To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Warszawa: Warszawa: Obsługa organizacyjna spotkań na potrzeby projektu Edukacja dla pracy - etap 2, realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy: 6/2014)
Numer ogłoszenia: 166965 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224492 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, ul. Spartańska 1B, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8443438, faks 022 6465251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warszawa: Obsługa organizacyjna spotkań na potrzeby projektu Edukacja dla pracy - etap 2, realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy: 6/2014).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa organizacyjna spotkań na potrzeby projektu Edukacja dla pracy - etap 2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: 1) Część 1 - organizacja 3-dniowego spotkania w Warszawie dla Doradców-Trenerów, w którym weźmie udział min. 80 max. 105 uczestników; 2) Część 2 - organizacja 3-dniowego szkolenia w Warszawie dla przedstawicieli CKU/CKP/CKZiU dla min. 100 dla max.104 uczestników. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybraną liczbę części zamówienia. 4. W zakresie realizacji części 1 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) organizacji spotkania wg harmonogramu udostępnionego przez Zamawiającego; 2) wydrukowania i dostarczenia trenerom materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkania; 3) przygotowania i dostarczenia pozostałych materiałów szkoleniowych dla uczestników. 5. W zakresie realizacji części 2 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) organizacji szkolenia stacjonarnego wg harmonogramu szkolenia udostępnionego przez Zamawiającego; 2) naboru uczestników i skompletowania 4 grup szkoleniowych na podstawie listy placówek CKU/CKP/CKZiU przedstawionej przez Zamawiającego; 3) wydrukowania i dostarczenia trenerom materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia; 4) przygotowania i dostarczenia pozostałych materiałów szkoleniowych dla uczestników; 5) odebrania od każdego uczestnika szkolenia prawidłowo wypełnionego formularza PEFS wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i deklaracją uczestnictwa w projekcie oraz sporządzenia zbiorczego elektronicznego zestawienia formularzy PEFS i innych dokumentów związanych z uczestnictwem w szkoleniu; 6) druku i przekazania uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz zebranie podpisów na listach wydanych zaświadczeń; 7) sfotografowania wskazanych przez trenerów 2 plakatów (materiałów wypracowanych podczas szkoleń) i przepisania ich treści do pliku .docx.; 8) Za uczestnika szkolenia uważa się osobę, która: a) przeszła pomyślnie przez proces rekrutacji prowadzony przez Wykonawcę, b) podpisała listę obecności w każdym dniu szkolenia, c) podpisała zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu, d) złożyła poprawnie wypełniony formularz PEFS zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl, e) podpisała deklarację uczestnictwa w projekcie zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl, f) podpisała zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym: 1) dla części 1 załącznik nr 7.1 do SIWZ; 2) dla części 2 załącznik nr 7.2 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 123 177,14 PLN.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowane w ramach projektu Edukacja dla pracy etap 2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Organizacja 3-dniowego spotkania w Warszawie dla Doradców-Trenerów, w którym weźmie udział min. 80 max. 105 uczestników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PM Group Laax Sp. z o.o. Sp. k., ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89489,40
Oferta z najniższą ceną: 89489,40 / Oferta z najwyższą ceną: 140705,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Organizacja 3-dniowego szkolenia w Warszawie dla przedstawicieli CKU/CKP/CKZiU dla min. 110 dla max.117 uczestników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Events Center Creative Agency Krzysztof Koczur, ul. Zeylanda 3/9, 60-808 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58176,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74757,44
Oferta z najniższą ceną: 74757,44 / Oferta z najwyższą ceną: 116736,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług gastronomicznych dla emerytów i rencistów AGH w 2025 roku na podstawie bloczków obiadowych - DE-dzp.272-634/24
- "Kompleksowa obsługa imprezy integracyjnej"
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.