eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Budowa boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej Nr 13 na działce nr 80, obręb 0207, stanowiącej własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski



Ogłoszenie z dnia 2007-09-14

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Budowa boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej Nr 13 na działce nr 80, obręb 0207, stanowiącej własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 166903 - 2007; data zamieszczenia: 14.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, fax 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Budowa boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej Nr 13 na działce nr 80, obręb 0207, stanowiącej własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Budowa boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej Nr 13 na działce nr 80, obręb 0207, stanowiącej własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. Zakres w szczególności obejmuje wykonanie : - robót ziemnych (powierzchnia zabudowy boiska: 1814,42 m2), - odwodnienia boiska: drenaż odwadniający (255,00 m), przyłącze drenażu do istniejącej kanalizacji deszczowej (64,00 m), - nawierzchni boiska: podbudowa, nawierzchnia sportowa z trawy syntetycznej o wys. 50 mm (1800,00 m2), - ogrodzenia terenu boiska (wysokość ogrodzenia 4,08 m, długość 180,80 m) wraz z: z bramą wjazdową o wymiarach 250 x 300, dwiema furtkami wejściowymi o wymiarach 100 x 220, - chodnika przy wejściach z kostki brukowej betonowej 338,40 m2 , - montażu elementów wyposażenia boiska: bramek do piłki nożnej o wymiarach 5,0 x 2,0 m (2 szt.), ławek zewnętrznych o wymiarach 190 x 45 x 45 cm (6 szt.), koszy na odpady stałe (2 szt.) - logo PZU w kolorze oraz z materiału jak linie boiskowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 42.11.27.20 - 42.11.27.20 Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163 ze zmianami): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa boiska z trawy syntetycznej, o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł netto każda (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały zakończone), - dysponuje osobą, która legitymuje się uprawnieniami budowlanymi kierownika budowy (uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń) oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej 200.000 zł, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł (przy czym na kwotę min. 20.000 zł - OC kontraktowa i min. 10.000 zł - OC deliktowa). 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 9), 6. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych dotyczących budowy boisk z trawy syntetycznej, o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł netto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania i które zostały zakończone) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem tabeli znajdującej się na załączniku nr 4 do SIWZ i w odniesieniu do osoby kierownika budowy i podwykonawców,, 7. uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy, 8. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 200.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł (przy czym na kwotę min. 20.000 zł - OC kontraktowa i min. 10.000 zł - OC deliktowa), 10. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy, 11. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1 - 4 i 10 składa oddzielnie każdy z podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 326 ( III piętro). Cena: 27,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 326 ( III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.