Konsorcjum IMPEL CLEANING Sp. z o. o. I IMPEL S. A., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 220.487,49
- Oferta z najniższą ceną: 220.487,49 / oferta z najwyższą ceną: 228.966,17
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sprzątanie obiektu TVP S. A w Likwidacji Oddział w Gdańsku
- Dostawa znaków drogowych, elementów oznakowania pionowego dróg i słupków do znaków drogowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w roku 2025
- Dzierżawa sortera próbek - 1 szt. dla UCK
- Dostawa oscyloskopów z wbudowanym generatorem do Laboratorium układów elektronicznych dla Wydziału Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki na
- Dostawa wirówek laboratoryjnych oraz dermatoskopu w 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa ultrasonifikatora do fragmentacji DNA oraz wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem w 2 pakietach
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku nr 8 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.