eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiAdaptacja pomieszczeń usytuowanych na parterze budynku przy ul. Kościuszki 13 w Starogardzie Gdańskim na potrzeby Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Starogard Gdański: Adaptacja pomieszczeń usytuowanych na parterze budynku przy ul. Kościuszki 13 w Starogardzie Gdańskim na potrzeby Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 166753 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622045, fax 058 5623294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń usytuowanych na parterze budynku przy ul. Kościuszki 13 w Starogardzie Gdańskim na potrzeby Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń usytuowanych na parterze budynku przy ul. Kościuszki 13 w Starogardzie Gdańskim na potrzeby Wydziału Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami. Projektowana powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi 222,80 m2. Adaptacja polega na zmianie układu ścianek działowych, tworząc nowy układ funkcjonalny. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe w zakresie wyburzenia części istniejących ścian, skucia posadzek i tynków oraz demontażu wewnętrznych instalacji; wykonanie projektowanych elementów konstrukcyjnych (słupy i podciąg), wykonanie projektowanych ścianek działowych, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, roboty malarskie, roboty instalacyjne w zakresie instalacji: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, sygnalizacji włamań i napadu, przeciwpożarowej, telefonicznej, komputerowej, odgromowej. Roboty zewnętrzne w zakresie termorenowacji budynku i izolacji fundamentów.Szczegółowy zakres robót określa projekt adaptacji pomieszczeń biurowych, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty n/w dokumentów, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do formularza oferty następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3) Wykaz należycie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 100 tyś. złotych, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaz sporządzony wg wzoru będzie zawierał, co najmniej dwie roboty tego typu. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz kadry kierowniczej sporządzony wg wzoru będzie zawierał, co najmniej osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy i posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 5) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg wzoru. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. W przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się, aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę. 6) Dokument stwierdzający, że osoba wymieniona w wykazie, która będzie wykonywać funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 7) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie wykonywać funkcję kierownika budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.computerland.pl/powiat_starogard

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim Adres: 83-200 Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9; pok. nr 110..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim Adres: 83-200 Starogard Gdański ul. Mickiewicza 9; pok. nr 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.