eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegRemont klatki schodowej od poziomu I piętra do poziomu II piętra, wymianę oświetlenia lamp i wyłączników na korytarzu piwnicy. Wymianę drzwi wejściowych głównego wejścia do budynku szkoły w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich przy ul. Ppor. E. Łopuskiego 15 w 78 - 100 Kołobrzeg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-28

Kołobrzeg: Remont klatki schodowej od poziomu I piętra do poziomu II piętra, wymianę oświetlenia lamp i wyłączników na korytarzu piwnicy. Wymianę drzwi wejściowych głównego wejścia do budynku szkoły w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich przy ul. Ppor. E. Łopuskiego 15 w 78 - 100 Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 166757 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122563 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej od poziomu I piętra do poziomu II piętra, wymianę oświetlenia lamp i wyłączników na korytarzu piwnicy. Wymianę drzwi wejściowych głównego wejścia do budynku szkoły w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich przy ul. Ppor. E. Łopuskiego 15 w 78 - 100 Kołobrzeg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: I. Remont klatki schodowej Roboty budowlano montażowe klatki schodowej od poziomu I piętra do poziomu II piętra 1. Zerwanie posadzki z płytek z tworzyw sztucznych na klatce schodowej- 33,8 m2; 2. Posadzki z płytek układanych na klej o wym. 60x30 cm metodą kombinowaną ( seria płytek jak stopnice bez frezów ) - 17,9 m2; 3. Gładzie gipsowe na ścianach dwuwarstwowe - 90,5 m2; 4. Gładzie gipsowe na sufitach dwuwarstwowe - 37,5 m2; 5. Malowanie farbami lateksowymi w kolorze wew. podłoży gipsowych z gruntowaniem - 127,8 m2; 6. Czyszczenie ręczne przez szczotkowanie powierzchni nakrapianej baranka - 34,3 m2; II. Roboty elektryczne Piwnica - wymiana oświetlenia, lamp i wyłączników 1.Demontaż i montaż dzwonka szkolnego - 1 szt. 2. Demontaż i montaż drzwiczek wnękowych zabezpieczenie - 1 szt. 3. Montaż opraw świetlówkowych strugoodpornych , pyłoszczelnych w obudowie - 7 kpl. 4. Sprawdzenie i pomiar oświetlenia - 1 szt. 5. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego 1 - fazowego niskiego napięcia - 1 pomiar; 6. Sprawdzenie samoczynnego wyłącznika zasilania - 8 prób. III. Demontaż drzwi zewnętrznych dwudzielnych z PCV o powierzchni ponad 2,5 m2; IV. Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych wg rysunku konstrukcji - 6,252 m2; V. Obróbka ościeży wg rysunku konstrukcji - 6,252 m2; VI. Malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi tynków gładkich elewacji - 6,252 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Dawidziuk Mirosław, ul. Wojska Polskiego 18/15, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54480,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53966,25

  • Oferta z najniższą ceną: 53966,25 / Oferta z najwyższą ceną: 53966,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.