Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Sanok: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla potrzeb SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 166755 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla potrzeb SPZOZ w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup o charakterze sukcesywnym sprzętu medycznego jednorazowego użytku różnego oraz drobnego sprzętu wielokrotnego użytku różnego, wg. CPV - 33.10.00.00-0 wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na 33 zadań, zgodnie z częścią IV SIWZ Opis części zamówienia. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne zadania, w przypadku niewypełnienia jakiejkolwiek pozycji w danym zadaniu (ofercie) - taką niepełną ofertę na dane zadanie zamawiający odrzuci. Zadanie nr 1 - łączniki do odsysania z regulacją siły ssania , wg. CPV 33.14.12.00-2 Zadanie nr 2 - dreny, mieszki, wg. CPV 33.16.22.00-5 Zadanie nr 3 - katetery Fogartyego, wg. 33.19.00.00-8 Zadanie nr 4 - sprzęt jednorazowy różny . CPV 24.49.00.00-5 Zadanie nr 5 - fartuchy chirurgiczne, wg. CPV - 18.11.10.00-0 Zadanie nr 6 - rękawice bezpudrowe wg.25.16.12.00-9 Zadanie nr 7 - podkłady higieniczne, wg. CPV - 21.22.20.00-5 Zadanie nr 8 - przyrządy do aspiracji, wg. CPV - 33.19.00.00-8 Zadanie nr 9 - wyroby z gazy, wg. CPV - 33.14.11.16-6 Zadanie nr 10 - pojemniki na zużyty sprzęt medyczny plastikowy z nalepką do opisu , wg. CPV - 25.22.33.00-3 Zadanie nr 11 - ustniki do spirometru, wg. CPV - 33.15.70.00-5 Zadanie nr 12 - materiały konserwacyjne do czyszczenia i pielęgnacji instrumentarium endoskopowego, wg. CPV - 33.16.80.00-5 Zadanie nr 13 - dreny, cewniki (jałowe) , wg. CPV - 33.14.16.42-2 Zadanie nr 14 - pojemniki do dozowników tlenowych , wg. CPV - 33.15.78.00-3 Zadanie nr 15 - zestawy, rurki do tracheostomii , wg. CPV - 33.15.78.00-3 Zadanie nr 16 - igły gripper , wg. CPV - 33.14.13.20-9 Zadanie nr 17 - cewniki urologiczne i do cystostomii , wg. CPV - 33.14.12.00-2 Zadanie nr 18 - kaczki i baseny, wg. CPV - 25.22.12.30-7 Zadanie nr 19 - majtki j.u., wg. CPV - 25.22.12.30-7 Zadanie nr 20 - jednorazowe worki na wymioty , wg. CPV - 25.22.20.00-3 Zadanie nr 21 - igły do biopsji wątroby , wg. CPV - 33.14.13.20-9 Zadanie nr 22 - zestawy do biopsji wątroby , wg. CPV - 33.14.13.20-9 Zadanie nr 23 - endoprotezy stawu biodrowego, wg. CPV - 33.18.32.00-8 Zadanie nr 24 - dren o zmiennej średnicy , wg. CPV - 33.14.16.40-8 Zadanie nr 25 - osprzęt do aparatu EMED ES120, wg. CPV - 33.16.10.00-6 Zadanie nr 26 - tasiemki naczyniowe, wg. CPV - 33.14.11.20-7 Zadanie nr 27 - zestaw do jejunostomii , wg. CPV - 33.14.16.20-2 Zadanie nr 28 - łączniki , wg. CPV - 33.14.12.40-4 Zadanie nr 29 - dreny, cewniki (jałowe) , wg. CPV - 33.14.16.42-2 Zadanie nr 30 - taśma urologiczna , wg. CPV - 33.14.11.20-7 Zadanie nr 31 - zestawy do dializy dwuświatłowe , wg. CPV - 33.18.15.20-3 Zadanie nr 32 - zgłębniki gastrostomijne , wg. CPV - 33.14.12.00-2 Zadanie nr 33 - narzędzia chirurgiczne , wg. CPV - 33.14.14.00-4 Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań 1-33 został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe Oryginalny kod CPV: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 25.22.12.30 - Pojemniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Oryginalny kod CPV: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 33.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności, 5.2. Wykonawca zaoferuje niezmienność cen przez okres obowiązywania umowy. 5.3.Wykonawca zaoferuje produkty dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 2. Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. nr 2 3. Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3 4. Oświadczenie dotyczące dopuszczenia wyrobów do obrotu i stosowania- zał. nr 4 5. Parafowany wzór umowy - zał. Nr 5, 5a 6. Informacja o produkcie - zał. Nr 6 7. Wykaz próbek- zał nr 7 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp. 2.2) Oświadczenie dotyczące dopuszczenia do obrotu i stosowania zaoferowanych produktów zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa. 2.3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):- należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.5) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.6) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.z 2004 r., nr 93, poz. 896 ) tj odpowiednio: a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodności, b) dla następujących klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcją pomiarową, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjątkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Eurpoejskiej ( w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie), zgodnie z przepisami powołanej na wstępie ustawy o wyrobach medycznych - świadectwo zgłoszenia (wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.z 2004 r., nr 93, poz. 896 ), należy przedłożyć odpowiednie dokumenty dopuszczające dany produkt do obrotu i stosowania, jeżeli przepisy tego wymagają. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają wymagania - parametry określone przez Zamawiającego w siwz należy do oferty dołączyć: a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów(dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub/i materiałów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany, b) zadanie nr 1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,13,14,17, 20,21,22,24,25,26,28,29: - próbki przedmiotu zamówienia wg. wykazu asortymentowo-ilościowego zawartego w Części XXI opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny pkt. 2.2. lit. d). 2.7) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3 a) , składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605)) tj. dokumenty potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. cena 100% dla zadania nr.7,12,15,16,18,19,23,27,30,31,32,33; ocena użytkowa zadania nr.1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,13,14,17, 20,21,22,24,25,26,28,29 - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku - pok. nr.15 Ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku - SEKRETRIAT Ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łączniki do odsysania z regulacją siły ssania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym łączniki do odsysania z regulacją siły ssania wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dreny, mieszki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym drenów i mieszków wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena urzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: katetery Fogartyego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym kateterów Fogartyego wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena urzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt jednorazowy różny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym sprzęt jednorazowy różny wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: fartuchy chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym fartuchów chirurgicznych wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: rękawice bezpudrowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym rękawic bezpudrowych wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: podkłady higieniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym podkładów higienicznych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: przyrządy do aspiracji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym przyrządów do aspiracji wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyroby z gazy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów z gazy wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pojemniki na zużyty sprzęt medyczny plastikowy z nalepką do opisu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym pojemników na zużyty sprzęt medyczny plastikowy z nalepką do opisu wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ustniki do spirometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym ustniki do spirometru wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: materiały konserwacyjne do czyszczenia i pielęgnacji instrumentarium endoskopowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym materiały konserwacyjne do czyszczenia i pielęgnacji instrumentarium endoskopowego wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dreny, cewniki (jałowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym drenów, cewniki (jałowe) wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. oce3na użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pojemniki do dozowników tlenowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym pojemników do dozowników tlenowych wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zestawy, rurki do tracheostomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zestawy, rurki do tracheostomii wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: igły gripper.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym igły gripper wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: cewniki urologiczne i do cystostomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym cewniki urologiczne i do cystostomii wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: kaczki i baseny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym kaczk i basenów wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: majtki j.u..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym majtki j.u. wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: jednorazowe worki na wymioty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym jednorazowe worki na wymioty wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: igły do biopsji wątroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym igły do biopsji wątroby wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: zestawy do biopsji wątroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zestawów do biopsji wątroby wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: endoprotezy stawu biodrowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym endoprotezy stawu biodrowego wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: dren o zmiennej średnicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym drenów o zmiennej średnicy wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: osprzęt do aparatu EMED ES120.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym osprzętu do aparatu EMED ES120 wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: tasiemki naczyniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym tasiemek naczyniowych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: zestaw do jejunostomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zestawów do jejunostomii wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: łączniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym łączników wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: dreny, cewniki (jałowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym drenów, cewników (jałowe) wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: taśma urologiczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym taśm urologicznych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: zestawy do dializy dwuświatłowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zestawów do dializy dwuświatłowej wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: zgłębniki gastrostomijne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zgłębniki gastrostomijne wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: narzędzia chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym narzędzi chirurgicznych wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pisarowcach
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy części zamiennych do urządzeń monitorujących - w technologii MASIMO SET
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.