To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-28
Poznań: Remont pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 18
Numer ogłoszenia: 166973 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83701 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 18.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 18. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac wyroby, na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4.Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 5.Wszystkie nazwy własne materiałów, itp. użyte w dokumentach wymienionych w ust. 2, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które pod względem estetycznym, wytrzymałościowym, parametrów technicznych, itp. muszą spełniać wymagania zaproponowane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie. 7. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 8. Wykonawca na własny koszt po przeprowadzonych pracach wywiezie i zutylizuje gruz, materiały z demontażu oraz śmieci. 9. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Barbarą Borowską, tel. 61 854 17 40. 10. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. 11. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić dojścia do pomieszczeń biurowych. Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy urzędu, tj. po 15.30 oraz w weekendy. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie drzwi, ścian, instalacji. 13. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność. 14. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających w budynku. 15. W terminie 2 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram realizacji prac. 16. W terminie 7 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego próbek materiałowych, łącznie z kartą materiałową dotyczącą produktu, na materiały okładzinowe, w szczególności na wykładzinę i listwy. 17. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 i art. 25 §1 Kodeksu pracy, Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) minimum jedna osoba realizująca zamówienie w zakresie robót budowlanych, 2) w przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w pkt 1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w pkt 1), 3) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, 4) w przypadku niezapewnienia w trakcie realizacji zamówienia jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudniania osoby na podstawie umowy o pracę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FOX" Jolanta Marcinowska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FOX" Jolanta Marcinowska
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe FOX Jolanta Marcinowska, Kicin, ul.Działkowa 8, 62-004 Czerwonak, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121361,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139999,42
Oferta z najniższą ceną: 139999,42 / Oferta z najwyższą ceną: 157886,63
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pokrycia dachowego budynku przy Al. K. Marcinkowskiego 32 w Poznaniu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Zestawy do oznaczania HbA1c metodą HPLC wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa samochodu osobowego
- Wymiana nawierzchni ulic Domeyki i Lubelskiej w Poznaniu
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 242 odcinek Morakowo - Morakówko - budowa ścieżki pieszo - rowerowej Etap II i III: odcinek od km 64+200,00 do km 66+142,80.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.