Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Łuków: Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie
Numer ogłoszenia: 166651 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, fax 025 7989074.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, materiał podtrzymujący, opatrunki niejałowe, opatrunki specjalistyczne,pakiety opatrunków jałowych, siatki. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 5560 PLN. W specyfikacji wadium podzielono na części..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.); - wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; - wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy; 2) wypełniony formularz cenowy; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 8) oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i używania; 9) potwierdzenie wniesienia wadium. Oferta musi zawierać ponadto: 10) próbki asortymentu w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ; a w przypadku produktów bez oznaczenia ilości próbek - materiały reklamowe z folderami i opisami produktu bądź opisy produktu potwierdzone za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego (Sekcja zamówień publicznych pok. nr 03).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekcja zamówień publicznych pok. nr 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec włókninowy i tkaninowy, taśma elastyczna, przylepiec tkaninowy z opatrunkiem, plaster do zblizania brzegów ran, przylepiec foliowy. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiał podtrzymujący.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska gipsowa, opaska syntetyczna, opaska dziana podtrzymująca bandaż, opaska elastyczna, wata opatrunkowa. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki niejałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana, gaza opatrunkowa, kompresy bawełniane gazowe, kompresy włókninowe, lignina arkusz, serweta operacyjna bawełniana. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki niejałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres bawełniany gazowy, podkład ginekologiczny opaatrunek, setony z gazy, tupfer. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki Specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjałowiona folia chirurgiczna samoprzylepna, opatrunek gazowy. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do stabilizacji: cewników epiduralnych, do wkłóć centralnych, cewników donosowych. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiety opatrunków jałowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zabiegowy: do biopsji węzłów chłonnych, do operacji guzków sutka , do operacji pęcherzyka żółciowego, do zmian skórnych, do laparotomii, seton gazowy, kompresy włókninowe i gazowe, gaza bawełniana itp. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Siatki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka elastyczna do mocowania opatrunków. Wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena techniczna (jakość) - 20
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.