eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąbrzeźnoUsługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynków Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie zlokalizowanym w Wąbrzeźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Wąbrzeźno: Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynków Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie zlokalizowanym w Wąbrzeźnie
Numer ogłoszenia: 166784 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125356 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6882745, 6882450 do 57, faks 056 6882759.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynków Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie zlokalizowanym w Wąbrzeźnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa: ochrona osób i mienia w 2 obiektach Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie znajdujących się przy ulicy wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno wraz z obsługą istniejącego systemu elektronicznego p.poż i p. włamaniowego. Kody CPV: Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień(CPV) - 79.71.00.00-4 - Usługi ochroniarskie. Informacje ogólne dotyczące Zamawiającego - Charakterystyka dwóch obiektów: 1) obiekty Zamawiającego zlokalizowane są w przy ulicy Wolności 44 w Wąbrzeźnie, na nieruchomości ogrodzonej o powierzchni ponad 7,9 tys. m2, przy ulicy o dużym natężeniu ruchu, w sąsiedztwie parkingu miejskiego czynnego codziennie. 2) Zamawiający nie posiada urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie , a znajdujących się na otwartym terenie poza obiektem. 3) obiekty Zamawiającego składają się z dwóch kondygnacji. Ogólna powierzchnia użytkowa pierwszego budynku wynosi około 2.200 m2. Na zapleczu budynku znajduje się zjazd do garaży oraz parking dla samochodów pracowników Zamawiającego. W garażach znajdują się 3 samochody osobowe. Obiekt drugi jest budynkiem socjalnym (pomieszczenia na 1-szym piętrze). Parter tego budynku znajdują dwa garaże. W jednym garażu parkowany jest samochód. 4) w pierwszym budynku Zamawiającego wynajmują powierzchnie inne jednostki. 5) budynek zamawiającego czynny jest dla interesantów w poniedziałki, środy, czwartki od godziny 7:30 do godziny 15:30 a we wtorki od godziny 7:30 do godziny 16:30, w piątki od godziny 7:30 do godziny 14:30 6) w obiekcie przechowywane są dokumenty o charakterze niejawnym. 7) Zamawiający nie przechowuje środków płatniczych. 8) na terenie obiektu nie ma materiałów ani urządzeń, których zniszczenie lub uszkodzenie może stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, środowiska albo spowodować poważne straty materialne. 9) obiekt pierwszy posiada odpowiednie zabezpieczenie budowlane, mechaniczne elektroniczne. Zabezpieczenia elektroniczne stanowią: system sygnalizacji włamania i napadu znajduje się w 17 pomieszczeniach. który jest aktualnie podłączony do stacji monitorującej firmy aktualnie świadczącej usługą ochrony obiektu. Nadajnik radiowy do przesyłania sygnałów alarmowych oraz centrala alarmowa stanowią własność Zamawiającego. System sygnalizacji włamania i napadu zabezpieczający obiekt Zamawiającego działa w oparciu o mikroprocesorową centralą alarmową ROGER DIAL 07s. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów, osób i mienia wraz z obsługą istniejącego systemu ochroną elektronicznej w Starostwie Powiatowym w Wąbrzeźnie, 2) według Wspólnego Słownika Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem 79.71.00.00-4 usługi ochroniarskie, 3) wykonawca dołączy do oferty dokument pn. Zasady organizacji i wykonywania ochrony obiektu - do akceptacji Zamawiającego, 4) Zamawiający nie ogranicza stanu faktycznego liczby zatrudnionych pracowników. 5) wymagane wyposażenie pracowników ochrony - środki łączności bezprzewodowej, które muszą stanowić własność Wykonawcy, 6) wymagana obsada służby i czas jej pełnienia: całodobowy patrol jednoosobowy usytuowany przy wejściu głównym, 7) podstawowe zadania pracownika ochrony pełniącego partol przy wejściu głównym, a) zapewnienie porządku przy wejściu głównym oraz na parterze korytarza. b) obsługa centralki alarmowej i podejmowanie czynności interwencyjnych w każdym przypadku wystąpienia zagrożenia. c) kontrola ruchu osobowego (szczególnie nasilona po godzinach urzędowania) - zgodnie z postanowieniami instrukcji wewnętrznej, d) wykonywanie obchodów na wewnętrznych ciągach komunikacyjnych budynku. e) w przypadku zakłócenia porządku publicznego próby dokonania przestępstwa lub jego zaistnienia, uruchamianie systemu powiadomienia oraz przystępowanie do realizacji postanowień instrukcji postępowania pracowników ochrony w sytuacjach szczególnych. f) w przypadku pożaru przystępowania do realizacji postanowili zawartych w instrukcji uczestniczyć bezpośrednio w akcji gaśniczej, ale pod warunkiem nieprzerwanego wykonywania czynności ochronnych. g) współdziałanie z pracownikami grupy interwencyjnej i policjantami w sytuacjach nadzwyczajnych. h) realizowanie innych zadań ochronnych wynikających z doraźnych poleceń wydawanych przez uprawnione osoby. i) wykonywanie innych czynności wynikających z zawartej umowy oraz regulaminu służby, j) prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz przechowywanie i ewidencjonowanie kluczy od pomieszczeń biurowych. k) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i interesantom w czasie obsługi. l) utrzymywanie stałej łączności z dyżurnym operacyjnym i informowanie o przebiegu realizacji zadań ochronnych. ł) wykonywanie innych czynności wynikających z uzgodnienia tj. utrzymanie zimowe (odśnieżanie) oraz utrzymanie doraźnej czystości na części chodnika posesji na dojściach przed budynkiem Starostwa. W dni robocze współdziałanie w tym zakresie z pracownikiem gospodarczym Starostwa. 8) pracownik ochrony winien być jednolicie umundurowany oraz posiadać identyfikator z imieniem. nazwiskiem. nazwą firmy i numerem koncesji oraz aktualnym zdjęciem. 9) pracownik ochrony winien na bieżąco udzielać petentom informacji dostarczonych przez wydział AG dotyczących m.in. nr pokoju danej instytucji, nr telefonu itp. 10) wszyscy pracownicy ochrony obiektu w sprawach związanych z ochroną obiektu Zamawiającego podlegają Staroście Wąbrzeskiemu lub osobie zastępującej Starostą w czasie jego nieobecności. Nadzór nad realizacją zadań związanych z ochroną sprawuje Wydział Administracyjno -Gospodarczy. 11) monitorowanie systemu ochrony elektronicznej polegać będzie na: a) całodobowym monitorowaniu istniejącego systemu sygnalizacji włamania i napadu zabezpieczającego obiekt Zamawiającego poprzez dwa tory transmisji drogą radiową i telefoniczną. b) niezwłocznej reakcji grupy interwencyjnej w przypadku otrzymania sygnału włamania lub napadu -czas reakcji grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 5 minut. Wykonawca poniesie wszelkie koszty podłączenia istniejącego w budynku Zamawiającego lokalnego systemu ochrony elektronicznej do systemu monitoringu. 12) Wykonawca zapewni grupę interwencyjną zmotoryzowaną uzbrojoną w bron palną, oraz przewidziane prawem środki przymusu bezpośredniego. Członkowie grupy interwencyjnej muszą posiadać minimum licencją I stopnia pracownika ochrony do oferty należy dołączyć imienny wykaz minimum 4 pracowników grupy interwencyjnej -załącznik 6 będących obsługiwać Zamawiającego wraz z numerami Licencji. 13) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcą możliwości korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów rozmów telefonicznych wykonanych przez pracowników Wykonawcy. Pokrycie kosztów rozmów telefonicznych nastąpi po przedłożeniu rachunku wystawionego przez Zamawiającego w terminie 14 dni. Rachunki będą przedkładane raz w miesiącu za rozmowy telefoniczne wykonane w miesiącu poprzednim. 14) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzeciej w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 15) faktury będą wystawiane przez Wykonawcą do piątego dnia następnego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa Zakład Pracy Chronionej, Pl. Piastowski 3, 85-012 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454719,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 263790,07

  • Oferta z najniższą ceną: 244140,48 / Oferta z najwyższą ceną: 420479,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.