Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-14
Lublin: Dostawa wyrobów tekstylnych
Numer ogłoszenia: 166708 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów tekstylnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Firana - 372 mb CPV-17.21.51.00-3 - firana ma być kolorze białym, w wzorem geometrycznym wypukłym; - firana powinna mieć wysokość 3 m; - firana powinna być wykonana z poliestru 100%; - zamawiający powinien mieć możliwość wyboru wzoru firany z przynajmniej 5 wzorów - dostawa winna być realizowana w belach minimum 21m., długość beli ma być wielokrotnością liczby 3. 2. Zasłona - 755 mb CPV-17.21.51.00-3 - zasłona ma być w kolorze beżowym; - zasłona powinna być wykonana z poliestru 100%; - zasłona powinna mieć szerokość 1,6 m; - zasłona powinna mieć wzornictwo gładkie, jednobarwne; - zamawiający powinien mieć możliwość wyboru wzoru zasłony z przynajmniej 3 wzorów ; - dostawa winna być realizowana w belach minimum 21 m, długość beli ma być wielokrotnością liczby 3. 3. Dywanik przyłóżkowy - 270 szt. CPV - 17.23.00.00-3 - dywanik ma mieć wymiary 1,40 x 0,7 m; - dywanik ma być w kolorze brązowym; - gramatura runa min.650 gr./m2, typ runa 100% polipropylenu, wysokość runa min.7mm, gęstość tkaniny runa min. 160 tyś. supełków/m2; - waga całkowita min. 1500 gr./m2; - fabryczne obszycie w kolorze dywanu, osnowa z nitki jutowej; - dywanik ma posiadać atest higieniczności; - zamawiający powinien mieć możliwość wyboru wzoru dywanika z przynajmniej 3 wzorów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.51.00 - Zasłony Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.51.00 - Zasłony Oryginalny kod CPV: 17.23.00.00 - Dywany, maty i dywaniki Kod CPV wg słownika 2008: 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VII SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Prawa zamówień publicznych. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winny być załączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego przedsiębiorcę z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin. Opłata za SIWZ wynosi 8,42PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój nr 103 (kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa systemu zarządzania kontrolą dostępu sieci LAN wraz z wdrożeniem systemu telefonii IP oraz dostawą urządzeń do kopii zapasowych, tabletów, laptopów oraz licencji CAL.
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.