Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Zawiercie: Objęcie opieką serwisową oprogramowania komputerowego InfoMedica i miniInfomedica.
Numer ogłoszenia: 166654 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie opieką serwisową oprogramowania komputerowego InfoMedica i miniInfomedica..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową oprogramowania komputerowego InfoMedica i miniInfomedica w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie. Kod CPV - Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania - usługi w zakresie serwisowania oprogramowania 1. Zakres usług serwisowych świadczonych w ramach umowy: -Nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego i bieżąca pomoc w jego obsłudze -Instalacja nowych wersji oprogramowania -Dostosowywanie bazy do potrzeb oprogramowania aplikacyjnego -Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwerów baz danych. -Pomoc w obsłudze serwerów, na których zainstalowane jest oprogramowanie (Oracle 8.1, Oracle 10, Oracle 11) -Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwerów baz danych. -Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu w razie awarii serwerów baz danych ( Oracle 8.1, Oracle 10,Oracle 11). 2. Oprogramowanie objęte opieką serwisową: 2.1. moduł Finansowo-księgowy - licencja dla 4 nazwanych użytkowników; 2.2. moduł Kosztowy - licencja dla 2 nazwanych użytkowników; 2.3. moduł Rejestr Sprzedaży - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.4. moduł WKN - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.5. moduł Gospodarka Materiałowa - licencja dla 2 nazwanych użytkowników; 2.6. moduł Wyposażenie - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.7. moduł Środki trwałe - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; 2.8. moduł Kadry - licencja na 3 nazwanych użytkowników; 2.9. moduł Płace - licencja na 4 nazwanych użytkowników; 2.10. moduł MiniInfoMedica - licencja na 15 nazwanych użytkowników; 3. Aktualizacja oprogramowania aplikacyjnego (nadzór autorski) moduły administracyjne -36 miesięcy - od sierpnia 2008r - lipca 2011r.: 4. Aktualizacja oprogramowania aplikacyjnego (nadzór autorski) moduły szpitalne -32 miesiące - od grudnia 2008r - lipca 2011r. 4.1. moduł MiniInfoMedica - licencja na 15 nazwanych użytkowników;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej specyfikacją. 4. Wyrażą zgodę na minimum 30 dniowy termin płatności. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, stażu pracy, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 5 do SIWZ). Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: a) pięcioma osobami z wyższym wykształceniem technicznym i 5 letnim stażem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych. b) pięcioma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowaniem bazą danych Oracle 10g c) dwoma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSE lub MCSA). d) dwoma osobami posiadających odpowiednie certyfikaty Gupta w zakresie zarządzania bazą danych. 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.(np. referencjami) Za usługę odpowiadającą rodzajem należy rozumieć serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica. 3. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: - np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 4. zaświadczenie producenta oprogramowania aplikacyjnego ABG S.A, że Oferent posiada prawo do dystrybucji oprogramowania Infomedica oraz świadczenia usług informatycznych (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania InfoMedica w ramach uzyskanych przez pracowników firmy partnerskiej certyfikatów) C. Dokumenty dodatkowe: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zintegrowanego Systemu Informatycznego, oprogramowania bazodanowego i aplikacyjnego - Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz oferty - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ. e) Uzupełniony i parafowany przez wykonawcę projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu 42-400 Zawiercie ul. Miodowa 14 Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych - pokój nr 11..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu 42-400 Zawiercie ul. Miodowa 14 Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych - pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urządzenia FortiMail 400F
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.