Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Konopnica: Dobudowa windy wraz z dostosowaniem pomieszczeń na poddaszu do celoów rehabilitacji i terapii wraz z węzłem sanitarnym
Numer ogłoszenia: 166655 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja", Strobin 12, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343, fax 0-43 842 41 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: stowarzyszenienadzieja.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa windy wraz z dostosowaniem pomieszczeń na poddaszu do celoów rehabilitacji i terapii wraz z węzłem sanitarnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Planuje się wykonanie dobudowy do istniejącego budynku, w którym mieści się Środowiskowy Dom Samopomocy dla osób niepełnosprawnych Nadzieja; szybu dźwigu osobowego, wraz z montażem dźwigu; przeznaczonego głównie do transportowania osób niepełnosprawnych. Szyb dobudowany i przylegający jedną ze ścian (z drzwiami przystankowymi) do istniejącego budynku, gdzie w istniejących otworach okiennych zostaną wykonane przejścia do kabiny windy. Winda pełnić będzie rolę ułatwiającą transport osób niepełnosprawnych do i z pomieszczeń (sal terapeutycznych) zlokalizowanych na parterze budynku, komunikując również poddasze i poziom terenu (placu parkingowego). Szyb windowy zaplanowano w miejscu, dla którego zminimalizowane są roboty adaptacyjne części istniejącej, konieczne do wykonania w celu umożliwienia kontaktu z dobudowanym urządzeniem. Na parterze szyb windowy skomunikowany jest z istniejącym holem, gdzie połączenie nastąpi poprzez istniejący otwór okienny (po rozebraniu podokiennika). Na poddaszu w części swobodnej komunikacji, gdzie z uwagi na spadek dachu i poziom murłaty, należy nadbudować dach w formie facjaty dachowej w konstrukcji drewnianej więźby, po czym wykonać pokrycie z blachy, podobne jak na części istniejącej poddasza. Zaplanowano do zainstalowania dźwig elektryczny, platformowy, z kabiną przelotową, o napędzie śrubowym, przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych ruchowo i na wózkach inwalidzkich. Szyb windowy wykonać na płycie fundamentowej, żelbetowej o grubości 40 cm, zbrojonej konstrukcyjnie stalą budowlaną. Szyb - do wykorzystania typowy producenta lub murowany. Dźwig wraz z szybem powinien stanowić kompletne urządzenie z drzwiami przystankowymi, kabiną i urządzeniami sterowniczymi, gotowe do uruchomienia. Zadaszenie szybu wykonane w formie facjaty do istniejącego dachu. Przekrycie z blachy na drewnianej konstrukcji więźby dachowej - wykonanej w formie jak część istniejąca, spadek 42o. Specyfikacja techniczna dla dźwigu osobowego Typ dźwigu . Udźwig (ilość osób-kg) 4 os-400 kg Prędkość (m-s) 0,15 m/s Wysokość podnoszenia 5 m Ilość przystanków-dojść 3-3, umieszczone po przeciwnych stronach Sterowanie zbiorcze góra - dół Drzwi przystankowe Typ automatyczne, otwierane jednostronnie Szerokość drzwi 0,90 m Wysokość drzwi 2,00 m Napęd elektryczny Zasilanie 3 x 400/230V, 50 Hz Maszynownia dźwig bez maszynowni Szyb w stanie wykończonym Tolerancja wykonania (mm) ±25 mm Kabina Ilość dojść 3 Szerokość 1,10 m Głębokość 1,50 m Wysokość 2,10 m Wykonanie ścian kabiny wg katalogu Wykończenie podłogi wg katalogu Sufit podświetlany z oświetleniem jarzeniowym Poręcz okrągła wykonana ze stali nierdzewnej umieszczona na tylnej ścianie Wentylator zamontowany w suficie kabiny, niewidoczny Kaseta dyspozycji (COP) wg katalogu Panel sterujący w kabinie: przyciski przywołania na piętra przycisk ponownego otwarcia drzwi przycisk zamknięcia drzwi przycisk alarmu matryca graficzna podświetlane strzałki kierunku jazdy Sygnalizacja na przystanku: wg katalogu kasety przywoławcze z dwoma przyciskami podświetlanymi po przyjęciu zgłoszenia Matryca graficzna wskazująca położenie kabiny wraz ze strzałkami kierunku jazdy kabiny umieszczony nad drzwiami sygnał dźwiękowy po przyjeździe kabiny Zabezpieczenia dwie fotokomórki w drzwiach kabiny Wyposażenie kabiny sygnał alarmowy sygnalizacja przeciążeniowa oświetlenie awaryjne zjazd kabiny do przystanku podstawowego i uwolnienie ludzi w przypadku wykrycia pożaru na terenie budynku. System detekcji po stronie Zamawiającego, lub w wypadku zaniku napięcia, Funkcje sterowania i wyposażenia: dojazd do najbliższego przystanku przy awarii kontrola napięcia zasilania zabezpieczenia termiczne napędu z samoczynnym powrotem zabezpieczenia prądowe zasilania kontrola położenia kabiny, wezwań z panelu serwisowego MAP zjazd do określonego przystanku przy utracie informacji o położeniu kabiny w szybie wyłączniki krańcowe w drzwiach kontrolujące położenie skrzydeł drzwiowych kontrola otwarcia drzwi z panelu serwisowego wyłącznik bezpieczeństwa w szybie i na dachu kabiny kontakt chwytaczy kontakt obciążki ogranicznika korekcja dojazdu (poziomowanie) przy zamkniętych drzwiach przycisk otwierania drzwi sygnał akustyczny kontrola wezwań (układ sterowania jest wyposażony w zabezpieczenia w przypadku zacięcia się lub wadliwej pracy przycisków kasety wezwań lub dyspozycji; uszkodzony element jest wtedy ignorowany przez układ sterowania; zabezpieczenie przed jednoczesnym wciśnięciem dwóch przycisków) kontrola nadużycia wewnętrznych funkcji (jeżeli wystąpi sytuacja nieuzasadnionego nadużycia dyspozycji, przy braku obciążenia kabiny lub braku sygnału z fotokomórek, to wykonywane są tylko dwie pierwsze dyspozycje a pozostałe są kasowane) układ sterowania wezwań dostosowujący się do charakteru ruchu w budynku (szczyty jazdy do góry, do dołu, pełne załadowanie kabiny) ogranicznik obciążenia wentylacja oświetlenie awaryjne w kabinie interkom zjazd w razie pożaru oświetlenie szybu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunki na temat wadium: Wadium 5 392 PLN,zabezpieczenie należytego wykonania umowy 7 % ceny oferowanej brutto.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU III.2.1.Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1.Spełnia warunki wynikające z art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publiczny 3. Spełnia poniższe wymagania: a. posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000 zł b. w ciągu ostatnich trzech lat jeżeli okres zamówienia jest krótszy w tym okresie realizował minimum dwa zadania inwestycyjne tzw roboty budowlane , stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców którzy otrzymają liczbę punktów według powyżej opisanych zasad. Za każde zrealizowane zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150000 zł, zamawiający przyzna jeden punkt 1. W przypadku gdy Wykonawcy uzyskują te samą liczbę punktów, o wyborze Wykonawcy decydować będzie sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających opisane powyżej. III.2.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia nie spełnia treść załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, i iż warunki Wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W przypadku dołączenia dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia na dokumentach przez tłumacza przysięgłego na język polski. III.2.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków. 3.Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2-3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie c. nie zalega z uiszczeniem podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d. zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą: Dokumenty o których mowa w punktach a-d powinny być wystawione nie wcześniej niż z 6 m-cy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie od a do d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym do organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w w ust a- d i g, oświadczenie o którym mowa w w punktach a- d powinno zostać złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców. f. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego g. W przypadku gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -Pełnomocnictwo. 4.Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat dostaw i robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym w ust III.2.1.b z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty wymienione w punkcie i 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają tak aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków. 3.Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2-3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie c. nie zalega z uiszczeniem podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d. zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą: Dokumenty o których mowa w punktach a-d powinny być wystawione nie wcześniej niż z 6 m-cy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie od a do d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym do organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w w ust a- d i g, oświadczenie o którym mowa w w punktach a- d powinno zostać złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców. f. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego g. W przypadku gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -Pełnomocnictwo. 4.Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat dostaw i robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym w ust III.2.1.b z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty wymienione w punkcie i 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają tak aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: stowarzyszenienadzieja.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SNON Nadzieja w Konopnicy;Strobin 12, 98-313 w godz. 8:00 - 16:00;Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu oplata 150 zł- płatna na konto 43 1160 2202 0000 0000 4318 5691.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Nadzieja w Konopnicy ; Środowiskowy Dom Samopomocy Strobin 12, 98-313 Konopnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający może odstąpić od przetargu bez podania przyczyny
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.