eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa 2 szt samochodów osobowych z napędem na cztery koła na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Szczecin: Dostawa 2 szt samochodów osobowych z napędem na cztery koła na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 166810 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110070 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt samochodów osobowych z napędem na cztery koła na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych (jednakowej marki modelu) z napędem na cztery koła, rok produkcji 2014, wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa o parametrach techniczno-eksploatacyjnych określonych w poniższej specyfikacji technicznej oraz ich ubezpieczeniem na okres jednego roku w zakresie wskazanym poniżej w pkt 4 oraz w specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia, rozdział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej SIWZ. 2.Oferowane samochody muszą spełniać warunki określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), posiadać aktualne polskie Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu lub dokument wydany na jego podstawie, wydane przez ustawowo uprawniony organ w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U. z 2005r. Nr 238, poz. 2010 ze zm.). 3.Samochody osobowe stanowiące przedmiot zamówienia przeznaczone są dla pracowników Biura Kontroli na Miejscu w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym w związku z prowadzonymi kontrolami w terenie. Samochody winny być przystosowane do poruszania się po drogach nieutwardzonych (gruntowych, leśnych i polnych) oraz po bezdrożach (typu skraj pól uprawnych, miedza, łąka) w różnych warunkach pogodowych. 4.Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą być ubezpieczone przez Wykonawcę na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, na okres jednego roku w zakresie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu komunikacyjnego (OC), uszkodzenia oraz kradzieży AC (autocasco - pełny zakres w tym od kradzieży), następstw nieszczęśliwych wypadków (NW- kierowcy i pasażerowie), Assistance. 5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych dokumentów celem dokonania rejestracji samochodów w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed datą odbioru samochodów a następnie wraz z samochodami Wykonawca dostarczy komplet dokumentów niezbędnych do ich eksploatacji w tym: instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, książki pojazdu oraz polisy ubezpieczeniowe potwierdzające zawarcie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego umowy ubezpieczenia OC, AC (w pełnym zakresie w tym od kradzieży), NW oraz Assistance. 6.Odbiór samochodów przez Zamawiającego nastąpi jednorazowo na podstawie protokołów odbioru sporządzonych oddzielnie dla każdego samochodu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Stron, po zarejestrowaniu samochodów przez Zamawiającego i ubezpieczeniu samochodów przez Wykonawcę 7.Miejscem dostawy samochodów osobowych jest siedziba Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Szafera 10. 8.Zamawiający wymaga występowania minimum jednej autoryzowanej stacji obsługi serwisowej oferowanych samochodów w odległości do 25 km od siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego. 9.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie i minimalnych terminach określonych w specyfikacji technicznej. 10.Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia: 2 (dwie) szt. samochodów osobowych z napędem na 4 koła dla Biura Kontroli na Miejscu w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym spełniających następujące parametry techniczno - eksploatacyjne: 1)Samochody fabrycznie nowe, rok produkcji 2014 2)Nadwozie 3/4/5 drzwiowe 3)Kolor samochodu dowolny 4)Silnik benzynowy lub diesla o pojemności silnika minimum 1,3 l w oznaczeniu handlowym 5)Moc silnika minimum 62 kW 6)Minimalny prześwit podwozia 180 mm 7)Manualna skrzynia biegów 8)Wspomaganie układu kierowniczego 9)Minimalne wymogi dla układu napędowego, umożliwiające jazdę w trudnych warunkach: - Napęd na 4 koła, - Możliwość manualnego wyboru przełączania układu napędowego na tryb 2WD lub 4WD 10)Felgi stalowe lub aluminiowe 11)Koło zapasowe pełnowymiarowe, klucz do kół, podnośnik 12)Systemy bezpieczeństwa czynnego - minimum ABS 13)Co najmniej dwie poduszki powietrzne (kierowca i pasażer) 14)Światło przeciwmgielne tył 15)Ogrzewanie tylnej szyby + wycieraczka 16)Elektryczne sterowanie szyb - minimum przednich 17)Elektryczna regulacja lusterkami zewnętrznymi 18)Immobilizer 19)Klimatyzacja 20)Centralny zamek 21)Gniazdo zasilające 12V 22)Norma emisji spalin Euro 5 23)Emisja CO2 g/km maksimum 190 g/km 24)Zużycie paliwa (l/100km): -cykl miejski maksimum 11 l/100km -cykl pozamiejski maksimum 7 l /100km -cykl mieszany maksimum 8 l /100km 25)* Zużycie energii uśrednione dla cykli miejskiego, pozamiejskiego i mieszanego: benzyna : -maksimum 2,77 MJ/km diesel (olej napędowy) -maksimum 3,12 MJ/km 26)Fabryczne radio z instalacją i głośnikami 27)Autoalarm 28)Trójkąt odblaskowy 29)Gaśnica 30)Apteczka samochodowa spełniająca normę (UE: DIN 13164) 31)Komplet dywaników gumowych (w tym dywanik bagażnika) 32)Dodatkowy komplet opon zimowych 33)**Gwarancja producenta: a)Na perforacje blachy na okres minimum 6 lat, na wystąpienie korozji minimum 3 lata b)Mechaniczna na części i podzespoły na okres minimum 3 lata lub 100 000 km c)Na lakier na okres minimum 1 roku 34)Pakiet ubezpieczeniowy zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku w zakresie OC, AC- (w pełnym zakresie także od kradzieży) oraz NW (kierowcy i pasażerów) i Assistance. 11.* Zużycie energii obliczono zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. Nr 96, poz. 559) § 7 ust. 2 pkt 2 jako iloczyn zużycia paliwa l/km i wartości energetycznej paliwa. Wartość energetyczna dla oleju napędowego wynosi 36 MJ/l, dla benzyny wynosi 32 MJ/l. 12.**W przypadku gdy standardowa gwarancja producenta jest dłuższa niż minimum określone przez Zamawiającego, wówczas za minimalną Zamawiający uzna standardową gwarancję producenta. 13.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie sporządzonej wg załącznika nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Auto Club Sp.z o.o., ul. Opłotki 15, 60-012 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103786,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123896,40

  • Oferta z najniższą ceną: 123896,40 / Oferta z najwyższą ceną: 211456,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.