eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostce Wojskowej 3533 w Sandomierzu Sprawa nr 22/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Nowa Dęba: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostce Wojskowej 3533 w Sandomierzu Sprawa nr 22/2012
Numer ogłoszenia: 166806 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3711 , ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 816 25 10, faks 15 816 25 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostce Wojskowej 3533 w Sandomierzu Sprawa nr 22/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostce Wojskowej 3533 w Sandomierzu. Zamówienie podzielono na 2 zadania: Zadanie 1: Naprawa budynku nr 19 Zadanie 2: Naprawa budynku nr 58 -Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno rozwierane, dwudzielne, -Wymiana okien zespolonych na okna z PCV, ona rozwierane i uchylno-rozwierane, -Wymiana okien skrzynkowych drewnianych na okna z PCV, okna rozwierane i uchylno-rozwierane, -Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku, -Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, -Malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową, tynki wewnętrzne z 2-krotnym szpachlowaniem, -Rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku - parapety zewnętrzne, -Wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25 cm - parametry zewnętrzne. -Wykucie z muru podokienników drewnianych, -Obsadzenie podokienników z agromarmuru grubości 3 cm, -Transport i utylizacja okien (24 szt.), parapetów (12 szt.) oraz materiałów pochodzących z rozbiórki - 1kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie robót tożsamych z robotami oferowanymi w przetargu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu za cenę nie mniejszą niż: -dla zadania 1: 45 tys. zł, -dla zadania 2: 7 tyś. zł, -łącznie dla zadania 1 i 2 : 60 tyś zł odpowiednio potwierdzone, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy, że osoba, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia jako kierownik budowy, posiada wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3711, ul. Anieli Krzywoń, 39-460 Nowa Dęba, Sekcja Zamówien Publicznych,tel/fax (15) 816-22-06.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3711, ul. Anieli Krzywoń, 39-460 Nowa Dęba, Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem postępowania jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostce Wojskowej 3533 w Sandomierzu. Zadanie 1: Naprawa budynku nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno rozwierane, dwudzielne do 1,5 m, osadzenie na kotwach - 4,46 m2 2.Wymiana okien zespolonych na okna z PCV, ona rozwierane i uchylno-rozwierane, jednodzielne, ponad 1,5 m2, osadzenie na kotwach - 12,42 m2 3.Wymiana okien zespolonych na okna z PVC, okna rozwierane i uchylno-rozwierane, dwudzielne do 2,5 m2, osadzanie na kotwach - 2,54 m2 4.Wymiana okien skrzynkowych drewnianych na okna z PCV, okna rozwierane i uchylno-rozwierane, ponad 2,5 m, osadzanie na kotwach - 85,56 m2 5.Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku, ościeża - 36,53 m2 6.Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków 2 krotne ściany wewnętrzne ościeżnica - 36,53 m2 7.Malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową, tynki wewnętrzne z 2-krotnym szpachlowaniem , 2 krotne - 8,64 m2 8.Rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku - parapety zewnętrzne - 13,14 m2 9.Wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25 cm - parametry zewnętrzne (24 szt.) - 17,52 m2 10.Wykucie z muru podokienników drewnianych - 28,80 m 11.Obsadzenie podokienników z agromarmuru grubości 3 cm, o długości ponad 1 m -12 szt. 12.Transport i utylizacja okien (24 szt.), parapetów (12 szt.) oraz materiałów pochodzących z rozbiórki - 1kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem postępowania jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Jednostce Wojskowej 3533 w Sandomierzu. Zadanie 2: Naprawa budynku nr 58.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Wykucie z muru krat okiennych (powierzchnia do 2 m2) - 12 szt. 2)Transport zdemontowanych krat do magazynu SOI Sandomierz (ok. 120 kg) - 1 kpl 3)Zabezpieczenie podłóg folią -134,66 m2 4)Wymiana okien zespolonych na okna z PCV, ( okna uchylne jednodzielne, ponad 1 m2, osadzone na kotwach) - 19,72 m2 5)Wymiana okien zespolonych na okna z PCV ( okna rozwierane i uchylno-rozwierane , dwudzielne do 1,5 m2, osadzone na kotwach) - 2,47 m2 6)Wymiana okien zespolonych na okna z PCV (okna rozwierane i uchylno-rozwierane , dwudzielne , do 2 m2, osadzone na kotwach) - 1,6 m2 7)Zakup i przyklejenie folii na szybach (okna 12 szt.) uniemożliwiającej przenikanie światła - 1 kpl 8)Transport i utylizacja okien, materiałów pochodzących z rozbiórki - 1 kpl 9)Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków , przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku- 17,97 m2 10) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków 2-krotne , ściany wewnętrzne - 17,97 m2 11)Malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych , ściany z 1-krotynym szpachlowaniem - dwukrotne 9,64m2. 12)Malowanie 2-krotne zewnętrznych powierzchni betonowych bez gruntowania - 11,04 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.