eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa jednorazowego sprzętu medycznego - akcesoria do anestezjologii dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1 i 4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Krotoszyn: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - akcesoria do anestezjologii dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1 i 4.
Numer ogłoszenia: 166856 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - akcesoria do anestezjologii dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1 i 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - akcesoria do anestezjologii dla SPZOZ w Krotoszynie, według załącznika nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 1 i 4..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§6 Projektu umowy: Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy. §13 Projektu umowy:Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: -numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). -nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, -sposobu konfekcjonowania, -liczby opakowań, -wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, -zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, maksymalnie 12 miesięcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Anestezjologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Rurka intubacyjnaz mankietem niskociśnieniowym i otworem Murphyego; z oznaczeniem głębokości na rurce i rozmiarem rurki na łączniku 15 mm ; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku roz. 5,0 - 10,0 szt. 1 500 2. Rurka intubacyjna bez mankietu, z otworem Murphyego; z oznaczeniem głebokości na rurce i rozmiarem rurki nałączniku 15 mm; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku, roz 2,5 - 4,5 szt. 60 3 Rurki do tchawiczne zbrojone, ustno-nosowe, spirala zbrojenia ze stali nierdzewnej wtopiona w ściankę rurki z mankietem niskociśnieniowym z oznaczeniem głębokości na rurce i nałączniku 15 mm ; jednorazowego użytku sterylne roz. 6,0 - 9,0 szt. 50 4 Rurka ustnogardłowa Gudela ,jednorazowa sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz.1 - 4 szt. 1 300 5 Rruka ustno-gardłowa Gudela ,jednorazowa, sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz. 00- 0 szt. 20 6 Rurka trachostomijna z mankietem roz. 4,0 -10,0 szt. 100 7 Maska tlenowa dla dorosłych z odłanczanym drenem o długosci min. 2 m. roz.L ,XL szt. 2 100 8 Maska tlenowa dla dzieci z odłanczanym drenem o długosci min. 2 m. roz. S,M szt. 150 9 Maska do inhalacji dla dzieci z nebulizatorem i drenem o długości min. 1,80 m szt. 160 10 Maska do inhalacji dla dorosłych z nebulizatorem i drenem długości min. 1,80 m szt. 200 11 Maska tlenowa dla dorosłych z odłanczanym drenem o długosci min. 2 m. oraz rezerwuarem tlenu roz.L ,XL szt. 200 12 Maska tlenowa dla dzieci z odłanczanym drenem o długosci min. 2 m.oraz rezerwuarem tlenu roz. S,M szt. 200 13 Przedłużacz, dren do tlenu długość min. 210 cm przekrój gwiazdkowy lub standardowy szt. 400 14 Cewnik do podawania tlenu przez nos, typ wąsy tlenowe dla dorosłych miękkie z drenem min. 200 cm, sterylne szt. 3 000 15 Cewnik do podawania tlenu przez nos, typ wąsy tlenowe dla dzieci miękkie z drenem min. 200 cm, sterylne szt. 100 16 Cewnik do odsysania ch 4 długość 40 cm szt. 20 17 Cewnik do odsysania ch 6, ch 8, ch 10, długość 40 - 50 cm szt. 4 000 18 Cewnik do odsysania ch 12, ch 14, ch 16, ch 18, ch 20 długość 60 cm szt. 20 000 poz. 1, 3 - Zamawiajacy dopuszcza aby rurki posiadały wyrażny znacznik głębokości nad mankietem w postaci grubego czarnego ringu, dobrze widocznego pod kontrolą laryngoskopu, oraz dopuszcza rurki silikonowane, a także dopuszcza oznaczenie rozmiaru rurki na baloniku oraz na rurce koło łącznika 15 mm. poz. 6 - Zamawiajacy dopuszcza zaoferowanie ruchomej ( płynnej nieskokowej regulacji ramki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 4 - łączniki, wymienniki, filtry anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łącznik karbowany , zespolony z podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym, z portem do odsysania i bronchoskopii z gumową zatyczką, z pcv z gładkim światłem wew, długość przedłużki 10cm, jednorazowy 15Mmm/22M-15Fmm sterylny. szt. 1 800 2 Łącznik podwójnie obrotowy, kątowy z portem do odsysania i bronchoskopii z gumową zatyczką, pcv, jednorazowy, 15Mmm/22M-15Fmm sterylny szt. 50 3 Filtr do respiratora, oddechowy, mechaniczny z wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, zakres objętości oddechowych 200-1500ml, posiadający skuteczność przeciwbakteryjną i p/wirusowa min 99,99%, waga 35-37g, przestrzeń martwa 65-67mm, wydajność nawilżania min 32mgH2O/l przy Vt500ml, niskie opory przepływu max 1,1cmH2O przy 30l/min, z portem do kapnografii, pakowany pojedyńczo, sterylny. szt. 3 100 4 Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych, z komorą zbiorczą na wydzielinę, z uniwersalnym bocznie umieszczonym portem tlenowym, pozwalającym na podłączenie różnych dostępnych na rynku drenów tlenowych, z centralnym portem do odsysania z zatyczką, wydajność nawilżania min 28mgH2O/l przy Vt500ml, waga 8-10g, przestrzeń martwa 15-17ml, sterylny. szt. 2 500 5 Obwód oddechowy gładki wewnętrznie, z pcv do respiratora dla dorosłych długość 160-190cm, odłaczalny Y z portami, przyłącza respiratora elastyczne, sterylny. szt. 260 6 Pojemnik z wodą destylowaną do nawilżania tlenu podawanego pacjentom o pojemności 325 ml, ( komplet wraz z głowicą ), potwierdzona oświadczeniem producenta możliwość stosowania u różnych pacjentów do min 75 dni. szt. 800 7 Głowica do zimnego nawilżania, sterylna, szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.