eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › MODERNIZACJA DRÓGPRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN - OSIEK UL. TULIPANOWA, UL. MIEDZIANA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Lubin: MODERNIZACJA DRÓG: PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN - OSIEK UL. TULIPANOWA, UL. MIEDZIANA
Numer ogłoszenia: 166802 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DRÓG: PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN - OSIEK UL. TULIPANOWA, UL. MIEDZIANA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem ul. Miedzianej w Osieku dz. nr 183, 177/25: I odcinek - od posesji nr 9 do skrzyżowania z drogą krajową nr 36. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odwodnienia drogi wewnętrznej, ul. Miedziana, dz. 183, 177/25 na odcinku od posesji nr 9 do skrzyżowania z drogą krajową nr 36. Charakterystyka obiektu: Wykonanie odwodnienia jezdni i pobocza drogi wewnętrznej na odcinku ok. 90 mb poprzez system koryt filtracyjnych z substratem oraz skrzynek rozsączających. Szczegółowy zakres robót określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Zamówienie obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. odcinek I - od posesji nr 9 do skrzyżowania z drogą krajową nr 36 (wyszczególniono w przedmiarze). Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem skrzyżowania ulic Tulipanowej i Słonecznej w Osieku, dz. nr 41/10, 43. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odwodnienia dróg wewnętrznych w granicach działek nr 43, 41/10 w miejscowości Osiek. Charakterystyka obiektu: Odwodnienie skrzyżowania ulic Tulipanowej i Słonecznej w Osieku, dz. nr 41/10, 43: - Wykonanie ciągu koryt betonowych prefabrykowanych o długości ok 74 mb i szerokości 60 cm wzdłuż krawędzi jezdni, - Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej Dn 250x7,3 mm i Dn 315x9,2 mm oraz przykanalików Dn 200x5,9 mm o długości ok. 44 mb, - Wykonanie studzienek deszczowych z kręgów betonowych D 500, - Budowa przykanalików Dn 200 mm, - Dostawienie studni kanalizacyjnych betonowych prefabrykowanych Dn 1000 mm w ilości 5 kpl, - Wykonanie studni chłonnych betonowych prefabrykowanych Dn 2000 mm w ilości 2 kpl. Szczegółowy zakres robót określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: ZADANIE 1 - co najmniej jednej roboty związanej z budową przebudową lub remontem dróg o nawierzchni twardej o wartości co najmniej 90.000,00 zł brutto, ZADANIE 2 - co najmniej jednej roboty związanej z budową sieci kanalizacji sanitarnych, sieci kanalizacji deszczowych lub sieci wodociągowych o wartości robót co najmniej 50.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że: ZADANIE 1 - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie dróg publicznych lub wewnętrznych, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia, ZADANIE 2 - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W treści zobowiązania należy wykazać w jaki sposób podmiot trzeci będzie udostępniał Wykonawcy swoje zasoby przy realizacji danego zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy (dot. Zadania 1 i Zadania 2) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, w następujących przypadkach: a) jeżeli w trakcie prowadzenia robót wyniknie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin wykonania robót, b) jeżeli warunki atmosferyczne (np. temperatura, opady, wiatr) uniemożliwiają wykonanie robót, w przypadku kiedy Wykonawca pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość ich wykonania, a inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót. W/w okoliczności wymagają zgłoszenia Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia ich powstania oraz potwierdzenia przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu można dokonać o ilość dni, w których nie można było wykonywać robót ze względu na wskazane przyczyny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót i usług będących przedmiotem umowy o kwotę wynikającą ze zmiany stawki. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia robót zamiennych do 20% wartości wynagrodzenia umownego. Przed wystąpieniem robót zamiennych Wykonawca przedstawi kosztorys robót zamiennych, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Kosztorys robót zamiennych sporządzony będzie w oparciu o składniki cenotwórcze (R, M, S, Z, Kp, Kz) jak w kosztorysie ofertowym lub w przypadku ich braku wg cen średnich publikowanych w aktualnych wydawnictwach Sekocenbud lub ofert dostawców (gdy elementy nie są ujęte w kosztorysie ofertowym i cennikach Sekocenbud). Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół robót zamiennych oraz aneks do umowy stanowi podstawę do ich wykonania. Wartość robót zamiennych zrównoważy wartość robót niewykonanych i wynikających z zakresu określonego w umowie. 5. Zmiana osoby, o której mowa w § 11 ust. 2 wzoru umowy (tj. kierownika budowy) wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadanych uprawnień. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania i uzyskania zgody Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat, 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem ul. Miedzianej w Osieku dz. nr 183, 177/25: I odcinek - od posesji nr 9 do skrzyżowania z drogą krajową nr 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odwodnienia drogi wewnętrznej, ul. Miedziana, dz. 183, 177/25 na odcinku od posesji nr 9 do skrzyżowania z drogą krajową nr 36. Charakterystyka obiektu: Wykonanie odwodnienia jezdni i pobocza drogi wewnętrznej na odcinku ok. 90 mb poprzez system koryt filtracyjnych z substratem oraz skrzynek rozsączających. Szczegółowy zakres robót określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Zamówienie obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. odcinek I - od posesji nr 9 do skrzyżowania z drogą krajową nr 36 (wyszczególniono w przedmiarze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem skrzyżowania ulic Tulipanowej i Słonecznej w Osieku, dz. nr 41/10, 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odwodnienia dróg wewnętrznych w granicach działek nr 43, 41/10 w miejscowości Osiek. Charakterystyka obiektu: Odwodnienie skrzyżowania ulic Tulipanowej i Słonecznej w Osieku, dz. nr 41/10, 43: - Wykonanie ciągu koryt betonowych prefabrykowanych o długości ok 74 mb i szerokości 60 cm wzdłuż krawędzi jezdni, - Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej Dn 250x7,3 mm i Dn 315x9,2 mm oraz przykanalików Dn 200x5,9 mm o długości ok. 44 mb, - Wykonanie studzienek deszczowych z kręgów betonowych D 500, - Budowa przykanalików Dn 200 mm, - Dostawienie studni kanalizacyjnych betonowych prefabrykowanych Dn 1000 mm w ilości 5 kpl, - Wykonanie studni chłonnych betonowych prefabrykowanych Dn 2000 mm w ilości 2 kpl. Szczegółowy zakres robót określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.