Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Wadowice: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania do Zespołu Szkół nr 1
w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 166671 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pracowni projektowania do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty powyższe będą musiały zostać przedstawione przy podpisaniu umowy i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania danej Firmy. Wyposażenie Pracowni projektowania - Zespół Szkół nr 1 w Wadowicach: 1).Tablica interaktywna 77 cali - 1 sztuka O parametrach nie gorszych niż: 1. Efektywna powierzchnia tablicy (obszar interaktywny), na której można dokonywać notatek, sterować pracą komputera i wyświetlać obraz z projektora 156.5 cm × 117.2 cm (przekątna 77 cali - 195.60 cm). 2. Format tablicy - 4 / 3. 3. Waga - maksymalnie 16 kg. 4. Możliwość montażu na ścianie. 5. Powierzchnia tablicy umożliwiająca pisanie powszechnie dostępnymi pisakami suchościeralnymi. 6. Komunikacja tablicy z komputerem i zasilanie - za pomocą przewodu USB. 7. Obsługa tablicy za pomocą załączonych pisaków i za pomocą palca. 8. Pisaki do obsługi tablicy bez elementów elektronicznych i mechanicznych. W zastawie z tablicą cztery pisaki imitujące kolory czarny, czerwony, niebieski i zielony oraz gąbka do ścierania pisma elektronicznego. Półka na pisaki automatycznie rozpoznająca, który pisak został podniesiony, aktywująca automatycznie przypisany w oprogramowaniu kolor linii lub gąbkę z sygnalizacją za pomocą diod LED, które urządzenie z półki jest aktywne. 9. Tablica automatycznie rozpoznaje używane narzędzie, tak że użytkownicy podnosząc pióro mogą pisać nim w aplikacjach, sterować programem za pomocą palca, usuwać notatki dłonią, wszystkie te czynności wykonywać bez konieczności odkładania pióra na półkę. 10. Autoryzowany przez producenta tablicy serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. 11. Wraz z tablicą dostarczyć (w języku polskim): a) przewodnik metodyczny dla nauczycieli dotyczący wykorzystywania tablicy w procesie dydaktycznym, b) podręcznik użytkownika tablicy. Oprogramowanie: 1. Polska wersja językowa oprogramowania. 2. Sterowanie komputerem przy pomocy interaktywnej tablicy. 3. Zmiana kolorów tła. 4. Wstawianie różnych rodzajów wzorców tła (np. papier w kratkę, papier w linie, papier nutowy, układy współrzędnych z tłem w kratkę itp.) z wewnętrznej bazy programu obsługującego tablicę. 5. Możliwość wstawiania obiektów z wewnętrznej bazy programu obsługującego tablicę (np. obrazów, animacji, gotowych szablonów). 6. Rozpoznawanie pisma ręcznego i jego konwersja na tekst. 7. Rozpoznawanie narysowanych odręcznie kształtów i przekształcanie ich na figury geometryczne. 8. Możliwość selektywnego ujawniania informacji umieszczonych na ekranie. 9. Wstawianie tekstu za pomocą klawiatury ekranowej. 10. Wypełnianie zamkniętych kształtów kolorem, gradientem, wzorem i wybranym plikiem graficznym. 11. Obracanie, przesuwanie i zmiana rozmiaru obiektów, notatek. 12. Możliwość grupowania i rozgrupowywania obiektów graficznych. 13. Regulacja stopnia przeźroczystości obiektów. 14. Wstawianie tabel i ich formatowanie (zmiana wielkości komórek, tła komórek, zmiana linii tabeli itp.). 15. Rozpoznawanie ręcznie narysowanej tabeli, która po rozpoznaniu może być poddawana formatowaniu (zmiana wielkości komórek, tła komórek, zmiana linii tabeli itp.). 16. Możliwość selektywnego ujawniania informacji umieszczonych w komórkach tabeli komórka po komórce. 17. Definiowanie łączy do dowolnych obiektów (plików, stron html). 18. Porządkowanie kolejności stron poprzez mechanizm przeciągnij i upuść. Przenoszenie poprzez mechanizm przeciągnij i upuść obiektów miedzy stronami w oprogramowaniu tablicy. 19. Proste wstawianie zewnętrznych plików graficznych zapisanych w innych aplikacjach poprzez mechanizm przeciągnij i upuść pomiędzy oknem z zawartością katalogu i oknem programu dostarczanego wraz z tablicą. 20. Wstawianie plików wykonanych w technologii Flash z wewnętrznej bazy programu obsługującego tablicę. 21. Możliwość dodawania i uruchamiania własnych plików Flash. 22. Możliwość modyfikowania zawartej w oprogramowaniu tablicy bazy obiektów poprzez dodawanie własnych obiektów oraz porządkowanie ich w drzewiastej strukturze katalogów i podkatalogów. 23. Zabezpieczenie tworzonego dokumentu przed jego utratą poprzez automatyczne zapisywanie go o wybrany interwał czasu oraz odtwarzanie dokumentu po jego niekontrolowanym zamknięciu w sytuacji krytycznej wywołanej niestabilnością systemu. 24. Możliwość powiększania wybranego fragmentu strony. 25. Narzędzia umożliwiające tworzenie własnych ćwiczeń interaktywnych dających możliwość automatycznej weryfikacji poprawności rozwiązań tych ćwiczeń. 26. Dodatkowe funkcje pozwalające zabezpieczyć elementy ćwiczeń interaktywnych przez przypadkową edycją przez uczniów, ale pozwalające na ich przemieszczanie i obracanie. 27. Pisanie na ruchomym lub zatrzymanym obrazie. 28. Zapisywanie wszystkich czynności ekranowych w postaci sygnału wideo plus dźwięk z mikrofonu. 29. Możliwość instalacji oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów będących w dyspozycji instytucji posiadającej tablicę. 30. Bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania. 31. Zapisywanie materiału powstałego na tablicy w czasie zajęć (notatek, obiektów) w następujących formatach: plik obrazu, strona internetowa, dokument pdf. 32. Wpisywanie i zachowywanie notatek wykonanych przy pomocy tablicy w plikach popularnych aplikacji (przynamniej: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint). 2). Uchwyt ścienny VIS-RW do tablicy z regulowaną wysokością i wysięgnikiem do projektora - 1 sztuka Parametry: 1. Uchwyt pozwalający na mocowanie ścienne do montażu stacjonarnego tablicy o wymiarach 77 - 100 cm 2. Ramię do projektora z wysięgnikiem o maks. długości 120 cm - umożliwiający montaż projektora z szerokokątnym obiektywem. 3. Wysięgnik pozwalający zamontować projektor tuż nad tablicą. 4. Ramię do projektora obracające się o 90 stopni wokół punktu osadzenia, możliwość złożenia wysięgnika z projektorem do boku tablicy. 5. Całość wykonana z profili stalowych, malowanych proszkowo na jasnoszary kolor. 3). Projektor multimedialny do tablicy interaktywnej - 1 sztuka Długość ramienia do 1,2 m o parametrach nie niższych niż: - Rozdzielczość : Full HDD - Jasność min 2500 lumenów ANSI - Kontrast 3000:1 - Format obrazu 4:3 i 16:9 - Maks. wielkość obrazu: 300 cale - Min. wielkość obrazu: 26 cale - Technologia: DLP - Zoom optyczny: min 1,2 :1 - Żywotność lampy (econo): min 4000 h - Żywotność lampy (normal) :min3000 h - Głośniki: 1x2watt - Głośność (econo): 27 dB - Głośność (normal) 29 dB - Obsługa HDTV:480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p - Obsługa NTSC/PAL/SECAM:Tak - Wejście (component) 3 RCA Cinch. - Wejście audio RCA Cinch. - Wejście Composite video RCA Cinch - Wejście D-Sub 15pin. - Wejście HDMI - Wejście S-Video mini DIN. - Gniazdo RS-232: - Dodatkowo torba transportowa 4). Laptop z oprogramowaniem - 1 sztuka o parametrach nie niższych od: System Operacyjny: Windows 7 Home Premium 64 bit Procesor: Intel Core i5 lub Intel Core i7 Matryca: 17 cali (Full HD) (1920x1080) Pamięć: od 4 GB DDR3 Dysk Twardy: od 500 GB Napęd: Nagrywarka DVD Karta Graficzna: GPU nVidiaR Quadro lub nVidiaR GeForceR GT 555M Karta Sieciowa Bezprzewodowa: a/b/g/n Złącza zewnętrzne - Wejście zasilania (OC-in); - D-SUB (wyjście VGA); - RJ45 (LAN); - HDMI - Słuchawki, Mikrofon Ilość portów USB 4 szt. Akumulator (czas pracy min 2.5h) dodatkowo mysz USB3 przyciskowa, z rolką z odbiornikiem NANO dodatkowo torba wymiarowana dwukomorowa. Gwarancja na pracownię projektowania 24 miesiące. Dodatkowe wymagania od wykonawcy: a) Rzutnik, tablica i laptop mają stanowić zestaw. b) Wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po zamontowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów, c) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, d) Zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek (...)-na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wadowicach w 2025 r.
- Świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Wadowicach w 2025 roku usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Zakładu Opieki Leczniczej dla ZZOZ w Wadowicach
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Projekt techniczny budowy kanalizacji deszczowej na Dzwonku w Gorzeniu Dolnym
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa fantomów
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.