eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorawicaDostawa środków do dezynfekcji Nr sprawy EZP-252-18/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Morawica: Dostawa środków do dezynfekcji Nr sprawy EZP-252-18/2012
Numer ogłoszenia: 166791 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217852 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji Nr sprawy EZP-252-18/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji wg asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych - pakiety Nr I do III, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. 2.Formularze asortymentowo-cenowe określają właściwości oraz ilość produktów jakie winny być dostarczone sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 3.Dostarczane środki dezynfekcyjne muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru. 4.Środki dezynfekcyjne powinny posiadać oryginalne opakowanie producenta. 5.Rozliczenia poszczególnych dostaw odbywać się będą w oparciu o ceny jednostkowe asortymentu określone w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet Nr I do Nr III. 6.Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 7.Miejsce realizacji zamówienia: magazyn gospodarczy Szpitala. 8.Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji umowy. 9.Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400. 10.Sprzedający zobowiązuje się do bezpłatnego przeszkolenia pracowników Kupującego ze stosowania środków dezynfekcyjnych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i wydania imiennych zaświadczeń o odbytym szkoleniu i przekazania materiałów szkoleniowych. 11.Termin płatności faktur - w ciągu 30 dni licząc od daty ich doręczenia Zamawiającemu. Za datę zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia konta bankowego Zamawiającego przez jego bank.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I - środki do dezynfekcji powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56695,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61619,40

  • Oferta z najniższą ceną: 61619,40 / Oferta z najwyższą ceną: 61619,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II - środki do dezynfekcji narzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NATURAN Sp. z o.o., 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8, oddział w Lublinie, ul. Krochmalna 24, 20-401 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6650,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9109,31

  • Oferta z najniższą ceną: 9109,31 / Oferta z najwyższą ceną: 9879,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III - środki do dezynfekcji skóry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE SP. z o.o. Bielany Wrocławskie ,, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15534,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16809,34

  • Oferta z najniższą ceną: 16809,34 / Oferta z najwyższą ceną: 17052,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.