eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWarszawaObsługa organizacyjna spotkań na potrzeby projektu Edukacja dla pracy - etap 2, realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy6/2014)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-01

Warszawa: Warszawa: Obsługa organizacyjna spotkań na potrzeby projektu Edukacja dla pracy - etap 2, realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy: 6/2014)
Numer ogłoszenia: 166965 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224492 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, ul. Spartańska 1B, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8443438, faks 022 6465251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Warszawa: Obsługa organizacyjna spotkań na potrzeby projektu Edukacja dla pracy - etap 2, realizowanego przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr sprawy: 6/2014).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa organizacyjna spotkań na potrzeby projektu Edukacja dla pracy - etap 2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: 1) Część 1 - organizacja 3-dniowego spotkania w Warszawie dla Doradców-Trenerów, w którym weźmie udział min. 80 max. 105 uczestników; 2) Część 2 - organizacja 3-dniowego szkolenia w Warszawie dla przedstawicieli CKU/CKP/CKZiU dla min. 100 dla max.104 uczestników. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybraną liczbę części zamówienia. 4. W zakresie realizacji części 1 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) organizacji spotkania wg harmonogramu udostępnionego przez Zamawiającego; 2) wydrukowania i dostarczenia trenerom materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkania; 3) przygotowania i dostarczenia pozostałych materiałów szkoleniowych dla uczestników. 5. W zakresie realizacji części 2 zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) organizacji szkolenia stacjonarnego wg harmonogramu szkolenia udostępnionego przez Zamawiającego; 2) naboru uczestników i skompletowania 4 grup szkoleniowych na podstawie listy placówek CKU/CKP/CKZiU przedstawionej przez Zamawiającego; 3) wydrukowania i dostarczenia trenerom materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia; 4) przygotowania i dostarczenia pozostałych materiałów szkoleniowych dla uczestników; 5) odebrania od każdego uczestnika szkolenia prawidłowo wypełnionego formularza PEFS wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i deklaracją uczestnictwa w projekcie oraz sporządzenia zbiorczego elektronicznego zestawienia formularzy PEFS i innych dokumentów związanych z uczestnictwem w szkoleniu; 6) druku i przekazania uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz zebranie podpisów na listach wydanych zaświadczeń; 7) sfotografowania wskazanych przez trenerów 2 plakatów (materiałów wypracowanych podczas szkoleń) i przepisania ich treści do pliku .docx.; 8) Za uczestnika szkolenia uważa się osobę, która: a) przeszła pomyślnie przez proces rekrutacji prowadzony przez Wykonawcę, b) podpisała listę obecności w każdym dniu szkolenia, c) podpisała zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu, d) złożyła poprawnie wypełniony formularz PEFS zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl, e) podpisała deklarację uczestnictwa w projekcie zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl, f) podpisała zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym: 1) dla części 1 załącznik nr 7.1 do SIWZ; 2) dla części 2 załącznik nr 7.2 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 123 177,14 PLN.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowane w ramach projektu Edukacja dla pracy etap 2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja 3-dniowego spotkania w Warszawie dla Doradców-Trenerów, w którym weźmie udział min. 80 max. 105 uczestników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM Group Laax Sp. z o.o. Sp. k., ul. Legionowa 28 lok. 101, 15-281 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89489,40

  • Oferta z najniższą ceną: 89489,40 / Oferta z najwyższą ceną: 140705,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Organizacja 3-dniowego szkolenia w Warszawie dla przedstawicieli CKU/CKP/CKZiU dla min. 110 dla max.117 uczestników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Events Center Creative Agency Krzysztof Koczur, ul. Zeylanda 3/9, 60-808 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58176,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74757,44

  • Oferta z najniższą ceną: 74757,44 / Oferta z najwyższą ceną: 116736,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.